Komunikaty PR

Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklep

2020-08-28  |  14:30
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” – 19 sierpnia został uruchomiony 168. sklep Bricomarché. Jest to pierwsza w Oświęcimiu oraz dziewiąta w województwie małopolskim placówka pod tym szyldem. Otwarcie  Bricomarché niesie za sobą liczne korzyści dla okolicznych mieszkańców, m.in. nowe miejsca pracy, akcje społeczne oraz dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków.

 

W ofercie liczącej 30 tys. artykułów mieszkańcy Oświęcimia znajdą produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Bricomarché zapewnia klientom wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt.

Cieszymy się, że mogliśmy otworzyć pierwszy supermarket Bricomarché w Oświęcimiu. Oferujemy wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w dobrej cenie oraz fachowe doradztwo. Nasi klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług takich jak: cięcie drewna, testowanie urządzeń, dowóz towaru, pomoc w załadunku, a także kupowanie artykułów na kredyt. Każdego dnia będziemy dokładać wszelkich starań, by zadowolić naszych Klientów i spełniać ich oczekiwaniamówi Krzysztof Ćwięk, który razem z żoną Bożeną Ćwięk, jest właścicielem sklepu Bricomarché w Oświęcimiu. Przedsiębiorcy prowadzą jeszcze dwa supermarkety sieci: od 11 lat w Libiążu, a od 8 lat w Brzeszczach.

Powierzchnia nowo otwartego sklepu Bricomarché wynosi 1 950 m2 oraz 1 500 m2 ogrodu zewnętrznego. Ponadto przy supermarkecie jest wiata budowlana licząca 500 m2. Przed sklepem znajduje się parking, który pomieści 80 aut.

 

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Oświęcimiu:

  • Adres sklepu: ul. Marii Konopnickiej 1c, Oświęcim
  • Godziny otwarcia: pon-sob.: 8.00-20.00, niedz. handlowa: 10.00-18.00
  • Liczba pracowników: 26
  • Liczba kas: 3
  • Liczba referencji: 30 tys.
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz bony Sodexo

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.