Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
Mr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych orzechów arachidowych - aż 62% - oblanych aromatycznym karmelem. To propozycja dla miłośników słodyczy o intensywnym smaku i wyrazistej strukturze. Produkt cechuje prosty skład i wysoka zawartość białka.
Mr. Tom to poręczna, 40 g porcja słodyczy idealna zarówno na wycieczkę, jak i jako słodka przekąska w czasie pracy. Baton ten w szczególności przypadnie do gustu fanom mocno orzechowych smaków - składa się aż w 62% z prażonych orzeszków ziemnych połączonych słodkim karmelem. Ta nieskomplikowana receptura przekłada się na charakterystyczny smak i nadaje wyjątkową chrupkość. Energetyczna, bogata w białko i błonnik przekąska doskonale łączy swoją długą tradycję z oczekiwaniami współczesnych konsumentów i dynamicznym tempem ich życia.
Mr. Tom dostępny jest na 15 europejskich rynkach, m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Włoszech, dostępny jest już w sklepach firmowych Wawel i w serwisie slodkiwawel.pl. Dostępność produktu poszerzana jest w kolejnych punktach sprzedaży.
Rekomendowana cena detaliczna produktu wynosi 2,49 zł. Sprzedaż produktu wspierać będą aktywności skierowane bezpośrednio do sklepów oraz działania digital adresowane do konsumentów.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.