Komunikaty PR

Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché. Otworzyli 172. sklep

2021-05-07  |  16:00
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję sieci Bricomarché oferującej klientom produkty do domu i ogrodu. W marcu br. sieć otworzyła 172. sklep, który został zlokalizowany w Tomaszowie Mazowieckim w województwie łódzkim. Tym samym właścicielka nowo powstałego sklepu rozszerzyła współpracę z Grupą Muszkieterów – jednocześnie od 2014 roku prowadzi supermarket sieci Bricomarché w Piotrkowie Trybunalskim.

Nowy sklep sieci Bricomarché oferuje mieszkańcom Tomaszowa Mazowieckiego 25 tys. produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, ogród i dekoracja. Rośliny, a także inne produkty zlokalizowane na dziale ogród, pochodzą od lokalnych dostawców. Ponadto sklep oferuje klientom dodatkowe usługi takie jak: zakupy przez Internet, Bricomat, czyli specjalny boks do bezkontaktowego odbioru zamówień w systemie 24/7, transport zamówionego towaru oraz cięcie blatów i wycinanie otworów w zlewozmywakach.

Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad 20 lat. Początkowo pracowałam w centrali w dziale finansów, dzięki czemu bardzo dobrze poznałam zasady współpracy z Grupą. W latach 2014-2016 prowadziłam sklep w Piotrkowie Trybunalskim, który następnie przeniosłam do czterokrotnie większej lokalizacji – po sklepie konkurencyjnej marki Nomi. Do mojego supermarketu w Piotrkowie Trybunalskim przyjeżdżało wielu klientów z Tomaszowa Mazowieckiego – obie miejscowości dzieli zaledwie 30 km. Z uwagi na liczne pytania klientów o otwarcie placówki w ich okolicy, zdecydowałam się uruchomić drugi punkt – właśnie w Tomaszowie Mazowieckim mówi Iga Sułowska, właścicielka supermarketu Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim i dodaje  Współpracę z Grupą Muszkieterów cenię m.in. za możliwość wpływania na strategiczne kierunki rozwoju Grupy, wzajemne wspieranie się właścicieli sklepów oraz możliwość angażowania się w życie lokalnych społeczności, np. poprzez akcje społeczne czy współpracę z lokalnymi dostawcami.

Powierzchnia sklepu wynosi 1 600 m2, a obok niego został zlokalizowany ogród zewnętrzny o powierzchni 690 m2 oraz parking mieszczący 72 auta.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Tomaszowie Mazowieckim:

  • Adres sklepu: ul. Długa 79/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 7:00-20:00, niedziele handlowe: 09:00-19:00
  • Liczba pracowników: 22
  • Liczba kas: 3
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Bricomarché na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.