Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklep
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” – 19 sierpnia został uruchomiony 168. sklep Bricomarché. Jest to pierwsza w Oświęcimiu oraz dziewiąta w województwie małopolskim placówka pod tym szyldem. Otwarcie Bricomarché niesie za sobą liczne korzyści dla okolicznych mieszkańców, m.in. nowe miejsca pracy, akcje społeczne oraz dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków.
W ofercie liczącej 30 tys. artykułów mieszkańcy Oświęcimia znajdą produkty z czterech działów: ogród, dekoracja, majsterkowanie oraz artykuły budowlane. Bricomarché zapewnia klientom wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania gospodarstw domowych, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt.
– Cieszymy się, że mogliśmy otworzyć pierwszy supermarket Bricomarché w Oświęcimiu. Oferujemy wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w dobrej cenie oraz fachowe doradztwo. Nasi klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług takich jak: cięcie drewna, testowanie urządzeń, dowóz towaru, pomoc w załadunku, a także kupowanie artykułów na kredyt. Każdego dnia będziemy dokładać wszelkich starań, by zadowolić naszych Klientów i spełniać ich oczekiwania – mówi Krzysztof Ćwięk, który razem z żoną Bożeną Ćwięk, jest właścicielem sklepu Bricomarché w Oświęcimiu. Przedsiębiorcy prowadzą jeszcze dwa supermarkety sieci: od 11 lat w Libiążu, a od 8 lat w Brzeszczach.
Powierzchnia nowo otwartego sklepu Bricomarché wynosi 1 950 m2 oraz 1 500 m2 ogrodu zewnętrznego. Ponadto przy supermarkecie jest wiata budowlana licząca 500 m2. Przed sklepem znajduje się parking, który pomieści 80 aut.
Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Oświęcimiu:
- Adres sklepu: ul. Marii Konopnickiej 1c, Oświęcim
- Godziny otwarcia: pon-sob.: 8.00-20.00, niedz. handlowa: 10.00-18.00
- Liczba pracowników: 26
- Liczba kas: 3
- Liczba referencji: 30 tys.
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz bony Sodexo
Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności
Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.