Komunikaty PR

Media Expert otwiera się w Europie Centralnej

2022-10-27  |  12:00
Biuro prasowe

Europa Centralna zyskuje w swojej ofercie market jednej z czołowych w Polsce sieci oferujących produkty z segmentu RTV i AGD oraz szeroko pojętej elektroniki. Media Expert, bo o nim mowa, otworzył się dla klientów 27 października.

Media Expert to lider rynku RTV i AGD w Polsce. W skład sieci wchodzi ponad 530 sklepów, w niemal 440 miastach na terenie całego kraju. Od 27 października elektromarket dostępny jest w gliwickim centrum handlowym Europa Centralna. Salon o powierzchni 869,20 m2 usytuowany został w retail parku, pomiędzy sklepem Action, a Komfort. Wraz z nową przestrzenią klienci EC zyskują dostęp do szerokiej oferty jaką proponuje Media Expert.

Sieć kojarzona jest głównie z produktami segmentu RTV i AGD, komputerów, multimediów i szeroko pojętej elektroniki. Jednak w ofercie sklepu można znaleźć o wiele więcej kategorii, takich jak sprzęty sportowe, artykuły do domu, ogrodu, czy nawet zabawki dla dzieci. Obok przystępnych cen i proponowanych cyklicznie atrakcyjnych rabatów, szeroki i różnorodny asortyment jest mocną stroną marketów Media Expert, za którą klienci bardzo je cenią.

Naszym strategicznym celem jest rozwijanie i poszerzanie oferty centrum zgodnie z oczekiwaniami oraz preferencjami klientów, w oparciu o aktualne dane rynkowe. Włączenie do grona naszych najemców jednej z najpopularniejszych sieci handlowych będącej liderem w swojej branży, bardzo nas cieszy i jest z pewnością naszym kolejnym małym sukcesem, który składa się na całokształt rozwoju Europy Centralnej” - mówi Katarzyna Lenartowicz, Dyrektorka centrum handlowego Europa Centralna.

Wielkie otwarcie Media Expert w Europie Centralnej zaplanowano na 27 października, na godz. 8.00. Z tej okazji sklep przygotował dla klientów dzień specjalnych rabatów, prezenty dla pierwszych klientów oraz loterię, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.