Najlepsze rozgrzewające napoje tylko w Costa Coffee

Nie ma chyba nic lepszego w chłodny jesienno-zimowy wieczór od pysznego, aromatycznego i przyjemnie rozgrzewającego napoju. W tym okresie szczególnie często myślimy o tym, by po prostu położyć się pod kocem i odpocząć z kubkiem gorącej herbaty. Swoje ulubione propozycje znajdziesz w Costa Coffee! Odkryj kultowe, rozgrzewające napoje – Herbatę Zimową i Cydrowy czar, dostępne w kawiarniach. Zamów je na wynos lub poprzez aplikację Uber Eats prosto do Twojego domu i rozsmakuj się w zimowych przyjemnościach już dziś.
Kuszące bogactwo smaków
Zafunduj sobie chwilę wytchnienia po całym dniu i zanurz się w smakowej uczcie dla zmysłów. Poznaj propozycje, które podgrzeją atmosferę w mroźne dni i pozwolą zapomnieć o codziennych troskach. Właśnie teraz do oferty Costa Coffee powróciły uwielbiane przez wielu rozgrzewające napoje w sam raz na popołudniowy relaks. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem to wysublimowane połączenie smaków, które zachwyci wszystkich koneserów delikatnym charakterem ziołowo-owocowych dodatków przeplatanym egzotyczną nutą imbiru i orzeźwiającym aromatem cytrusów. To propozycja, która od razu poprawia humor!
Na spróbowanie czeka również wyczekiwany, rozgrzewający hit - Cydrowy czar, czyli jedyna w swoim rodzaju kompozycja rozgrzewającego jabłkowego napoju, doprawiona korzenną nutą cynamonu i anyżu oraz przystrojona plasterkiem pomarańczy. Głębia owocowego smaku, podkreślona intrygującym aromatem orientalnych przypraw tworzy intrygujące połączenie, któremu naprawdę trudno się oprzeć!
Czas na relaks
Pozwól sobie na chwilę słodkiego odpoczynku, który doładuje Twoje baterie na czekające Cię nowe wyzwania. Odkryj smaki, które inspirują i daj się uwieść wyjątkowym rozgrzewającym napojom ze Świątecznej Kampanii Costa Coffee. Zapraszamy do naszych kawiarni już dziś! Wszystkie propozycje czekają na Ciebie na wynos w oryginalnych kubeczkach z zimowym motywem. Dodatkowo, możesz je zamówić w aplikacji Uber Eats.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.