Komunikaty PR

Magnolia Park zarządzana przez multi poland z certyfikatem bezpieczeństwa

2020-11-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Magnolia Park we Wrocławiu jest jednym z sześciu centrów handlowych zarządzanych przez Multi Poland, które otrzymały certyfikaty zgodności z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych – SafeGuard. Etykieta „SafeGuard” oznacza, że oznakowane w ten sposób obiekty spełniają najważniejsze wymogi sanitarne związane z walką z COVID-19 i są gotowe na pełne otwarcie po obecnym częściowym lockdownie. Jednostką audytującą jest firma Bureau Veritas – światowy lider certyfikacji. Multi Corporation, wraz ze swoim polskim oddziałem Multi Poland, zarządza ok. 100 centrami handlowymi w Europie i Turcji, w tym sześcioma w Polsce.

Galerie zarządzane przez Multi Corporation w Polsce, które otrzymały certyfikat bezpieczeństwa sanitarnego, to: Forum Gdańsk, Magnolia Park we Wrocławiu, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin. Na wejściach do tych centrów pojawiły się już specjalne plakietki „SafeGuard” zaświadczające, że oznakowane nimi miejsca spełniają najwyższe standardy higieniczne, w tym, iż wybrane powierzchnie zostały przebadane pod kątem śladów koronawirusa z wynikiem negatywnym.

Bezpieczeństwo klientów i pracowników Magnolia Park jest dla nas priorytetem. Zapewnienie go ma dziś fundamentalne znaczenie dla klienta przy podejmowaniu decyzji o miejscu zrobienia zakupów, ale również dla każdego pracownika decydującego się na przyjście do pracy. Zależy nam, aby każdy z nas miał pełen komfort podjęcia właściwej decyzji i wybrania bezpiecznych zakupów i pracy w Magnolia Park – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park, centrum handlowego zarządzanego przez Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation. – Naszym priorytetem jest zagwarantowanie najwyższych standardów sanitarnych. Jest to tym bardziej istotne, że powrót do pełnego zakresu funkcjonowania Magnolia Park nastąpi pod koniec listopada, czyli w najgorętszym okresie handlowym w roku.

Przeprowadzona kompleksowa ocena zgodności z wymaganiami sanitarnymi i prawnymi składała się z: przeglądu listy wymagań, wytycznych i dobrych praktyk sporządzonych przez Bureau Veritas, oceny procedur postępowania oraz poziomu ich wdrożenia przez Multi jako zarządzającego, niezależnego audytu (ocena w centrum handlowym, w formie inspekcji przeprowadzonych jeszcze przed obecnym częściowym zamknięciem), a także testów laboratoryjnych pod kątem obecności śladów koronawirusa.

W centrach handlowych zarządzanych przez Multi nasi wykwalifikowani audytorzy przeprowadzili szczegółową ocenę procedur i praktyk higienicznych zgodnie z wymaganiami SafeGuard – tłumaczy Joanna Waberska, audytor i ekspert Bureau Veritas Polska. – Światowa Organizacja Zdrowia wskazuje, że istnieją dwie główne drogi przenoszenia się wirusa COVID-19: oddechowa i kontaktowa. Warto zwrócić uwagę, że, gdy osoba zakażona kaszle lub kicha, generowane są kropelki oddechowe, które mogą osiadać na powierzchniach, takich jak: klamki, poręcze i inne powierzchnie dotykowe, urządzenia wspólnego użytku, toalety, windy, recepcje. W związku z tym, dla dodatkowego potwierdzenia skuteczności stosowanych procedur higienicznych, pobieraliśmy wymazy z tych powierzchni i przetestowaliśmy je metodą genetyczną RT-PCR w specjalistycznym laboratorium. Przeprowadzone przez nas badanie pozwala sprawdzić, czy na tych powierzchniach występują ślady wirusa SARS-CoV-2. Wyniki badań były negatywne, co potwierdza rygorystyczne przestrzeganie procedur w centrach Multi w Polsce i skutkuje zmniejszeniem ryzyka rozprzestrzeniania się infekcji drogą kontaktową.

Gdy tylko pojawiły się pierwsze doniesienia o COVID-19, w Multi Corporation powstał specjalny Zespół Zarządzania Kryzysowego, który szczegółowo monitorował sytuację i na bieżąco dokonywał jej oceny. Dzięki temu, że Multi zarządza centrami handlowymi w całej Europie i Turcji, mogło analizować różne sposoby reagowania na te nadzwyczajne wyzwania i oczekiwania klientów, a także wewnętrznie wymieniać się doświadczeniami z różnych rynków. – Po pełnym otwarciu Magnolia Park w maju zauważyliśmy, że klienci chętnie wracają do centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jednocześnie zwracają oni teraz znacznie większą uwagę na czystość oraz bezpieczeństwo otoczenia, w którym przebywają. Niezwykle ważna jest dbałość o takie szczegóły, jak punkty dezynfekcji dłoni, dezynfekcja powierzchni na pasażach, w toaletach i miejscach ogólnodostępnych. Wszystko to zapewniamy w Magnolia Park.

Od soboty 28 listopada znów będzie otwarta zdecydowana większość sklepów i lokali usługowych. Lokale gastronomiczne i kawiarnie będą działały tylko w opcji na wynos lub w dostawie. Aktualne informacje dotyczące funkcjonowania centrum publikowane są TUTAJ.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.