Komunikaty PR

Modne aranżacje z powiewem luksusu

2021-01-12  |  09:41
Biuro prasowe

Łazienka to przede wszystkim miejsce relaksu. Projektując to wnętrze warto postawić na rozwiązania, o jakich zawsze marzyliśmy i które stworzą przestrzeń na miarę naszych potrzeb. Postawmy zatem na nutę luksusu i udajmy się do paryskiej willi, tajskiego spa czy eleganckiego weneckiego hotelu. Wszystko to możliwe do zaprojektowania w naszych czterech ścianach, dzięki marce Cersanit.

 

 

Luksusowe wnętrze z duszą

 

Pomieszczenia w naszych mieszkaniach często odzwierciedlają naszą osobowość i styl życia. Chcemy, aby wyglądały one nie tylko perfekcyjnie, ale były też funkcjonalne i praktyczne w użytkowaniu. Luksusu nie warto szukać w przepychu, a w prostocie i idealnie dobranych detalach. Stawiając na płytki marki Cersanit, stworzenie eleganckiej łazienki nigdy nie było prostsze. Podkreśl lśniące powierzchnie srebrnymi dodatkami lub rozbudź stonowane barwy elementami miedzianymi – prawdziwe piękno płynie z twojej kreatywności i tego, jak ją wykorzystasz. Wraz z każdą wizytą w swojej łazience poczuj się jak w luksusowym kurorcie stworzonym specjalnie dla Ciebie i doświadcz prawdziwej harmonii w nowoczesnym stylu.

 

 

Efekt luksusowych kompozycji w każdym calu

 

Łazienka to pierwsze miejsce, do którego udajemy się rano. Z tego powodu warto, aby jej wystrój nas pobudzał i pozytywnie nastrajał do codziennych wyzwań. Efektowana kolekcja płytek SIMPLE ART od Cersanit to łatwy sposób na luksusowe wnętrze pełne energii i charakteru. Strukturalne płytki  oparte na akwarelowym motywie 3-elementowego inserto przykuwają uwage dostarczając kojącej aury i rozpraszając promienie porannego słońca. Z kolei lśniące powierzchnie płytek w rozmiarze 20x60 cm będą prezentowały się niezwykle szykownie w akompaniamencie lśniących, metalowych dodatków i luster. Kolekcja SIMPLE ART to idealne zwieńczenie wystroju i gwarancja efektu pełnego artystycznej gracji. Odrzuć nudę i postaw na detal!

 

 

 

Szyk na miarę potrzeb

 

 

Jeśli chcemy cieszyć się klimatycznym i przyciągającym wzrok wnętrzem nawiązującym do naturalnej estetyki i nowoczesnego wzornictwa postawmy na kolekcję MARKURIA od Cersanit. Wśród projektantów design inspirowany naturą jest na topie od lat. Łączenie tego, co dała nam Matka Ziemia z nowoczesnymi wzorami tworzy niepowtarzalne aranżacje zachwycające nietuzinkowością i wdziękiem. Kolekcja MARKURIA integruje te dwa światy – nieskazitelnie zestawia naturalną estetykę z minimalistycznym wzornictwem. Płytki ścienne dostępne są w dwóch wariantach – gładkim oraz pokrytym geometrycznym wzorem i znakomicie kreują oblicze kamienia, napełniając łazienkę nutą surowego luksusu. Będą się one idealnie komponować z delikatnymi mozaikowymi kaflami, tworząc nieszablonową symbiozę stylistyk i nastrojów. Ponadto domieszkę przytulności dodadzą drewnopodobne płytki podłogowe CHESTERWOOD – ich beżowe odcienie ocieplą wnętrze i otulą nas charakterem ze szczyptą luksusu.

 

 

Dwukolorowa elegancja

 

Bezkonkurencyjna harmonia czerni i bieli od zawsze stoi w centrum designu. Te dwa przeciwieństwa, uzupełniają się wzajemnie i ustanawiają wzorzec eleganckiego piękna, który nie ma sobie równych. Kolekcja BLACK&WHITE z portfolio marki Cersanit to gwarancja perfekcyjnej harmonii, która nada wnętrzu ponadczasowego wyglądu. Wybór płytek w kolekcji jest bardzo szeroki – od gładkich płytek bazowych przez płytki dekoracyjne zdobione prostą grafiką, insterta zaskakujące motywami roślinnymi czy szklane listwy. Dla ceniących prostotę, idealnym wyborem będą jednokolorowe płytki SATIN, stanowiące idealną bazę pod każdy projekt. Dla miłośników nowoczesnego wzornictwa, w ofercie znajdują się zdobione płytki BLACK&WHITE PATTERN. Postaw na grę kontastów! Twoja przestrzeń łazienkowa urządzona w taki sposób stanie się elegancka i szykowna jak nigdy wcześniej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.