Muszkieterowie uruchamiają 69. stację paliw Intermarché
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Grupa Muszkieterów otworzyła 6 października br. nową stację paliw w Strzelcach Opolskich w województwie opolskim. Jest to 69. stacja Intermarché w Polsce i czwarta uruchomiona od początku roku. Kolejnym otwarciem Muszkieterowie umacniają swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji benzynowych.
Stacja paliw w Strzelcach Opolskich działa przy sklepie Intermarché przy ul. Stawowej 1 w godzinach 5.30–23.00, 7 dni w tygodniu. Swoim klientom oferuje dostęp do wysokiej jakości paliw w atrakcyjnych cenach, dostarczanych przez SCA Petrole Polska Sp. z o.o. i poddawanych bieżącej kontroli przez akredytowane laboratoria. Na miejscu kierowcy zatankują benzynę Pb 95, Pb 98 oraz olej napędowy, a także gaz LPG.
Rolą stacji benzynowych Intermarché jest zarówno zapewnienie klientom dostępu do paliw w korzystnych cenach, jak i uzupełnienie oferty supermarketów. Na stacji w Strzelcach Opolskich działa sklepik, gdzie można kupić podstawowe artykuły, takie jak pieczywo, nabiał, wędliny, napoje, przekąski, słodycze i wiele innych. Dodatkowo na jej terenie znajdzie się także kącik bistro ze świeżo parzoną kawą oraz bogatą ofertą fast food.
Punkt w Strzelcach Opolskich jest trzecią otwartą w tym roku stacją funkcjonującą w nowym koncepcie wizualnym. Do nowego oznakowania i wyglądu zostały wykorzystane podstawowe kolory Grupy Muszkieterów − czarny i czerwony, z dodatkiem bieli, które zastąpią dotychczasowe szarości. Wszystkie kolejne stacje paliw będą uruchamiane w nowym koncepcie wizualnym, a działające już placówki przejdą rebranding.
Obiekt w Strzelcach Opolskich jest drugim punktem sfinansowanym ze środków Funduszu Stacji Paliw utworzonego w ubiegłym roku z inicjatywy przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie Muszkieterów.
– Konsekwentnie poszerzamy ofertę paliwową i uruchamiamy kolejne stacje, co pozwala nam stale wzmacniać naszą pozycję lidera segmentu. Chcemy, aby stacje działały wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Dodatkowym wsparciem dla tych planów jest zainicjowany przez przedsiębiorców Fundusz Stacji Paliw, dzięki któremu właściciele sklepów mogą pozyskać finansowanie na budowę przymarketowych stacji, jak miało to miejsce w Lipnie oraz Strzelcach Opolskich – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA Petrole Polska zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.
Oprócz możliwości uruchomienia stacji paliw Muszkieterowie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Intermarché inne atrakcyjne formy rozwijania własnych biznesów. Właściciele mogą zaproponować swoim klientom m.in. myjnię samochodową bądź usługi z zakresu e-commerce pozwalające na wygodny odbiór zamówionych przez internet produktów poprzez usługę Intermarché Drive.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.