Komunikaty PR

MediaMarkt poszerza współpracę z firmą Haier

2020-10-01  |  01:00
Biuro prasowe

MediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpracę z firmą Haier, która jest światowym liderem w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego już 11 lat z rzędu. W ramach współpracy w sklepach sieci dostępna będzie szeroka gama nowych produktów premium producenta. Powstaną także specjalne strefy Haier, w których klienci będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą firmy. Działania te związane są z nową strategią marki Haier, która chce znacząco zwiększyć swoje udziały w Polsce, wprowadzając na nasz rynek znacznie szerszą ofertę innowacyjnych produktów.

„MediaMarkt jest pierwszym adresem dla współczesnych konsumentów, zapewniając zawsze kompleksową ofertę produktów i usług dopasowanych do zmieniających się potrzeb kupujących. Dlatego cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą  ofertę o nowe produkty marki Haier, które są nie tylko innowacyjne i funkcjonalne, ale wyróżniają się również ciekawym i nowoczesnym designem. Produkty Haier doskonale odpowiadają na  wysokie wymagania użytkowników nowych technologii” – powiedział Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

„Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę.” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego cieszymy się, że dzięki współpracy z MediaMarkt, jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD będzie mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.”

Wszystkie osoby, które chcą zapoznać się z najnowszymi produktami marki Haier zapraszamy do specjalnej strefy producenta w warszawskich sklepach MediaMarkt w CH Arkadia oraz przy ul. Ostrobramskiej 79, a także w CH M1 w Markach k. Warszawy. Klienci znajdą tam najnowsze chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, pralki, pralko-suszarki, a także produkty AGD do zabudowy. Kolejne strefy Haier pojawią się już wkrótce w kolejnych sklepach MediaMarkt w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i w Czeladzi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.