Komunikaty PR

Mają 24 lata, dyplom w kieszeni: uczą Polki i Polaków jak uprawiać warzywa i owo

2022-09-13  |  01:00

Zosia i Patryk – bo o nich mowa – mają po 24 lata i od trzech sezonów uczą Polki i

Polaków, że dostęp do warzy i owoców prosto ze swojego balkonu, jest możliwy.

Edukacja klientów, wsparcie posprzedażowe i bezpieczne opakowania w duchu zero

waste to przepis na ponad 300 proc. większe zyski.

 

Z Uniwersytetu do szklarni

Założyciele Fabryki Rozsady, mają 24 lata, wiedzę z pokolenia na pokolenie i dyplom z

zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

- Od wielu lat łączyliśmy edukację i pracę przy rozsadach na własne potrzeby. Dotarło

do nas, że idea posiadania własnych upraw już się przyjęła i pora na odważniejszy

krok. Przekuliśmy wiedzę ze studiów do szklarni i rozwoju własnego biznesu

zakładając fabrykęrozsady.pl. Okazało się, że trafiliśmy idealnie w potrzeby Polek i

Polaków. - mówi Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Sprzedaż na większą skalę przyniosła też, Zosi i Patrykowi, wiele zmian. Zaczynając od

rozbudowy infrastruktury, przez stworzenie dedykowanej platformy internetowej i na

logistyce kończąc. Z roku na rok stali się prężnie działającym przedsiębiorstwem, notującym

stały wzrost sprzedaży.

 

Rozsadowy e-commerce stał się Fabryką

Początkowo, mogli rozsady produkować na mniejszą skalę, dlatego skupili się na budowanie

społeczności wokół Fabryki Rozsady. Swoją wiedze przelali na papier i w formie ebooków

uczą, jak uprawiać rośliny - tak, aby każdy mógł to zrobić. Po trzech sezonach zbierają

plony. W trzy miesiące od startu sprzedaży wyprzedali 95 proc. Tego, co przygotowali na ten

sezon. Tym samym, zanotowali ponad 300 proc. Wzrostu sprzedaży w stosunku do

ubiegłego roku.

 

- Widzimy, że klienci doceniają już nie tylko jakość produktów, ale też customer

experience – właśnie doświadczenie podczas procesu zakupu często jest tym, co

decyduje o zakupie w konkretnym sklepie. Nasi klienci wracają, a także tworzą silną

społeczność wokół naszej platformy, social media zasypują owoce i warzywa z​

Fabryki. To naprawdę fajnie widzieć realne zdjęcia owoców i warzyw z naszych

produktów. - tłumaczy Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Młodość, eko i innowacyjny sposób wysyłki

Twórcy Fabryki Rozsady chcieli, aby marka, którą tworzą rezonowała z ich wartościami.

Dbają o to, aby ich rośliny były najwyższej jakości, dlatego musieli zaproponować swoim

klientom również bezpieczny transport rozsad do ich domów. Po wielu długich i ciężkich

godzinach, razem z konstruktorami i designerami stworzyli kartoniki ochronne, które

skutecznie minimalizują ryzyko uszkodzenia roślin, nawet przez najbardziej nerwowego

Kuriera. Pomysł i samo wykonane kartoników na tyle się im spodobały, że postanowili je

opatentować. Jednak to nie wszystko.

 

- Staramy się być odpowiedzialni społecznie i nie generujemy zbędnego plastiku,

ograniczamy śmieci. Wszystko, co może być wokół rozsad jest biodegradowalne, od klipsów

(wykonane z biopolimeru) spinających rośliny z podporą, do osłonki doniczki zrobionej ze

skrobi. Uważamy, że ekologia może iść w parze z designem. Nasze wizualizacje przypadły

do gustu klientom, ale także jury konkursu Art Of Pacaking 2022 w kategorii Frestylee.

- dodaje Patryk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.