Media Expert otwiera się w Europie Centralnej
Europa Centralna zyskuje w swojej ofercie market jednej z czołowych w Polsce sieci oferujących produkty z segmentu RTV i AGD oraz szeroko pojętej elektroniki. Media Expert, bo o nim mowa, otworzył się dla klientów 27 października.
Media Expert to lider rynku RTV i AGD w Polsce. W skład sieci wchodzi ponad 530 sklepów, w niemal 440 miastach na terenie całego kraju. Od 27 października elektromarket dostępny jest w gliwickim centrum handlowym Europa Centralna. Salon o powierzchni 869,20 m2 usytuowany został w retail parku, pomiędzy sklepem Action, a Komfort. Wraz z nową przestrzenią klienci EC zyskują dostęp do szerokiej oferty jaką proponuje Media Expert.
Sieć kojarzona jest głównie z produktami segmentu RTV i AGD, komputerów, multimediów i szeroko pojętej elektroniki. Jednak w ofercie sklepu można znaleźć o wiele więcej kategorii, takich jak sprzęty sportowe, artykuły do domu, ogrodu, czy nawet zabawki dla dzieci. Obok przystępnych cen i proponowanych cyklicznie atrakcyjnych rabatów, szeroki i różnorodny asortyment jest mocną stroną marketów Media Expert, za którą klienci bardzo je cenią.
„Naszym strategicznym celem jest rozwijanie i poszerzanie oferty centrum zgodnie z oczekiwaniami oraz preferencjami klientów, w oparciu o aktualne dane rynkowe. Włączenie do grona naszych najemców jednej z najpopularniejszych sieci handlowych będącej liderem w swojej branży, bardzo nas cieszy i jest z pewnością naszym kolejnym małym sukcesem, który składa się na całokształt rozwoju Europy Centralnej” - mówi Katarzyna Lenartowicz, Dyrektorka centrum handlowego Europa Centralna.
Wielkie otwarcie Media Expert w Europie Centralnej zaplanowano na 27 października, na godz. 8.00. Z tej okazji sklep przygotował dla klientów dzień specjalnych rabatów, prezenty dla pierwszych klientów oraz loterię, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.