Medicine w Atrium Copernicus przechodzi metamorfozę
Znajdujący się w Atrium Copernicus sklep marki odzieżowej Medicine przechodzi właśnie metamorfozę. Lokal zostanie powiększony i zaaranżowany według najnowszych trendów, zyskując nowoczesny wygląd
i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Odnowiony salon Medicine będzie jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i oferującą szeroką ofertą produktową. Otwarcie sklepu zaplanowano na wiosnę.
Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Jedyny salon tej marki w Toruniu, znajdujący się w Atrium Copernicus, jest zarazem jednym z ulubionych miejsc zakupowych mieszkańców.
Odnowiony, przestronny salon zostanie ponownie udostępniony klientom za kilka tygodni. Blisko 650 mkw. powierzchni, atrakcyjna przestrzeń, odświeżony design, funkcjonalność, nowoczesność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na nowe oblicze marki Medicine, które z pewnością pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów. Dodatkowo, sklep dysponować będzie szerszym niż dotychczas asortymentem. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn.
- Prace remontowe w lokalu trwają. Pracujemy nad funkcjonalnym rozplanowaniem powierzchni i uatrakcyjnieniem jej wyglądu. Chcemy, aby po metamorfozie sklep był jednym z topowych lokali naszej marki w Polsce, z ciekawą aranżacją wnętrz. Przyjazna atmosfera i komfort robienia zakupów, to dla nas kwestie priorytetowe, dlatego dokładamy starań, aby nowy lokal spełniał najwyższe standardy, a jego nowoczesny wygląd i ciekawa oferta przykuwały uwagę klientów, którzy chętnie będą wstępować do naszego salonu – mówi Michał Grzybek, koordynator ds. budowlanych BRANDBQ Sp. z o.o.
Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku
i zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.
– Cieszymy się, że najemcy, którzy działają w centrum od dłuższego czasu, dostrzegają potrzebę przedstawienia swojej oferty w inny, nowoczesny sposób. Do tego grona należy Medicine. W Atrium Copernicus do dyspozycji klientów przeznaczono 650 mkw. powierzchni – to przede wszystkim większy komfort robienia zakupów. Dzięki modernizacji odwiedzający zyskają świeże spojrzenie na asortyment tej marki. Większy i nowoczesny format oraz bogatszy asortyment sklepu z pewnością uatrakcyjnią zakupy w Atrium Copernicus - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Otwarcie sklepu Medicine zaplanowano za kilka tygodni. Lokal znajduje się w sąsiedztwie salonu H&M, obok restauracji KFC.
Więcej informacji: www.atrium-copernicus.pl.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.