Komunikaty PR

MPWiW przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży na rynku amerykańskim

2022-05-09  |  15:30
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Manufaktura Piwa Wódki i Wina S.A., zarządzana przez Janusza Palikota przy silnym zaangażowaniu marketingowym Kuby Wojewódzkiego, aktywnie rozbudowuje obecność swoich produktów poza granicami Polski. Obecnie przygotowuje się do uruchomienia sprzedaży wyselekcjonowanych produktów wytwarzanych w Polsce na rynku amerykańskim.

Jednym z założeń Spółki dotyczącej dystrybucji produktów Grupy Kapitałowej jest aktywna rozbudowa sprzedaży swoich alkoholi poza granicami Polski. W tym celu, między innymi zawiązana została przez MPWiW spółka prawa USA - Manufaktura Ameryka LLC.

- Manufaktura Ameryka prowadzi działania w celu pozyskania do współpracy partnerów w zakresie dystrybucji wyselekcjonowanych produktów MPWiW na terenie Florydy, Kalifornii, Illinois oraz Nowego Jorku. Dodatkowo Spółka stworzyła własny zespół dedykowany rynkowi amerykańskiemu pod kierownictwem Toty Zoury. Zespół jest odpowiedzialny za realizację kampanii marketingowo-sprzedażowych oraz współpracę z ambasadorami marek w USA. Wierzę, że potencjał jaki tkwi w naszych liniach smakowych, zwłaszcza zawierających susz konopny pozwoli nam na szybkie zdobycie serc i podniebień Amerykanów. Wiele stanów USA ma liberalne prawo związane z konopiami w żywności i patrząc jak to się rozwija to w najbliższych latach możemy spodziewać się alkoholi z prawnie legalnym dodatkiem CBD czy nawet THC i my będziemy jako jedni z pierwszych na świecie do tego gotowi. Nasz sen o prawdziwym BUH-u właśnie się ziszcza. – powiedział Janusz Palikot, Prezes MPWiW

Dobiegają końca zapisy na akcje w związku z prowadzoną ofertą publiczną Akcji serii K Manufaktury Piwa Wódki i Wina SA. Będą przyjmowane do wtorku 10 maja br. Zapisy na akcje serii K oferowane zarówno w Transzy Małych Inwestorów (TMI) i Transzy Dużych Inwestorów (TDI) będą przyjmowane do wtorku 10 maja br. W przypadku zapisów składanych osobiście w punkcie obsługi klienta (POK) członka konsorcjum detalicznego będzie to możliwe do godz. 17.00. Jednocześnie w przypadku zapisów składanych elektronicznie decyzję można podjąć do godz. 23.59.

Zapisy prowadzone są przez Dom Maklerski BOŚ, który jest koordynatorem oferty oraz Biuro Maklerskie mBanku wchodzące w skład konsorcjum dystrybucyjnego.

„Memorandum informacyjne opisuje nasz unikalny model biznesowy, atrakcyjną i stale poszerzaną ofertę produktową cieszącą się coraz większym zainteresowaniem Klientów, także poza Polską. Produkty Manufaktury zadebiutują wkrótce w USA, największym i najbardziej wartościowym rynku alkoholu na świecie. Jesteśmy już obecni z własnymi produktami na kilku rynkach europejskich i będziemy poszerzać dostępność naszych produktów w kolejnych krajach. By zaspokoić szybko rosnące potrzeby musimy zrealizować ambitny plan inwestycyjny. Przedostatni dzień zapisów na akcje naszej Spółki są dla wszystkich zainteresowanych naszą ofertą okazją do dołączenia do grona akcjonariuszy.” – powiedział Janusz Palikot, Prezes MPWiW.

Przydział oferowanych akcji planowany jest 13 maja br. Następnie po rejestracji podniesienia kapitału w KRS, Spółka będzie się ubiegać o wprowadzenie swoich papierów do obrotu na rynku NewConnect.  Intencją Zarządu Spółki jest, aby akcje nowej emisji serii K oraz część Akcji Istniejących zadebiutowały na rynku regulowanym w II lub III kwartale 2022 roku.

Manufaktura Piwa Wódki i Wina została stworzona z myślą o ludziach ceniących unikalne smaki, dobrą zabawę, wysoką jakość konsumowanych alkoholi. W ostatnich tygodniach do naszej rodziny piw BUH, wódki wyBUHowej, wódki WYJEBONGO, tenczyńskich Okovit, wódek Palikot dołączyły wódka POPCORN oraz piwo MYJEBONGA. Zapraszając potencjalnych Inwestorów do zapisów na akcje chcemy podzielić się naszymi sukcesami. Razem możemy osiągnąć więcej i zdecydowanie szybciej.” – powiedział Tomasz Czechowski, Wiceprezes MPWiW.

W ostatnich miesiącach Spółka sfinalizowała połączenie ze spółką Doctor Brew. Poza tym w skład Grupy MPWiW wchodzą także (bezpośrednio): Tenczyńska Okovita, Tenczynek Dystrybucja, Tenczynek Świeże, a niebawem po zakończeniu procesu przejęcia również Przyjazne Państwo oraz pośrednio Tenczynek Bezalkoholowe i BUH Distillery. W ramach planowanej rozbudowy zdolności produkcyjnych w 2023 roku przejęta ma zostać także spółka Browar w Niechanowie (obecnie partner biznesowy MPWiW, któremu zlecana jest część produkcji). Wszystkie podmioty w Grupie MPWiW pracują na rzecz maksymalizacji i konsolidacji wyniku. Poszczególne spółki tworzą unikatowy łańcuch wartości uzupełniających się produktów, wspierany przez spójny system sprzedaży oraz marketingu.

Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronie Spółki: https://mpwiw.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:03

Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska

Sieć popularnych sklepów Lidl to jeden z prekursorów elektromobilności w polskim sektorze retail. Pierwsze stacje ładowania dla klientów uruchomiono w 2017 roku w Poznaniu
Handel Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
2024-05-23 | 12:00

Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”

Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z
Handel Marki przedłużają umowy z Galerią Północną
2024-05-20 | 11:00

Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

  Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.