Komunikaty PR

Mają 24 lata, dyplom w kieszeni: uczą Polki i Polaków jak uprawiać warzywa i owo

2022-09-13  |  01:00

Zosia i Patryk – bo o nich mowa – mają po 24 lata i od trzech sezonów uczą Polki i

Polaków, że dostęp do warzy i owoców prosto ze swojego balkonu, jest możliwy.

Edukacja klientów, wsparcie posprzedażowe i bezpieczne opakowania w duchu zero

waste to przepis na ponad 300 proc. większe zyski.

 

Z Uniwersytetu do szklarni

Założyciele Fabryki Rozsady, mają 24 lata, wiedzę z pokolenia na pokolenie i dyplom z

zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

- Od wielu lat łączyliśmy edukację i pracę przy rozsadach na własne potrzeby. Dotarło

do nas, że idea posiadania własnych upraw już się przyjęła i pora na odważniejszy

krok. Przekuliśmy wiedzę ze studiów do szklarni i rozwoju własnego biznesu

zakładając fabrykęrozsady.pl. Okazało się, że trafiliśmy idealnie w potrzeby Polek i

Polaków. - mówi Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Sprzedaż na większą skalę przyniosła też, Zosi i Patrykowi, wiele zmian. Zaczynając od

rozbudowy infrastruktury, przez stworzenie dedykowanej platformy internetowej i na

logistyce kończąc. Z roku na rok stali się prężnie działającym przedsiębiorstwem, notującym

stały wzrost sprzedaży.

 

Rozsadowy e-commerce stał się Fabryką

Początkowo, mogli rozsady produkować na mniejszą skalę, dlatego skupili się na budowanie

społeczności wokół Fabryki Rozsady. Swoją wiedze przelali na papier i w formie ebooków

uczą, jak uprawiać rośliny - tak, aby każdy mógł to zrobić. Po trzech sezonach zbierają

plony. W trzy miesiące od startu sprzedaży wyprzedali 95 proc. Tego, co przygotowali na ten

sezon. Tym samym, zanotowali ponad 300 proc. Wzrostu sprzedaży w stosunku do

ubiegłego roku.

 

- Widzimy, że klienci doceniają już nie tylko jakość produktów, ale też customer

experience – właśnie doświadczenie podczas procesu zakupu często jest tym, co

decyduje o zakupie w konkretnym sklepie. Nasi klienci wracają, a także tworzą silną

społeczność wokół naszej platformy, social media zasypują owoce i warzywa z​

Fabryki. To naprawdę fajnie widzieć realne zdjęcia owoców i warzyw z naszych

produktów. - tłumaczy Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Młodość, eko i innowacyjny sposób wysyłki

Twórcy Fabryki Rozsady chcieli, aby marka, którą tworzą rezonowała z ich wartościami.

Dbają o to, aby ich rośliny były najwyższej jakości, dlatego musieli zaproponować swoim

klientom również bezpieczny transport rozsad do ich domów. Po wielu długich i ciężkich

godzinach, razem z konstruktorami i designerami stworzyli kartoniki ochronne, które

skutecznie minimalizują ryzyko uszkodzenia roślin, nawet przez najbardziej nerwowego

Kuriera. Pomysł i samo wykonane kartoników na tyle się im spodobały, że postanowili je

opatentować. Jednak to nie wszystko.

 

- Staramy się być odpowiedzialni społecznie i nie generujemy zbędnego plastiku,

ograniczamy śmieci. Wszystko, co może być wokół rozsad jest biodegradowalne, od klipsów

(wykonane z biopolimeru) spinających rośliny z podporą, do osłonki doniczki zrobionej ze

skrobi. Uważamy, że ekologia może iść w parze z designem. Nasze wizualizacje przypadły

do gustu klientom, ale także jury konkursu Art Of Pacaking 2022 w kategorii Frestylee.

- dodaje Patryk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.