Komunikaty PR

Mają 24 lata, dyplom w kieszeni: uczą Polki i Polaków jak uprawiać warzywa i owo

2022-09-13  |  01:00

Zosia i Patryk – bo o nich mowa – mają po 24 lata i od trzech sezonów uczą Polki i

Polaków, że dostęp do warzy i owoców prosto ze swojego balkonu, jest możliwy.

Edukacja klientów, wsparcie posprzedażowe i bezpieczne opakowania w duchu zero

waste to przepis na ponad 300 proc. większe zyski.

 

Z Uniwersytetu do szklarni

Założyciele Fabryki Rozsady, mają 24 lata, wiedzę z pokolenia na pokolenie i dyplom z

zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

- Od wielu lat łączyliśmy edukację i pracę przy rozsadach na własne potrzeby. Dotarło

do nas, że idea posiadania własnych upraw już się przyjęła i pora na odważniejszy

krok. Przekuliśmy wiedzę ze studiów do szklarni i rozwoju własnego biznesu

zakładając fabrykęrozsady.pl. Okazało się, że trafiliśmy idealnie w potrzeby Polek i

Polaków. - mówi Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Sprzedaż na większą skalę przyniosła też, Zosi i Patrykowi, wiele zmian. Zaczynając od

rozbudowy infrastruktury, przez stworzenie dedykowanej platformy internetowej i na

logistyce kończąc. Z roku na rok stali się prężnie działającym przedsiębiorstwem, notującym

stały wzrost sprzedaży.

 

Rozsadowy e-commerce stał się Fabryką

Początkowo, mogli rozsady produkować na mniejszą skalę, dlatego skupili się na budowanie

społeczności wokół Fabryki Rozsady. Swoją wiedze przelali na papier i w formie ebooków

uczą, jak uprawiać rośliny - tak, aby każdy mógł to zrobić. Po trzech sezonach zbierają

plony. W trzy miesiące od startu sprzedaży wyprzedali 95 proc. Tego, co przygotowali na ten

sezon. Tym samym, zanotowali ponad 300 proc. Wzrostu sprzedaży w stosunku do

ubiegłego roku.

 

- Widzimy, że klienci doceniają już nie tylko jakość produktów, ale też customer

experience – właśnie doświadczenie podczas procesu zakupu często jest tym, co

decyduje o zakupie w konkretnym sklepie. Nasi klienci wracają, a także tworzą silną

społeczność wokół naszej platformy, social media zasypują owoce i warzywa z​

Fabryki. To naprawdę fajnie widzieć realne zdjęcia owoców i warzyw z naszych

produktów. - tłumaczy Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Młodość, eko i innowacyjny sposób wysyłki

Twórcy Fabryki Rozsady chcieli, aby marka, którą tworzą rezonowała z ich wartościami.

Dbają o to, aby ich rośliny były najwyższej jakości, dlatego musieli zaproponować swoim

klientom również bezpieczny transport rozsad do ich domów. Po wielu długich i ciężkich

godzinach, razem z konstruktorami i designerami stworzyli kartoniki ochronne, które

skutecznie minimalizują ryzyko uszkodzenia roślin, nawet przez najbardziej nerwowego

Kuriera. Pomysł i samo wykonane kartoników na tyle się im spodobały, że postanowili je

opatentować. Jednak to nie wszystko.

 

- Staramy się być odpowiedzialni społecznie i nie generujemy zbędnego plastiku,

ograniczamy śmieci. Wszystko, co może być wokół rozsad jest biodegradowalne, od klipsów

(wykonane z biopolimeru) spinających rośliny z podporą, do osłonki doniczki zrobionej ze

skrobi. Uważamy, że ekologia może iść w parze z designem. Nasze wizualizacje przypadły

do gustu klientom, ale także jury konkursu Art Of Pacaking 2022 w kategorii Frestylee.

- dodaje Patryk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.