Muszkieterowie uruchamiają w Dębnie stację paliw Intermarché
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Grupa Muszkieterów 14 czerwca otworzyła drugą w tym roku stację paliw Intermarché w Polsce. Tym samym Intermarché umacnia swoją pozycję lidera na polskim rynku przymarketowych stacji benzynowych, posiadając prawie 70 obiektów w całym kraju.
Stacja paliw Intermarché w Dębnie przy ul. Wolności 4 jest pierwszym obiektem działającym pod tym szyldem w mieście. Wszystkim zmotoryzowanym klientom oferuje wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Punkt w Dębnie jest czynny 7 dni w tygodniu w godzinach od 6.00 do 22.00, a na miejscu pomocą służy obsługa stacji. Na jej terenie trwa obecnie montaż słupka płatniczego, który umożliwi płatności samoobsługowe i tym samym całodobowe działanie placówki.
W ofercie stacji Intermarché są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach dostarczane przez SCA Petrole Sp. z o.o., które są poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratoria. Na stacji w Dębnie kierowcy zatankują benzynę Pb 95, Pb 98 oraz olej napędowy na jednym z czterech stanowisk, jak również gaz LPG z nowoczesnego dwuwężowego dystrybutora. Dla zapewnienia kompleksowej obsługi, klienci mogą skorzystać również z dwustanowiskowej myjni ręcznej zlokalizowanej obok sklepu Intermarché.
Na stacji znajduje się również przestronny sklepik o powierzchni 40 mkw., oferujący ponad 1000 produktów, w tym bogaty wybór artykułów spożywczych i przemysłowych, papierosy, alkohol oraz akcesoria motoryzacyjne. Dodatkowo, zostanie tu uruchomiony również kącik bistro ze świeżo parzoną kawą oraz bogatą ofertą fast food.
– Dzięki nowemu otwarciu wzmocniliśmy naszą wiodącą pozycję w tym segmencie rynku. Stale dążymy do tego, by uruchamiać nowe stacje paliw przy jak największej liczbie supermarketów Intermarché. Z naszych obserwacji wynika, że takie rozwiązanie odpowiada na potrzeby klientów i stanowi dobre uzupełnienie pozostałych usług oferowanych przez Grupę Muszkieterów – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA Petrole Polska, zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.
Oprócz możliwości uruchomienia stacji paliw Muszkieterowie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Intermarché inne atrakcyjne formy rozwijania własnych biznesów. Właściciele mogą zaproponować swoim klientom m.in. myjnię samochodową bądź usługi z zakresu e-commerce, pozwalające na wygodny odbiór zamówionych przez internet produktów poprzez usługę Intermarché Drive.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.