Muszkieterowie otworzyli nowe Bricomarché. W planach na ten rok kolejne
Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Jest to 167. supermarket budowlany pod tym szyldem w Polsce oraz 17. w województwie dolnośląskim. Placówka oferuje nie tylko dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, ale także zapewnia dodatkowe wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków.
Powierzchnia głównej hali sklepu liczy 1200 m2, wiaty budowlanej – 600 m2, a ogrodu zewnętrznego – aż 1600 m2. Łącznie jest to 3 400 m2 powierzchni sprzedaży. W supermarkecie klienci mają dostęp do 24 tys. produktów z czterech działów: dekoracja, majsterkowanie, artykuły budowlane oraz ogród. W ofercie sklepu sezonowo będą także dostępne rośliny od lokalnych dostawców.
Do supermarketu zlokalizowanego przy ul. Legnickiej 34 przynależy parking mieszczący 80 samochodów. Klienci mogą skorzystać z dodatkowych usług takich jak: transport zamówionego towaru, cięcie blatów oraz zamówienie rolet o niestandardowych wymiarach.
– Cieszymy się, że Muszkieterowie uruchomili już siedemnasty sklep Bricomarché dla mieszkańców Dolnego Śląska. Otwarcie nowego supermarketu wiąże się z powstaniem 22 miejsc pracy dla okolicznych mieszkańców – mówi Aleksandra Krej, właścicielka Bricomarché w Środzie Śląskiej – Ponadto sklep będzie zasilał budżet gminy opłacając podatki, a dzięki organizowaniu akcji społecznych Grupa Muszkieterów będzie wspierać lokalną społeczność.
W dzień uroczystego otwarcia supermarketu na klientów czekały atrakcje, m.in. loteria z nagrodami, dmuchańce oraz wodzirej, który dbał o dobrą atmosferę.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Środzie Śląskiej:
- Adres sklepu: ul. Legnicka 34, 55-300 Środa Śląska
- Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 8:00-20:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
- Liczba pracowników: 22
- Liczba kas: 2
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo
Grupa Muszkieterów na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, współpracę z Fundacją WWF na rzecz promowania świadomości związanej z dbaniem o otaczający nas świat flory i fauny, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.