Luksusowe delikatesy online – serwis deli2.pl już dostępny dla klientów
Deli2.pl - „najlepsze delikatesy, jeden adres”
Nowatorski serwis internetowy oferuje produkty pochodzące od różnych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów luksusowych. Ponieważ istniejące na rynku serwisy „delivery” sprzedają tylko podstawowe produkty spożywcze, spółka Deli2 postawiła stworzyć sklep, którego oferta będzie zgodna z oczekiwaniami bardziej wymagających klientów. Bez wychodzenia z domu, w trybie 24/7 klienci mogą zamówić świeże, a także trudno dostępne towary od sprawdzonych lokalnych producentów czy dostawców. Serwis deli2.pl jak jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. Co jeszcze można kupić w delikatesach deli2.pl? Świeżo poławiane ryby i owoce morza: turboty, krewetki, ostrygi, ośmiornice, kawior, świetnej jakości mięsa wołowe i wieprzowe, naturalne wędliny, bio warzywa i owoce, trufle czy sery z każdego zakątka świata.
B2C na przykładzie deli2.pl – szybko i pod same drzwi
Spółka w ciągu kilku tygodni uruchomiała sklep internetowy działający na Magento, umożliwiając swoim klientom wygodne zakupy online. Centrum zarządzania całym procesem jest SAP Business One, który oprócz ERP jest platformą komunikacji pomiędzy klientem, sklepem, dostawcą i kurierem. Jak to działa? Klient składa zamówienie w sklepie internetowym, które następnie jest procesowane w SAP, automatycznie rozdzielane i wysyłane per dostawca. Jednocześnie w aplikacji Geotraxx kurierzy dostają informację skąd odebrać poszczególne towary od dostawców. Co istotne, data realizacji zamówienia to jednocześnie dzień odbioru towaru od dostawcy – aby był on jak najświeższy. Produkty są następnie rozdzielane na zlecenia, kompletowane i przekazywane kurierom do dostarczenia. Informacja o odbiorcy trafia z SAP do aplikacji Geotraxx usprawniając planowanie tras.
e-commerce z SAP Business One - zarządzanie sprzedażą w oparciu o zaawansowane raporty i analizy
Dostęp do zaawansowanych, wbudowanych i dedykowanych raportów oraz analiz generowanych w technologii SAP HANA umożliwia stałą kontrolę jakości obsługi jak również dopasowania oferty do oczekiwań klientów. W przypadku Deli2.pl jest to szczególnie ważne, ponieważ w ofercie sklepu są też artykuły wymagające specjalnego przechowywania i transportu, np. świeże ryby i owoce morza. Dane analityczne generowane w SAP, dotyczące bieżących zamówień i tendencji zakupowych mają bezpośrednie przełożenie na usprawnienie procesów logistycznych, skrócenie czasu dostawy, a tym samym na jakość dostarczanych towarów i szybkość obsługi klientów.
„Serwis internetowy dla najbardziej wymagających Klientów wymaga nowoczesnych rozwiązań. Dlatego korzystamy z platformy informatycznej SAP Business One HANA. Szybka i bezpieczna dostawa, wysoka jakość produktów, najnowsze technologie, a to wszystko pod jednym adresem: www.deli2.pl” – podsumowuje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.