Miraculum podsumowuje przychody w kwietniu
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w kwietniu 2021 roku odnotowuje znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży kosmetyków – wpływy z tytułu podstawowej działalności spółki wyniosły 1 568 tys. zł i były wyższe r/r o 52 proc. Uwzględniając sprzedaż środków dezynfekcyjnych, spółka w kwietniu osiągnęła 1 642 tys. zł przychodów i jest to więcej niż rok wcześniej o 3 proc.
W kwietniu 2020 r. przychody ze sprzedaży środków ochrony osobistej (płyny do dezynfekcji, maseczki) wyniosły 564 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie tego roku sprzedaż ta stanowi 74 tys. zł. Oznacza to znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży kosmetyków w kwietniu – o 52 proc. r/r.
Na wynik osiągnięty w kwietniu miała wpływ zakończona sukcesem akcja marketingowa z siecią Stokrotka z okazji 50-lecia marki Pani Walewska. W minionym miesiącu Miraculum zrealizowało również istotne dostawy na rynki eksportowe takie jak: Łotwa, Estonia, Litwa, Rumunia i Słowacja.
- Cieszymy się z systematycznie wzrastających wyników sprzedaży. Bardzo cenimy sobie cykl współprac z sieciami handlowymi z okazji 50-lecia marki Pani Walewska. W minionym miesiącu odbyła się akcja marketingowa z siecią Stokrotka, już teraz mogę zdradzić, że w najbliższych dniach podobna promocja rozpocznie się w sklepach Intermarche. Tego typu działania realnie przekładają się nie tylko na rozpoznawalność marki, ale również na sprzedaż – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Narastająco, w okresie styczeń-kwiecień 2021 roku, Miraculum odnotowało przychody ze sprzedaży netto na poziomie 9.055 tys. złotych, co stanowi wzrost o 10% w stosunku do okresu styczeń-kwiecień 2020 roku, kiedy to wyniosły one 8.259 tys. złotych.
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.