Komunikaty PR

Muszkieterowie otworzyli nowe Bricomarché. W planach na ten rok kolejne

2020-08-20  |  10:30
Biuro prasowe

Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Jest to 167. supermarket budowlany pod tym szyldem w Polsce oraz 17. w województwie dolnośląskim. Placówka oferuje nie tylko dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, ale także zapewnia dodatkowe wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków.

Powierzchnia głównej hali sklepu liczy 1200 m2, wiaty budowlanej – 600 m2, a ogrodu zewnętrznego – aż 1600 m2. Łącznie jest to 3 400 m2 powierzchni sprzedaży. W supermarkecie klienci mają dostęp do 24 tys. produktów z czterech działów: dekoracja, majsterkowanie, artykuły budowlane oraz ogród. W ofercie sklepu sezonowo będą także dostępne rośliny od lokalnych dostawców.

Do supermarketu zlokalizowanego przy ul. Legnickiej 34 przynależy parking mieszczący 80 samochodów. Klienci mogą skorzystać z dodatkowych usług takich jak: transport zamówionego towaru, cięcie blatów oraz zamówienie rolet o niestandardowych wymiarach.

Cieszymy się, że Muszkieterowie uruchomili już siedemnasty sklep Bricomarché dla mieszkańców Dolnego Śląska. Otwarcie nowego supermarketu wiąże się z powstaniem 22 miejsc pracy dla okolicznych mieszkańcówmówi Aleksandra Krej, właścicielka Bricomarché w Środzie ŚląskiejPonadto sklep będzie zasilał budżet gminy opłacając podatki, a dzięki organizowaniu akcji społecznych Grupa Muszkieterów będzie wspierać lokalną społeczność.

W dzień uroczystego otwarcia supermarketu na klientów czekały atrakcje, m.in. loteria z nagrodami, dmuchańce oraz wodzirej, który dbał o dobrą atmosferę.

 

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Środzie Śląskiej:

  • Adres sklepu: ul. Legnicka 34, 55-300 Środa Śląska
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 8:00-20:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
  • Liczba pracowników: 22
  • Liczba kas: 2
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Grupa Muszkieterów na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, współpracę z Fundacją WWF na rzecz promowania świadomości związanej z dbaniem o otaczający nas świat flory i fauny, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.