Komunikaty PR

Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklep

2020-08-28  |  14:30
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” – 19 sierpnia został uruchomiony 168. sklep Bricomarché. Jest to pierwsza w Oświęcimiu oraz dziewiąta w województwie małopolskim placówka pod tym szyldem. Otwarcie  Bricomarché niesie za sobą liczne korzyści dla okolicznych mieszkańców, m.in. nowe miejsca pracy, akcje społeczne oraz dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków.

 

W ofercie liczącej 30 tys. artykułów mieszkańcy Oświęcimia znajdą produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Bricomarché zapewnia klientom wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt.

Cieszymy się, że mogliśmy otworzyć pierwszy supermarket Bricomarché w Oświęcimiu. Oferujemy wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w dobrej cenie oraz fachowe doradztwo. Nasi klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług takich jak: cięcie drewna, testowanie urządzeń, dowóz towaru, pomoc w załadunku, a także kupowanie artykułów na kredyt. Każdego dnia będziemy dokładać wszelkich starań, by zadowolić naszych Klientów i spełniać ich oczekiwaniamówi Krzysztof Ćwięk, który razem z żoną Bożeną Ćwięk, jest właścicielem sklepu Bricomarché w Oświęcimiu. Przedsiębiorcy prowadzą jeszcze dwa supermarkety sieci: od 11 lat w Libiążu, a od 8 lat w Brzeszczach.

Powierzchnia nowo otwartego sklepu Bricomarché wynosi 1 950 m2 oraz 1 500 m2 ogrodu zewnętrznego. Ponadto przy supermarkecie jest wiata budowlana licząca 500 m2. Przed sklepem znajduje się parking, który pomieści 80 aut.

 

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Oświęcimiu:

  • Adres sklepu: ul. Marii Konopnickiej 1c, Oświęcim
  • Godziny otwarcia: pon-sob.: 8.00-20.00, niedz. handlowa: 10.00-18.00
  • Liczba pracowników: 26
  • Liczba kas: 3
  • Liczba referencji: 30 tys.
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz bony Sodexo

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.