Komunikaty PR

Media Expert otwiera się w Europie Centralnej

2022-10-27  |  12:00
Biuro prasowe

Europa Centralna zyskuje w swojej ofercie market jednej z czołowych w Polsce sieci oferujących produkty z segmentu RTV i AGD oraz szeroko pojętej elektroniki. Media Expert, bo o nim mowa, otworzył się dla klientów 27 października.

Media Expert to lider rynku RTV i AGD w Polsce. W skład sieci wchodzi ponad 530 sklepów, w niemal 440 miastach na terenie całego kraju. Od 27 października elektromarket dostępny jest w gliwickim centrum handlowym Europa Centralna. Salon o powierzchni 869,20 m2 usytuowany został w retail parku, pomiędzy sklepem Action, a Komfort. Wraz z nową przestrzenią klienci EC zyskują dostęp do szerokiej oferty jaką proponuje Media Expert.

Sieć kojarzona jest głównie z produktami segmentu RTV i AGD, komputerów, multimediów i szeroko pojętej elektroniki. Jednak w ofercie sklepu można znaleźć o wiele więcej kategorii, takich jak sprzęty sportowe, artykuły do domu, ogrodu, czy nawet zabawki dla dzieci. Obok przystępnych cen i proponowanych cyklicznie atrakcyjnych rabatów, szeroki i różnorodny asortyment jest mocną stroną marketów Media Expert, za którą klienci bardzo je cenią.

Naszym strategicznym celem jest rozwijanie i poszerzanie oferty centrum zgodnie z oczekiwaniami oraz preferencjami klientów, w oparciu o aktualne dane rynkowe. Włączenie do grona naszych najemców jednej z najpopularniejszych sieci handlowych będącej liderem w swojej branży, bardzo nas cieszy i jest z pewnością naszym kolejnym małym sukcesem, który składa się na całokształt rozwoju Europy Centralnej” - mówi Katarzyna Lenartowicz, Dyrektorka centrum handlowego Europa Centralna.

Wielkie otwarcie Media Expert w Europie Centralnej zaplanowano na 27 października, na godz. 8.00. Z tej okazji sklep przygotował dla klientów dzień specjalnych rabatów, prezenty dla pierwszych klientów oraz loterię, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.