Komunikaty PR

Muszkieterowie uruchamiają w Dębnie stację paliw Intermarché

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Do pobrania inf. pras. ( 0.1 MB )

Grupa Muszkieterów 14 czerwca otworzyła drugą w tym roku stację paliw Intermarché w Polsce. Tym samym Intermarché umacnia swoją pozycję lidera na polskim rynku przymarketowych stacji benzynowych, posiadając prawie 70 obiektów w całym kraju.

 

Stacja paliw Intermarché w Dębnie przy ul. Wolności 4 jest pierwszym obiektem działającym pod tym szyldem w mieście. Wszystkim zmotoryzowanym klientom oferuje wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Punkt w Dębnie jest czynny 7 dni w tygodniu w godzinach od 6.00 do 22.00, a na miejscu pomocą służy obsługa stacji. Na jej terenie trwa obecnie montaż słupka płatniczego, który umożliwi płatności samoobsługowe i tym samym całodobowe działanie placówki.

 

W ofercie stacji Intermarché są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach dostarczane przez SCA Petrole Sp. z o.o., które są poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratoria. Na stacji w Dębnie kierowcy zatankują benzynę Pb 95, Pb 98 oraz olej napędowy na jednym z czterech stanowisk, jak również gaz LPG z nowoczesnego dwuwężowego dystrybutora. Dla zapewnienia kompleksowej obsługi, klienci mogą skorzystać również z dwustanowiskowej myjni ręcznej zlokalizowanej obok sklepu Intermarché.

 

Na stacji znajduje się również przestronny sklepik o powierzchni 40 mkw., oferujący ponad 1000 produktów, w tym bogaty wybór artykułów spożywczych i przemysłowych, papierosy, alkohol oraz akcesoria motoryzacyjne. Dodatkowo, zostanie tu uruchomiony również kącik bistro ze świeżo parzoną kawą oraz bogatą ofertą fast food.

 

Dzięki nowemu otwarciu wzmocniliśmy naszą wiodącą pozycję w tym segmencie rynku. Stale dążymy do tego, by uruchamiać nowe stacje paliw przy jak największej liczbie supermarketów Intermarché. Z naszych obserwacji wynika, że takie rozwiązanie odpowiada na potrzeby klientów i stanowi dobre uzupełnienie pozostałych usług oferowanych przez Grupę Muszkieterów – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA Petrole Polska, zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.

 

Oprócz możliwości uruchomienia stacji paliw Muszkieterowie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Intermarché inne atrakcyjne formy rozwijania własnych biznesów. Właściciele mogą zaproponować swoim klientom m.in. myjnię samochodową bądź usługi z zakresu e-commerce, pozwalające na wygodny odbiór zamówionych przez internet produktów poprzez usługę Intermarché Drive.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.