Logistyka nie zwalnia tempa: Green Factory Logistics buduje nowy magazyn
Obowiązujące ograniczenia związane z pandemią COVID-19 odcisnęły swoje piętno na wielu gałęziach gospodarki. Wiele sektorów musiało przejść na tzw. stand-by – ograniczyć lub wstrzymać działalność, narażając się na ryzyko przyszłych problemów finansowych. Trudna sytuacja postawiła pod znakiem zapytania zaplanowane na ten rok inwestycje w wielu firmach.
Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w magazynowania, kompletacji i spedycji produktów świeżych, zdecydował się kontynuować plany rozbudowy infrastruktury. Aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo i sprawności realizowanych usług, firma inwestuje w rozbudowę swojej infrastruktury. Nowa powierzchnia magazynowa zostanie oddana do użytku w czerwcu br. zwiększając tym samym możliwości operacyjne w obecnej lokalizacji operatora - Błonie k/Warszawy
– Chociaż rynek boryka się z problemami, uznaliśmy, iż działania związane z inwestycją należy kontynuować, ponieważ w ten sposób nie tylko rozwijamy swoją działalność, ale przede wszystkim wspieramy naszych klientów – mówi Paweł Lorek, członek zarządu Green Factory Logistics. – Chcemy, aby nasze usługi jak najskuteczniej wspierały ich plany sprzedażowe. Niedawno rozpoczęliśmy akcję „Świat na zakręcie solidarność w biznesie”, w ramach której wypracowujemy najlepsze standardy współpracy między polskimi firmami. Uważam, że bardzo ważnym elementem jest właśnie zapewnianie partnerom doskonałego zaplecza logistycznego do prowadzenia ich biznesu. Udoskonalamy się po to, aby oni także mogli gwarantować ofertę precyzyjnie odpowiadającą na bieżące potrzeby rynku. A to oznacza jeszcze większy nacisk na kwestię bezpieczeństwa prowadzonego biznesu.
Nowy obiekt Green Factory Logistics o powierzchni 5 tys. m2 pomieści dwie oddzielne indywidualne komory chłodnicze i sześć ramp. Pozwoli to na dostosowanie obiektu do konkretnych potrzeb producentów świeżej żywności oraz kompleksową obsługę w zakresie: x-dock, którego popularność rośnie ze względu na optymalizację i charakter sektora fresh, stock – zapewniając pełną niezależność dróg procesowych, a także kompletowania i przepakowywania. Co więcej, umożliwi także produkowanie zestawów, standów promocyjnych czy miksowanie produktów przy linii. Takie przeznaczenie magazynu zapewni „przelotową” formułę funkcjonowania, przez co, przy zachowaniu niezbędnych standardów, procesy wejścia i wyjścia nie będą wzajemnie się krzyżowały. Dzięki nowej przestrzeni obecny magazyn firmy zyska na możliwościach przepustowych.
- Zakładamy, że nowy obiekt pozwoli nam na podniesienie przepustowości o 80 proc., bez utraty możliwości składowych – zapewnia Paweł Lorek. – Zwiększając możliwości magazynu, zwiększamy tym samym gwarancję zachowania jakości, terminowości, a także szybkości i skuteczności reakcji na wahania zamówień naszych klientów. Pozwoli to nam na obsługę zdecydowanie większych wolumenów niż do tej pory, zapewniając bezpieczeństwo przechowywanych produktów i pozytywny wpływ na jakość pracy.
Nowe powierzchnie magazynowe Green Factory Logistics wzmocnią konkurencyjność oferty i usług spółki w zakresie wyspecjalizowanych świadczeń, którymi jest logistyka produktów spożywczych w kontrolowanych temperaturach.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.