Komunikaty PR

Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

2020-11-17  |  15:30
Biuro prasowe

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła, odbierając nagrodę, Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.

Grand Prix to niezwykła nagroda, która wyróżnia najlepszą kampanię ze wszystkich nagrodzonych złotym Effie Awards w swojej kategorii. Dla nas jest to ukoronowanie i uhonorowanie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że przyjęta prawie pięć lat temu strategia komunikacji była słuszna, a jej egzekucja doskonała – powiedział Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Platforma „Żabka – mały, wielki sklep” w niekonwencjonalny sposób opowiada o konwencjonalnej codzienności, czym skradła serca Polaków, którzy mają dość szarości, rutyny i problemów dnia codziennego.

– W naszej kampanii dodajemy do naszego życia nieco żartu i humoru. Jesteśmy wiarygodni, bliscy, ponieważ opieramy się na prawdziwych sytuacjach, wywołując lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy ten uśmiech jest często zakryty maseczką. Co warto podkreślić, platforma w pewien sposób odczarowuje pracę sprzedawcy, nadaje kasjerowi rangę i znaczenie dobrego sąsiada, który lubi swoich klientów i codzienne rozmowy z nimi – mówiła w czasie ceremonii rozdania nagród Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska.

Za kreację kampanii „Żabka – mały, wielki sklep” odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Spark Foundry. – Razem udało nam się dokonać czegoś naprawdę wielkiego, a to wyróżnienie jest ukoronowaniem naszej wspólnej, czasami wymagającej współpracy – podkreślała Anna Grabowska.

Effie Awards to coroczny konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Konkurs wyznacza standardy efektywności i edukuje branżę, a nominowane i nagrodzone kampanie oraz projekty stają się inspiracją dla innych. Tegorocznym obradom jury Effie Awards przewodniczył Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska. Pełnił on również funkcję przewodniczącego grupy jurorskiej w kategorii „Marketing & Business Solutions”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.