Komunikaty PR

MediaMarkt poszerza współpracę z firmą Haier

2020-10-01  |  01:00
Biuro prasowe

MediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpracę z firmą Haier, która jest światowym liderem w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego już 11 lat z rzędu. W ramach współpracy w sklepach sieci dostępna będzie szeroka gama nowych produktów premium producenta. Powstaną także specjalne strefy Haier, w których klienci będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą firmy. Działania te związane są z nową strategią marki Haier, która chce znacząco zwiększyć swoje udziały w Polsce, wprowadzając na nasz rynek znacznie szerszą ofertę innowacyjnych produktów.

„MediaMarkt jest pierwszym adresem dla współczesnych konsumentów, zapewniając zawsze kompleksową ofertę produktów i usług dopasowanych do zmieniających się potrzeb kupujących. Dlatego cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą  ofertę o nowe produkty marki Haier, które są nie tylko innowacyjne i funkcjonalne, ale wyróżniają się również ciekawym i nowoczesnym designem. Produkty Haier doskonale odpowiadają na  wysokie wymagania użytkowników nowych technologii” – powiedział Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

„Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę.” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego cieszymy się, że dzięki współpracy z MediaMarkt, jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD będzie mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.”

Wszystkie osoby, które chcą zapoznać się z najnowszymi produktami marki Haier zapraszamy do specjalnej strefy producenta w warszawskich sklepach MediaMarkt w CH Arkadia oraz przy ul. Ostrobramskiej 79, a także w CH M1 w Markach k. Warszawy. Klienci znajdą tam najnowsze chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, pralki, pralko-suszarki, a także produkty AGD do zabudowy. Kolejne strefy Haier pojawią się już wkrótce w kolejnych sklepach MediaMarkt w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i w Czeladzi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.