Komunikaty PR

Logistyka nie zwalnia tempa: Green Factory Logistics buduje nowy magazyn

2020-05-04  |  11:00
Biuro prasowe

Obowiązujące ograniczenia związane z pandemią COVID-19 odcisnęły swoje piętno na wielu gałęziach gospodarki. Wiele sektorów musiało przejść na tzw. stand-by – ograniczyć lub wstrzymać działalność, narażając się na ryzyko przyszłych problemów finansowych. Trudna sytuacja postawiła pod znakiem zapytania zaplanowane na ten rok inwestycje w wielu firmach.

 

Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w magazynowania, kompletacji i spedycji produktów świeżych, zdecydował się kontynuować plany rozbudowy infrastruktury. Aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo i sprawności realizowanych usług, firma inwestuje w rozbudowę swojej infrastruktury. Nowa powierzchnia magazynowa zostanie oddana do użytku w czerwcu br. zwiększając tym samym możliwości operacyjne w obecnej lokalizacji operatora - Błonie k/Warszawy

 

Chociaż rynek boryka się z problemami, uznaliśmy, iż działania związane z inwestycją należy kontynuować, ponieważ w ten sposób nie tylko rozwijamy swoją działalność, ale przede wszystkim wspieramy naszych klientów – mówi Paweł Lorek, członek zarządu Green Factory Logistics. – Chcemy, aby nasze usługi jak najskuteczniej wspierały ich plany sprzedażowe. Niedawno rozpoczęliśmy akcję „Świat na zakręcie solidarność w biznesie”, w ramach której wypracowujemy najlepsze standardy współpracy między polskimi firmami. Uważam, że bardzo ważnym elementem jest właśnie zapewnianie partnerom doskonałego zaplecza logistycznego do prowadzenia ich biznesu. Udoskonalamy się po to, aby oni także mogli gwarantować ofertę precyzyjnie odpowiadającą na bieżące potrzeby rynku. A to oznacza jeszcze większy nacisk na kwestię bezpieczeństwa prowadzonego biznesu.

 

Nowy obiekt Green Factory Logistics o powierzchni 5 tys. m2 pomieści dwie oddzielne indywidualne komory chłodnicze i sześć ramp. Pozwoli to na dostosowanie obiektu do konkretnych potrzeb producentów świeżej żywności oraz kompleksową obsługę w zakresie: x-dock, którego popularność rośnie ze względu na optymalizację i charakter sektora fresh, stock – zapewniając pełną niezależność dróg procesowych, a także kompletowaniaprzepakowywania. Co więcej, umożliwi także produkowanie zestawów, standów promocyjnych czy miksowanie produktów przy linii. Takie przeznaczenie magazynu zapewni „przelotową” formułę funkcjonowania, przez co, przy zachowaniu niezbędnych standardów, procesy wejścia i wyjścia nie będą wzajemnie się krzyżowały. Dzięki nowej przestrzeni obecny magazyn firmy zyska na możliwościach przepustowych.

 

- Zakładamy, że nowy obiekt pozwoli nam na podniesienie przepustowości o 80 proc., bez utraty możliwości składowych – zapewnia Paweł Lorek. – Zwiększając możliwości magazynu, zwiększamy tym samym gwarancję zachowania jakości, terminowości, a także szybkości i skuteczności reakcji na wahania zamówień naszych klientów. Pozwoli to nam na obsługę zdecydowanie większych wolumenów niż do tej pory, zapewniając bezpieczeństwo przechowywanych produktów i pozytywny wpływ na jakość pracy.

Nowe powierzchnie magazynowe Green Factory Logistics wzmocnią konkurencyjność oferty i usług spółki w zakresie wyspecjalizowanych świadczeń, którymi jest logistyka produktów spożywczych w kontrolowanych temperaturach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.