Modne aranżacje z powiewem luksusu
Łazienka to przede wszystkim miejsce relaksu. Projektując to wnętrze warto postawić na rozwiązania, o jakich zawsze marzyliśmy i które stworzą przestrzeń na miarę naszych potrzeb. Postawmy zatem na nutę luksusu i udajmy się do paryskiej willi, tajskiego spa czy eleganckiego weneckiego hotelu. Wszystko to możliwe do zaprojektowania w naszych czterech ścianach, dzięki marce Cersanit.
Luksusowe wnętrze z duszą
Pomieszczenia w naszych mieszkaniach często odzwierciedlają naszą osobowość i styl życia. Chcemy, aby wyglądały one nie tylko perfekcyjnie, ale były też funkcjonalne i praktyczne w użytkowaniu. Luksusu nie warto szukać w przepychu, a w prostocie i idealnie dobranych detalach. Stawiając na płytki marki Cersanit, stworzenie eleganckiej łazienki nigdy nie było prostsze. Podkreśl lśniące powierzchnie srebrnymi dodatkami lub rozbudź stonowane barwy elementami miedzianymi – prawdziwe piękno płynie z twojej kreatywności i tego, jak ją wykorzystasz. Wraz z każdą wizytą w swojej łazience poczuj się jak w luksusowym kurorcie stworzonym specjalnie dla Ciebie i doświadcz prawdziwej harmonii w nowoczesnym stylu.
Efekt luksusowych kompozycji w każdym calu
Łazienka to pierwsze miejsce, do którego udajemy się rano. Z tego powodu warto, aby jej wystrój nas pobudzał i pozytywnie nastrajał do codziennych wyzwań. Efektowana kolekcja płytek SIMPLE ART od Cersanit to łatwy sposób na luksusowe wnętrze pełne energii i charakteru. Strukturalne płytki oparte na akwarelowym motywie 3-elementowego inserto przykuwają uwage dostarczając kojącej aury i rozpraszając promienie porannego słońca. Z kolei lśniące powierzchnie płytek w rozmiarze 20x60 cm będą prezentowały się niezwykle szykownie w akompaniamencie lśniących, metalowych dodatków i luster. Kolekcja SIMPLE ART to idealne zwieńczenie wystroju i gwarancja efektu pełnego artystycznej gracji. Odrzuć nudę i postaw na detal!
Szyk na miarę potrzeb
Jeśli chcemy cieszyć się klimatycznym i przyciągającym wzrok wnętrzem nawiązującym do naturalnej estetyki i nowoczesnego wzornictwa postawmy na kolekcję MARKURIA od Cersanit. Wśród projektantów design inspirowany naturą jest na topie od lat. Łączenie tego, co dała nam Matka Ziemia z nowoczesnymi wzorami tworzy niepowtarzalne aranżacje zachwycające nietuzinkowością i wdziękiem. Kolekcja MARKURIA integruje te dwa światy – nieskazitelnie zestawia naturalną estetykę z minimalistycznym wzornictwem. Płytki ścienne dostępne są w dwóch wariantach – gładkim oraz pokrytym geometrycznym wzorem i znakomicie kreują oblicze kamienia, napełniając łazienkę nutą surowego luksusu. Będą się one idealnie komponować z delikatnymi mozaikowymi kaflami, tworząc nieszablonową symbiozę stylistyk i nastrojów. Ponadto domieszkę przytulności dodadzą drewnopodobne płytki podłogowe CHESTERWOOD – ich beżowe odcienie ocieplą wnętrze i otulą nas charakterem ze szczyptą luksusu.
Dwukolorowa elegancja
Bezkonkurencyjna harmonia czerni i bieli od zawsze stoi w centrum designu. Te dwa przeciwieństwa, uzupełniają się wzajemnie i ustanawiają wzorzec eleganckiego piękna, który nie ma sobie równych. Kolekcja BLACK&WHITE z portfolio marki Cersanit to gwarancja perfekcyjnej harmonii, która nada wnętrzu ponadczasowego wyglądu. Wybór płytek w kolekcji jest bardzo szeroki – od gładkich płytek bazowych przez płytki dekoracyjne zdobione prostą grafiką, insterta zaskakujące motywami roślinnymi czy szklane listwy. Dla ceniących prostotę, idealnym wyborem będą jednokolorowe płytki SATIN, stanowiące idealną bazę pod każdy projekt. Dla miłośników nowoczesnego wzornictwa, w ofercie znajdują się zdobione płytki BLACK&WHITE PATTERN. Postaw na grę kontastów! Twoja przestrzeń łazienkowa urządzona w taki sposób stanie się elegancka i szykowna jak nigdy wcześniej.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.