Mazurska Manufaktura SA uruchamia program franczyzowy
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/
Mazurska Manufaktura SA wystartowała z projektem budowy sieci franczyzowej pubów. Impulsem do wyjścia z ofertą był sukces autorskiego lokalu Jurand w Szczytnie. Franczyzobiorcy otrzymają pełne wsparcie – począwszy od urządzenia lokalu po atrakcyjny model finansowy, zakładający brak opłaty franczyzowej od obrotu oraz zniżkę od cen hurtowych.
Mazurska Manufaktura to założona w 2019 r. rodzinna spółka działająca w zabytkowym, ponad 100-letnim, Browarze w Szczytnie. Specjalizuje się w produkcji mocnych alkoholi kraftowych oraz regionalnego piwa. W swojej ofercie posiada 11 marek historycznych, w tym kultowe Jurand, Bractwo oraz Krak, jak również szeroki wybór piw kraftowych ważonych we wrocławskim Browarze Profesja.
Punktem wyjścia do decyzji o uruchomieniu programu franczyzowego jest sukces pubu Jurand w Szczytnie. W trzy miesiące od uruchomienia lokalu przychód netto pubu wyniósł ponad 170 tys. zł, co oznacza blisko 3-krotny zwrot z inwestycji w zagospodarowanie i wystrój lokalu. Uwzględniając koszty związane z comiesięcznymi opłatami, inwestycja zwróciła się z nawiązką.
– Wierzymy w siłę historycznych, lokalnych produktów i chcemy tą pasją zarazić osoby, które myślą o otwarciu unikatowego miejsca w swoim mieście, które przyciągnie ludzi niepowtarzalną ofertą piw regionalnych. Równocześnie, stwarzamy im niesamowitą okazję, by mogli otworzyć własny pub w oparciu o wybraną, ulubioną markę i wspólnie z nami przywracali jej „świetność” – informuje Jakub Gromek, Prezes Zarządu Mazurska Manufaktura SA. i dodaje: Oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy, a jako producent zapewniamy bezpieczeństwo dostaw i wyłączność na unikalne marki alkoholi regionalnych i kraftowych, niedostępnych nigdzie indziej.
Podstawowe wymagania wobec franczyzobiorców to lokalizacja z możliwością rozstawienia ogródka piwnego i dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów alkoholowych. Ponadto utrzymanie lokalu o wysokim standardzie, w klimacie całej sieci oraz dbanie o wizerunek firmy.
W zamian Mazurska Manufaktura SA oferuje pomoc przy wyborze lokalu, zaprojektowaniu oraz wystroju. Pełne wsparcie marketingowe oraz system szkoleń, prowadzonych przez specjalistów. Atrakcyjny model finansowy, gwarantujący zwrot z inwestycji, w tym zniżka od cen hurtowych. Poza wszystkim program wyróżnia brak opłaty franczyzowej oraz opłat od obrotu.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.