Medicine w Atrium Copernicus przechodzi metamorfozę
Znajdujący się w Atrium Copernicus sklep marki odzieżowej Medicine przechodzi właśnie metamorfozę. Lokal zostanie powiększony i zaaranżowany według najnowszych trendów, zyskując nowoczesny wygląd
i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Odnowiony salon Medicine będzie jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i oferującą szeroką ofertą produktową. Otwarcie sklepu zaplanowano na wiosnę.
Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Jedyny salon tej marki w Toruniu, znajdujący się w Atrium Copernicus, jest zarazem jednym z ulubionych miejsc zakupowych mieszkańców.
Odnowiony, przestronny salon zostanie ponownie udostępniony klientom za kilka tygodni. Blisko 650 mkw. powierzchni, atrakcyjna przestrzeń, odświeżony design, funkcjonalność, nowoczesność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na nowe oblicze marki Medicine, które z pewnością pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów. Dodatkowo, sklep dysponować będzie szerszym niż dotychczas asortymentem. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn.
- Prace remontowe w lokalu trwają. Pracujemy nad funkcjonalnym rozplanowaniem powierzchni i uatrakcyjnieniem jej wyglądu. Chcemy, aby po metamorfozie sklep był jednym z topowych lokali naszej marki w Polsce, z ciekawą aranżacją wnętrz. Przyjazna atmosfera i komfort robienia zakupów, to dla nas kwestie priorytetowe, dlatego dokładamy starań, aby nowy lokal spełniał najwyższe standardy, a jego nowoczesny wygląd i ciekawa oferta przykuwały uwagę klientów, którzy chętnie będą wstępować do naszego salonu – mówi Michał Grzybek, koordynator ds. budowlanych BRANDBQ Sp. z o.o.
Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku
i zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.
– Cieszymy się, że najemcy, którzy działają w centrum od dłuższego czasu, dostrzegają potrzebę przedstawienia swojej oferty w inny, nowoczesny sposób. Do tego grona należy Medicine. W Atrium Copernicus do dyspozycji klientów przeznaczono 650 mkw. powierzchni – to przede wszystkim większy komfort robienia zakupów. Dzięki modernizacji odwiedzający zyskają świeże spojrzenie na asortyment tej marki. Większy i nowoczesny format oraz bogatszy asortyment sklepu z pewnością uatrakcyjnią zakupy w Atrium Copernicus - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Otwarcie sklepu Medicine zaplanowano za kilka tygodni. Lokal znajduje się w sąsiedztwie salonu H&M, obok restauracji KFC.
Więcej informacji: www.atrium-copernicus.pl.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.