Komunikaty PR

Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché. Otworzyli 172. sklep

2021-05-07  |  16:00
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję sieci Bricomarché oferującej klientom produkty do domu i ogrodu. W marcu br. sieć otworzyła 172. sklep, który został zlokalizowany w Tomaszowie Mazowieckim w województwie łódzkim. Tym samym właścicielka nowo powstałego sklepu rozszerzyła współpracę z Grupą Muszkieterów – jednocześnie od 2014 roku prowadzi supermarket sieci Bricomarché w Piotrkowie Trybunalskim.

Nowy sklep sieci Bricomarché oferuje mieszkańcom Tomaszowa Mazowieckiego 25 tys. produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, ogród i dekoracja. Rośliny, a także inne produkty zlokalizowane na dziale ogród, pochodzą od lokalnych dostawców. Ponadto sklep oferuje klientom dodatkowe usługi takie jak: zakupy przez Internet, Bricomat, czyli specjalny boks do bezkontaktowego odbioru zamówień w systemie 24/7, transport zamówionego towaru oraz cięcie blatów i wycinanie otworów w zlewozmywakach.

Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad 20 lat. Początkowo pracowałam w centrali w dziale finansów, dzięki czemu bardzo dobrze poznałam zasady współpracy z Grupą. W latach 2014-2016 prowadziłam sklep w Piotrkowie Trybunalskim, który następnie przeniosłam do czterokrotnie większej lokalizacji – po sklepie konkurencyjnej marki Nomi. Do mojego supermarketu w Piotrkowie Trybunalskim przyjeżdżało wielu klientów z Tomaszowa Mazowieckiego – obie miejscowości dzieli zaledwie 30 km. Z uwagi na liczne pytania klientów o otwarcie placówki w ich okolicy, zdecydowałam się uruchomić drugi punkt – właśnie w Tomaszowie Mazowieckim mówi Iga Sułowska, właścicielka supermarketu Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim i dodaje  Współpracę z Grupą Muszkieterów cenię m.in. za możliwość wpływania na strategiczne kierunki rozwoju Grupy, wzajemne wspieranie się właścicieli sklepów oraz możliwość angażowania się w życie lokalnych społeczności, np. poprzez akcje społeczne czy współpracę z lokalnymi dostawcami.

Powierzchnia sklepu wynosi 1 600 m2, a obok niego został zlokalizowany ogród zewnętrzny o powierzchni 690 m2 oraz parking mieszczący 72 auta.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim:

  • Adres sklepu: ul. Długa 79/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 7:00-20:00, niedziele handlowe: 09:00-19:00
  • Liczba pracowników: 22
  • Liczba kas: 3
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.