Komunikaty PR

Magazyn 7R dla Żabki nagrodzony w konkursie Prime Property Prize 2022

2022-09-20  |  11:30
Biuro prasowe

Specjalistyczne powierzchnie chłodnicze, systemy wspierające automatyzację procesów logistycznych oraz oszczędność energii i wody – to tylko niektóre z rozwiązań wyróżniających powierzchnię magazynową, przygotowaną przez 7R dla Żabka Polska. Inwestycja objęta certyfikacją BREEAM Excellent zlokalizowana jest w pobliżu podwarszawskiego Radzymina i została zaprojektowana w formule Built-to-Suit (BTS). Jej wysoki standard oraz innowacyjność zastosowanych rozwiązań okazały się kluczem do sukcesu podczas XI edycji konkursu Prime Property Prize 2022 – obiekt zwyciężył w kategorii „Inwestycja Roku”, obejmującej rynek powierzchni logistyczno-magazynowych.

W ramach konkursu Prime Property Prize wyróżniane są firmy oraz projekty, które na przestrzeni ostatniego roku miały największy wpływ na branżę nieruchomości komercyjnych. Wśród tegorocznych laureatów nie zabrakło marki 7R, której obiekt – zrealizowany dla spółki Żabka Polska – zdobył tytuł „Inwestycji Roku” w kategorii nieruchomości logistycznych i magazynowych.

Nasze nowe centrum logistyczne pod Warszawą to największy i najnowocześniejszy obiekt w infrastrukturze sieci Żabka, a jednocześnie jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych projektów magazynowych w tej części Europy. Magazyn jest wyposażony w innowacyjne rozwiązania automatyczne, które nie tylko przyspieszą obsługę logistyczną sklepów i podniosą jakość obsługi naszych franczyzobiorców, ale także będą minimalizować oddziaływanie na środowisko naturalne. Do stworzenia tak innowacyjnego projektu potrzebowaliśmy zaufanego partnera, którego doświadczenie i podejście do realizacji nowoczesnych, przyszłościowych budynków gwarantowało sukces projektu. Współpraca z firmą 7R zapewniła nam realizację tego przedsięwzięcia na bardzo wysokim poziomie, dlatego tym bardziej cieszy nas wspólnie otrzymane wyróżnienie – mówi Andrzej Potyra, Head of Żabka Property Fund.

Dostarczenie na rynek pierwszego w Polsce tak zaawansowanego magazynu dla branży retail to dla nas powód do niezwykłej satysfakcji. To przykład tego, jak z sukcesem można łączyć zrównoważony rozwój z osiąganiem celów biznesowych przez naszych klientów. Warto przy tym podkreślić, że już na etapie projektowania inwestycja była prowadzona w sposób zrównoważony, minimalizujący wpływ na środowisko naturalne. To dla nas bardzo ważny aspekt i cieszymy się, że również nasi partnerzy biznesowi dostrzegają w nim istotną przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożone na terenie obiektu udogodnienia pomogą Żabce jeszcze efektywniej prowadzić operacje logistyczne i zdobywać kolejne udziały w rynku. Jednocześnie z dumą dzielimy się naszym wspólnym sukcesem i doceniamy wartość tego szczególnego wyróżnienia – podkreśla Tomasz Lubowiecki, prezes 7R.

Inwestycja zrealizowana przez 7R dla Żabka Polska obejmuje blisko 60 000 m kw. nowoczesnej przestrzeni logistycznej i magazynowej. Obiekt zrealizowany został w formule Built-to-Suit (BTS), czyli zgodnie z indywidualnymi potrzebami sieci Żabka i optymalizującym wszystkie jej operacje logistyczne. Magazyn wyróżnia się dużą pojemnością składowania, został wyposażony w specjalistyczne powierzchnie chłodnicze, a dodatkowo wysokiej klasy systemy wspierające automatyzację procesów logistycznych – docelowo obiekt będzie mógł zapewnić dystrybucję zamówień dla ok. 5 000 sklepów.

Podczas realizacji projektu wśród priorytetów było zarówno zaawansowanie technologiczne magazynu, jak i dbałość o niską emisję dwutlenku węgla do atmosfery. Zgodnie z założeniami docelowo obiekt będzie zasilany zieloną energią pochodzącą z paneli fotowoltaicznych i jednostek trigeneracji. Z kolei dzięki wodooszczędnej armaturze zmniejszy się zużycie wody. W otoczeniu magazynu zwiększona została także bioróżnorodność terenu – utworzono łąki kwietne oraz przeprowadzono nasadzenia rodzimych gatunków drzew i krzewów. Ponadto na terenie obiektu znajdują się wiaty dla rowerów oraz specjalnie przeznaczone miejsce dla pojazdów umożliwiających wspólne przejazdy, a w przyszłości pojawią się stacje do ładowania pojazdów elektrycznych. W efekcie już na etapie projektu w ramach oceny zrównoważonego rozwoju magazyn został objęty certyfikacją BREEAM na poziomie Excellent.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.