Komunikaty PR

Mieszanka Krakowska – Tradycyjna dla rodziny, a okrągła tylko dla mnie!

2022-05-10  |  13:40
Biuro prasowe

Chętnie sięgamy po słodkości, które znamy i lubimy, a jednocześnie kuszą nas nowości. Może to zatem połączyć?  Kultowa Mieszanka Krakowska, czyli owocowe galaretki w czekoladzie marki Wawel teraz dostępne są także w okrągłym kształcie, w dwóch wariantach smakowych: egzotycznego ananasa i soczystej maliny, oblanych szlachetną czekoladą Wawel. Mieszanka Krakowska na okrągło to alternatywna dla tradycyjnych galaretek w czekoladzie i nowość w tej kategorii słodyczy. Innowacja oparta na uwielbianej klasyce.

Mieszanka Krakowska na okrągło

Mieszanka Krakowska w klasycznej odsłonie to ponad 50 lat słodkiej tradycji! Mix czterech soczystych, owocowych smaków: naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny i słonecznego ananasa szybko podbił podniebienia Polek i Polaków. Znane galaretki znajdziemy w różnych wersjach opakowań, m.in. w poręcznych torebkach 150 g i 280 g. W tysiącach sklepów w całym kraju dostępne są także w wersji na wagę, by można samodzielnie dobierać ulubione smaki.

Nowa Mieszanka Krakowska na okrągło to połączenie innowacyjnej formy podania z tradycyjną recepturą, opartą tylko na dobrych składnikach, naturalnych aromatach, bez barwników, z dodatkiem soków owocowych. Okrągły kształt przenosi nas w lekkość i naturalność mówi Sylwia Warnecka, Category Manager w firmie Wawel SA.

Marka Wawel, korzystając ze swojego doświadczenia jako lidera w sprzedaży galaretek w czekoladzie na wagę, postawiła na okrągły kształt Mieszanki Krakowskiej. Innowacyjny w kategorii kształt wyróżni  się na półkach sklepowych wśród innych galaretek w czekoladzie. Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w dwóch kuszących smakach: egzotycznego ananasa i soczystej maliny, oblanych szlachetną czekoladą Wawel, w opakowaniach 1 kg oraz w sprzedaży na wagę.

Pysznie i prosto

Dobry i prosty skład produktu cieszy się uznaniem wśród najbardziej wymagających miłośników słodyczy. Podobnie jak inne produkty marki Wawel, Mieszanka Krakowska na okrągło powstała w myśl idei “Dobrych Składników”. Tworzona jest w oparciu o soki owocowe, naturalne aromaty oraz naturalną substancję pochodzenia roślinnego, żelującą galaretki, jaką jest agar.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.