Muszkieterowie otworzyli nowe Bricomarché. W planach na ten rok kolejne
Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Jest to 167. supermarket budowlany pod tym szyldem w Polsce oraz 17. w województwie dolnośląskim. Placówka oferuje nie tylko dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, ale także zapewnia dodatkowe wpływy do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków.
Powierzchnia głównej hali sklepu liczy 1200 m2, wiaty budowlanej – 600 m2, a ogrodu zewnętrznego – aż 1600 m2. Łącznie jest to 3 400 m2 powierzchni sprzedaży. W supermarkecie klienci mają dostęp do 24 tys. produktów z czterech działów: dekoracja, majsterkowanie, artykuły budowlane oraz ogród. W ofercie sklepu sezonowo będą także dostępne rośliny od lokalnych dostawców.
Do supermarketu zlokalizowanego przy ul. Legnickiej 34 przynależy parking mieszczący 80 samochodów. Klienci mogą skorzystać z dodatkowych usług takich jak: transport zamówionego towaru, cięcie blatów oraz zamówienie rolet o niestandardowych wymiarach.
– Cieszymy się, że Muszkieterowie uruchomili już siedemnasty sklep Bricomarché dla mieszkańców Dolnego Śląska. Otwarcie nowego supermarketu wiąże się z powstaniem 22 miejsc pracy dla okolicznych mieszkańców – mówi Aleksandra Krej, właścicielka Bricomarché w Środzie Śląskiej – Ponadto sklep będzie zasilał budżet gminy opłacając podatki, a dzięki organizowaniu akcji społecznych Grupa Muszkieterów będzie wspierać lokalną społeczność.
W dzień uroczystego otwarcia supermarketu na klientów czekały atrakcje, m.in. loteria z nagrodami, dmuchańce oraz wodzirej, który dbał o dobrą atmosferę.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Środzie Śląskiej:
- Adres sklepu: ul. Legnicka 34, 55-300 Środa Śląska
- Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 8:00-20:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
- Liczba pracowników: 22
- Liczba kas: 2
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo
Grupa Muszkieterów na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, współpracę z Fundacją WWF na rzecz promowania świadomości związanej z dbaniem o otaczający nas świat flory i fauny, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.