Komunikaty PR

Muszkieterowie uruchamiają 69. stację paliw

2020-11-24  |  13:40
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów konsekwentnie rozwija sieć stacji paliw Intermarché. 9 listopada uruchomiony został 69. obiekt zlokalizowany w Skierniewicach. Jest to pierwsza stacja działająca pod tym szyldem w mieście. Oferta obiektu jest rozszerzona o możliwość ładowania pojazdów elektrycznych, a także o część gastronomiczną Café Marché.

W województwie łódzkim w Skierniewicach została uruchomiona stacja paliw. Obiekt jest zlokalizowany obok supermarketu Intermarché przy ulicy Mszczonowskiej 58a. Klienci mogą tam zatankować wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Są one dostarczane przez Orlen Paliwa Sp. z o.o, a także poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Na stacji są zainstalowane 4 stanowiska do tankowania oraz nowoczesny, dwuwężowy dystrybutor z gazem LPG. Dla kompleksowej obsługi klientów obiekt jest wyposażony w odkurzacz, kompresor, a także dystrybutor AdBlue. Ponadto zmotoryzowani mają możliwość naładowania swojego pojazdu w stacji ładowania samochodów elektrycznych. Takie udogodnienie znajduje się łącznie już przy 7 stacjach paliw pod szyldem Intermarché.

Grupa Muszkieterów kontynuuje realizację swoich celów biznesowych. Cieszymy się, że nie tylko zachowaliśmy, ale także wzmocniliśmy pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw. Planujemy wciąż rozbudowywać naszą sieć, jeszcze w tym roku otworzymy kilka takich obiektów w różnych częściach Polski. Celem Muszkieterów jest zwiększanie liczby stacji paliw, tak aby działały one przy każdym istniejącym supermarkecie Intermarché, tam gdzie jest to możliwemówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Uruchomienie stacji paliw jest jedną z wielu możliwości rozwoju własnego przedsiębiorstwa prowadzonego w ramach Grupy Muszkieterów. Właściciele supermarketów wprowadzają dodatkowe usługi zgodnie z potrzebami lokalnych klientów. Oprócz stacji paliw mogą otworzyć m.in. myjnię samochodową, wędzarnię, czy wdrożyć usługi z zakresu e-commerce.

Przy stacji paliw w Skierniewicach znajduje się sklepik, który oferuje klientom ponad 1 000 produktów. W asortymencie jest szeroki wybór artykułów spożywczych i przemysłowych, papierosy, alkohol, akcesoria motoryzacyjne, a także kącik bistro Café Marché, który oferuje świeżo parzoną kawą oraz bogatą ofertę fast-food. Powierzchnia sklepiku to 53 m2. Klienci mogą korzystać z usług stacji w godzinach 5.30-23.30 przez 7 dni w tygodniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.