Lody bez cukru i laktozy – “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich z nową ofertą
“U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich stawia na desery w wersji fit! W tym sezonie menu sieci poszerzyło się o nowe smaki lodów wegańskich, bezcukrowych czy bez laktozy. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy zmagają się z alergiami, są na różnych dietach lub po prostu – zależy im na zdrowym odżywianiu.
Sieć WLP “u Lodziarzy” powstała w 2016 roku, szerząc trend na lody rzemieślnicze, które są produkowane z mleka, cukru i owoców. Oparte na tradycyjnej recepturze, miały być alternatywą dla amerykańskich świderków czy lodów włoskich.
Franczyza szybko zyskała popularność w całym kraju – dziś liczy około 100 punktów w Polsce. Jej znakiem rozpoznawczym stały się nietypowe smaki, na przykład lody o smaku rokitnika z jarzębiną, sera korycińskiego czy sękacza. Składniki, z których są robione, często nawiązują do kuchni regionu, z którego wywodzi się sieć, czyli Podlasia.
– Od początku istnienia naszej marki oferujemy zimne desery o prostym składzie, bez zbędnych, sztucznych dodatków. Do menu wprowadziliśmy także sorbety, które powstają z prawdziwych, dojrzałych owoców czy lody wegańskie na bazie napoju ryżowego. Jednak w ostatnim czasie głębiej weszliśmy w temat zdrowego odżywiania i specjalistycznych diet. Zauważyliśmy, że istnieje nisza na rynku, a klienci coraz częściej pytają o “lody bez”: glutenu, mleka, cukru czy laktozy – tłumaczy Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group, do której należy WLP “u Lodziarzy”.
-
W efekcie Wytwórnia Lodów Polskich opracowała unikatowe receptury “lodów dla wymagających”. To desery stworzone dla osób, które z różnych powodów nie chcą bądź nie mogą jeść tradycyjnych słodkości. Są to weganie, cukrzycy, osoby z nietolerancją glutenu, z alergiami czy unikających pewnych składników ze względu na styl życia – na przykład sportowcy czy osoby intensywnie trenujące na siłowni.
Bez cukru, czyli zdrowiej
– Co wyróżnia nasze lody? Przede wszystkim fakt, że nie dodajemy do nich cukru, tylko naturalne słodziki. Dzięki temu są one mniej kaloryczne w porównaniu do tradycyjnych wersji. Dodatkowo odpowiedniki lodów mlecznych powstają na bazie napojów roślinnych – ryżowego lub kokosowego. Bez obaw mogą je więc spożywać osoby z nietolerancją laktozy czy z alergią na białko mleka krowiego. Kiedyś tacy klienci mieli do wyboru głównie sorbety. Dzisiaj menu jest znacznie bogatsze – mówi współwłaściciel sieci.
Lody bez cukru i mleka od WLP “u Lodziarzy” są dostępne w wielu zróżnicowanych smakach, a menu stale się powiększa o kolejne propozycje.
– Chcemy rozwijać się w tym kierunku, ponieważ widzimy, że tego oczekują od nas klienci. Ale warto zaznaczyć, że tradycyjne lody także są i będą dostępne w naszej ofercie. Czerpiemy inspiracje z różnych źródeł, ponieważ chcemy trafiać do szerokiego grona odbiorców. Dlatego śmiało możemy powiedzieć, że każdy znajdzie u nas coś dla siebie – podsumowuje Radosław Charubin.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.