Komunikaty PR

Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklep

2020-08-28  |  14:30
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” – 19 sierpnia został uruchomiony 168. sklep Bricomarché. Jest to pierwsza w Oświęcimiu oraz dziewiąta w województwie małopolskim placówka pod tym szyldem. Otwarcie  Bricomarché niesie za sobą liczne korzyści dla okolicznych mieszkańców, m.in. nowe miejsca pracy, akcje społeczne oraz dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków.

 

W ofercie liczącej 30 tys. artykułów mieszkańcy Oświęcimia znajdą produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Bricomarché zapewnia klientom wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt.

Cieszymy się, że mogliśmy otworzyć pierwszy supermarket Bricomarché w Oświęcimiu. Oferujemy wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w dobrej cenie oraz fachowe doradztwo. Nasi klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług takich jak: cięcie drewna, testowanie urządzeń, dowóz towaru, pomoc w załadunku, a także kupowanie artykułów na kredyt. Każdego dnia będziemy dokładać wszelkich starań, by zadowolić naszych Klientów i spełniać ich oczekiwaniamówi Krzysztof Ćwięk, który razem z żoną Bożeną Ćwięk, jest właścicielem sklepu Bricomarché w Oświęcimiu. Przedsiębiorcy prowadzą jeszcze dwa supermarkety sieci: od 11 lat w Libiążu, a od 8 lat w Brzeszczach.

Powierzchnia nowo otwartego sklepu Bricomarché wynosi 1 950 m2 oraz 1 500 m2 ogrodu zewnętrznego. Ponadto przy supermarkecie jest wiata budowlana licząca 500 m2. Przed sklepem znajduje się parking, który pomieści 80 aut.

 

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Oświęcimiu:

  • Adres sklepu: ul. Marii Konopnickiej 1c, Oświęcim
  • Godziny otwarcia: pon-sob.: 8.00-20.00, niedz. handlowa: 10.00-18.00
  • Liczba pracowników: 26
  • Liczba kas: 3
  • Liczba referencji: 30 tys.
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz bony Sodexo

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.