Luksusowe delikatesy online – serwis deli2.pl już dostępny dla klientów
Deli2.pl - „najlepsze delikatesy, jeden adres”
Nowatorski serwis internetowy oferuje produkty pochodzące od różnych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów luksusowych. Ponieważ istniejące na rynku serwisy „delivery” sprzedają tylko podstawowe produkty spożywcze, spółka Deli2 postawiła stworzyć sklep, którego oferta będzie zgodna z oczekiwaniami bardziej wymagających klientów. Bez wychodzenia z domu, w trybie 24/7 klienci mogą zamówić świeże, a także trudno dostępne towary od sprawdzonych lokalnych producentów czy dostawców. Serwis deli2.pl jak jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. Co jeszcze można kupić w delikatesach deli2.pl? Świeżo poławiane ryby i owoce morza: turboty, krewetki, ostrygi, ośmiornice, kawior, świetnej jakości mięsa wołowe i wieprzowe, naturalne wędliny, bio warzywa i owoce, trufle czy sery z każdego zakątka świata.
B2C na przykładzie deli2.pl – szybko i pod same drzwi
Spółka w ciągu kilku tygodni uruchomiała sklep internetowy działający na Magento, umożliwiając swoim klientom wygodne zakupy online. Centrum zarządzania całym procesem jest SAP Business One, który oprócz ERP jest platformą komunikacji pomiędzy klientem, sklepem, dostawcą i kurierem. Jak to działa? Klient składa zamówienie w sklepie internetowym, które następnie jest procesowane w SAP, automatycznie rozdzielane i wysyłane per dostawca. Jednocześnie w aplikacji Geotraxx kurierzy dostają informację skąd odebrać poszczególne towary od dostawców. Co istotne, data realizacji zamówienia to jednocześnie dzień odbioru towaru od dostawcy – aby był on jak najświeższy. Produkty są następnie rozdzielane na zlecenia, kompletowane i przekazywane kurierom do dostarczenia. Informacja o odbiorcy trafia z SAP do aplikacji Geotraxx usprawniając planowanie tras.
e-commerce z SAP Business One - zarządzanie sprzedażą w oparciu o zaawansowane raporty i analizy
Dostęp do zaawansowanych, wbudowanych i dedykowanych raportów oraz analiz generowanych w technologii SAP HANA umożliwia stałą kontrolę jakości obsługi jak również dopasowania oferty do oczekiwań klientów. W przypadku Deli2.pl jest to szczególnie ważne, ponieważ w ofercie sklepu są też artykuły wymagające specjalnego przechowywania i transportu, np. świeże ryby i owoce morza. Dane analityczne generowane w SAP, dotyczące bieżących zamówień i tendencji zakupowych mają bezpośrednie przełożenie na usprawnienie procesów logistycznych, skrócenie czasu dostawy, a tym samym na jakość dostarczanych towarów i szybkość obsługi klientów.
„Serwis internetowy dla najbardziej wymagających Klientów wymaga nowoczesnych rozwiązań. Dlatego korzystamy z platformy informatycznej SAP Business One HANA. Szybka i bezpieczna dostawa, wysoka jakość produktów, najnowsze technologie, a to wszystko pod jednym adresem: www.deli2.pl” – podsumowuje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.