Komunikaty PR

MPWiW przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży na rynku amerykańskim

2022-05-09  |  15:30
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Manufaktura Piwa Wódki i Wina S.A., zarządzana przez Janusza Palikota przy silnym zaangażowaniu marketingowym Kuby Wojewódzkiego, aktywnie rozbudowuje obecność swoich produktów poza granicami Polski. Obecnie przygotowuje się do uruchomienia sprzedaży wyselekcjonowanych produktów wytwarzanych w Polsce na rynku amerykańskim.

Jednym z założeń Spółki dotyczącej dystrybucji produktów Grupy Kapitałowej jest aktywna rozbudowa sprzedaży swoich alkoholi poza granicami Polski. W tym celu, między innymi zawiązana została przez MPWiW spółka prawa USA - Manufaktura Ameryka LLC.

- Manufaktura Ameryka prowadzi działania w celu pozyskania do współpracy partnerów w zakresie dystrybucji wyselekcjonowanych produktów MPWiW na terenie Florydy, Kalifornii, Illinois oraz Nowego Jorku. Dodatkowo Spółka stworzyła własny zespół dedykowany rynkowi amerykańskiemu pod kierownictwem Toty Zoury. Zespół jest odpowiedzialny za realizację kampanii marketingowo-sprzedażowych oraz współpracę z ambasadorami marek w USA. Wierzę, że potencjał jaki tkwi w naszych liniach smakowych, zwłaszcza zawierających susz konopny pozwoli nam na szybkie zdobycie serc i podniebień Amerykanów. Wiele stanów USA ma liberalne prawo związane z konopiami w żywności i patrząc jak to się rozwija to w najbliższych latach możemy spodziewać się alkoholi z prawnie legalnym dodatkiem CBD czy nawet THC i my będziemy jako jedni z pierwszych na świecie do tego gotowi. Nasz sen o prawdziwym BUH-u właśnie się ziszcza. – powiedział Janusz Palikot, Prezes MPWiW

Dobiegają końca zapisy na akcje w związku z prowadzoną ofertą publiczną Akcji serii K Manufaktury Piwa Wódki i Wina SA. Będą przyjmowane do wtorku 10 maja br. Zapisy na akcje serii K oferowane zarówno w Transzy Małych Inwestorów (TMI) i Transzy Dużych Inwestorów (TDI) będą przyjmowane do wtorku 10 maja br. W przypadku zapisów składanych osobiście w punkcie obsługi klienta (POK) członka konsorcjum detalicznego będzie to możliwe do godz. 17.00. Jednocześnie w przypadku zapisów składanych elektronicznie decyzję można podjąć do godz. 23.59.

Zapisy prowadzone są przez Dom Maklerski BOŚ, który jest koordynatorem oferty oraz Biuro Maklerskie mBanku wchodzące w skład konsorcjum dystrybucyjnego.

„Memorandum informacyjne opisuje nasz unikalny model biznesowy, atrakcyjną i stale poszerzaną ofertę produktową cieszącą się coraz większym zainteresowaniem Klientów, także poza Polską. Produkty Manufaktury zadebiutują wkrótce w USA, największym i najbardziej wartościowym rynku alkoholu na świecie. Jesteśmy już obecni z własnymi produktami na kilku rynkach europejskich i będziemy poszerzać dostępność naszych produktów w kolejnych krajach. By zaspokoić szybko rosnące potrzeby musimy zrealizować ambitny plan inwestycyjny. Przedostatni dzień zapisów na akcje naszej Spółki są dla wszystkich zainteresowanych naszą ofertą okazją do dołączenia do grona akcjonariuszy.” – powiedział Janusz Palikot, Prezes MPWiW.

Przydział oferowanych akcji planowany jest 13 maja br. Następnie po rejestracji podniesienia kapitału w KRS, Spółka będzie się ubiegać o wprowadzenie swoich papierów do obrotu na rynku NewConnect.  Intencją Zarządu Spółki jest, aby akcje nowej emisji serii K oraz część Akcji Istniejących zadebiutowały na rynku regulowanym w II lub III kwartale 2022 roku.

Manufaktura Piwa Wódki i Wina została stworzona z myślą o ludziach ceniących unikalne smaki, dobrą zabawę, wysoką jakość konsumowanych alkoholi. W ostatnich tygodniach do naszej rodziny piw BUH, wódki wyBUHowej, wódki WYJEBONGO, tenczyńskich Okovit, wódek Palikot dołączyły wódka POPCORN oraz piwo MYJEBONGA. Zapraszając potencjalnych Inwestorów do zapisów na akcje chcemy podzielić się naszymi sukcesami. Razem możemy osiągnąć więcej i zdecydowanie szybciej.” – powiedział Tomasz Czechowski, Wiceprezes MPWiW.

W ostatnich miesiącach Spółka sfinalizowała połączenie ze spółką Doctor Brew. Poza tym w skład Grupy MPWiW wchodzą także (bezpośrednio): Tenczyńska Okovita, Tenczynek Dystrybucja, Tenczynek Świeże, a niebawem po zakończeniu procesu przejęcia również Przyjazne Państwo oraz pośrednio Tenczynek Bezalkoholowe i BUH Distillery. W ramach planowanej rozbudowy zdolności produkcyjnych w 2023 roku przejęta ma zostać także spółka Browar w Niechanowie (obecnie partner biznesowy MPWiW, któremu zlecana jest część produkcji). Wszystkie podmioty w Grupie MPWiW pracują na rzecz maksymalizacji i konsolidacji wyniku. Poszczególne spółki tworzą unikatowy łańcuch wartości uzupełniających się produktów, wspierany przez spójny system sprzedaży oraz marketingu.

Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronie Spółki: https://mpwiw.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą! Biuro prasowe
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.