Komunikaty PR

Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek

2020-10-06  |  17:08
Biuro prasowe

KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskają dostęp do pełnego asortymentu produktów tego brandu.

Umowa podpisana została w sierpniu tego roku, a poprzedziły ją trwające kilka miesięcy negocjacje. Na mocy zawartego porozumienia Primavera Parfum, jeden z wiodących krajowych operatorów e-commerce, został wyłącznym dystrybutorem marki KIKO Milano na polskim rynku. Początkowo produkty sprzedawane będą wyłącznie w kanale dystrybucji perfumerii Tagomago.pl (jeden z podmiotów w Grupie Primavera Parfum) oraz poprzez Strefę Marek w serwisie zakupowym Allegro.pl. W dłuższej perspektywie czasu spółka chce rozwijać kolejne kanały sprzedaży online poprzez współpracę z zewnętrznymi partnerami.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy z KIKO Milano. To uznana marka kosmetyczna, posiadające szerokie grono fanek w naszym kraju. Dotychczas była dostępna do kupienia wyłącznie poprzez stronę internetową producenta. Teraz, za sprawą naszych działań dystrybucyjnych, szeroki asortyment produktów tej marki – m.in. podkłady, eyelinery, pomadki, błyszczyki, cienie do powiek, kosmetyki z modnym efektem głów czy produkty pielęgnacyjne zagości w domach wielu Polek – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Już wkrótce na polskim rynku pojawi się około 600 produktów tej marki z kolekcji basic. Oferta będzie cyklicznie uzupełniana seriami limitowanymi, dającymi w skali roku około 1000 nowych referencji. Sprzedaż wspierana będzie kampanią promocyjną prowadzoną głównie w Internecie (e-marketing z dużym naciskiem na media społecznościowe). Planowana jest również współpraca z wysoko zasięgowymi influencerkami kosmetycznymi.

Marka KIKO Milano została założona w 1997 r. przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Jego założenia były proste – chciał, aby stworzony przez niego brand był nowoczesny, dynamiczny, nadążający za światem mody przy zachowaniu najwyższej jakości i dostępności dla każdego. Produkowane przez niego kosmetyki są wciąż ulepszane i rozbudowywane o coraz to bardziej zaawansowane formuły w oparciu o najnowsze odkrycia medyczne. W efekcie, w portfolio KIKO Milano znajdziemy dziś profesjonalne, najwyższej jakości kosmetyki – nowoczesne linie makijażowe oraz pielęgnacyjne, do twarzy i ciała, dopasowane do każdego rodzaju skóry, karnacji i aktualnych potrzeb.

Więcej informacji o marce Kiko Milano można znaleźć na oficjalnej stronie producenta: https://www.kikocosmetics.com/pl-pl/ .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.