Najważniejsza konferencja ludzi sprzedaży w Polsce – Finał Sales Angels online
6 mocnych osobowości, skutecznych liderów, managerów i trenerów sprzedaży wystąpi podczas Finału Sales Angels. Tegoroczna konferencja odbędzie się 14 stycznia, tym razem w formule online. Wydarzenie jest zwieńczeniem spotkań, które odbyły się w 2020 roku, a prelegenci to najwyżej ocenieni przez społeczność Sales Angels eksperci, którzy osiągają nieprzeciętne wyniki ze swoimi zespołami. Społeczność działa w zgodzie z misją #SprzedawanieToPomaganie.
Rozwój wpisany jest w życie osób przedsiębiorczych, które chcą nabywać nową wiedzę, by działać skuteczniej i czerpać ze swojej pracy satysfakcjonujące wyniki. Rafał Mazur, Ania Jakubowski, Szymon Negacz, Tristan Tresar, Tomasz Zagdan i Alek Cierniewski – czyli tegoroczni prelegenci konferencji, podzielą się z uczestnikami najlepszymi praktykami oraz wskazówkami, pomocnymi w procesie stawania się skutecznymi handlowcami po zmianach, jakie nastąpiły w wyniku trwającej pandemii Covid-19.
– Kiedy w 2015 roku zakładałem społeczność Sales Angels miałem misję, by zmienić negatywne postrzeganie ludzi sprzedaży przez polskie społeczeństwo. Sam pracując w tej branży, czułem, że sprzedawca traktowany jest jako ktoś gorszy, ktoś, kto „wciska” innym swoje produkty czy usługi.
A w rzeczywistości, my handlowcy, za pomocą tych produktów zmieniamy życie ludzi na lepsze, pomagamy im rozwiązywać problemy, spełniać potrzeby, realizować marzenia. Zrozumiałem więc, że #SprzedawanieToPomaganie i podjąłem decyzję, że chcę popularyzować tę ideę. – mówi Marcin Grela, twórca społeczności Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży. Dodaje: Szybko się okazało, że osób, które pracują zgodnie z hasłem #SprzedawanieToPomaganie jest więcej, do społeczności wciąż dołączają kolejne osoby z całej Polski, które są otwarte na rozwój i działanie z misją pomagania.
Rok 2020 wymagał od przedsiębiorców, dyrektorów, managerów, handlowców szczególnej uważności na klientów, zespół, ale przede wszystkim empatycznego podejścia do drugiego człowieka. Właśnie dlatego w ramach panelu dyskusyjnego poruszony będzie nie tylko temat sprzedażowy („Taktyki na trudne czasy"), ale również poświęcony budowaniu odporności psychicznej („Jak być skutecznym i nie zwariować?").
– Zgodnie z dewizą, jaką jest #SprzedawanieToPomaganie, dzielimy się z innymi, tymi, którzy potrzebują nas najbardziej, przeznaczając kwotę 5tys PLN na cele charytatywne. 2,5tys. z dochodu ze sprzedaży biletów przeznaczymy na wsparcie projektu „Usłyszeć na czas” Tomasza Zielińskiego, który ma na celu zapobieganie samobójstwom wśród dzieci i młodzieży. Projekt przewiduje bezpłatne wsparcie dla dzieci potrzebujących pomocy, ale również działania edukacyjne. Pozostała kwota wesprze Fundację K.I.D.S. której misja brzmi „Łączymy siły, by tworzyć szpitale przyszłości. Dla dzieci i tych, którzy walczą o ich zdrowie”. Fundacja ta przekształca szpitale w przestrzeń bardziej przyjazną dzieciom i tym samym ułatwia ich powrót do zdrowia. - zaznacza Marcin Grela.
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce. Od ponad 5 lat integruje handlowców i managerów, którzy działają zgodnie z misją #SprzedawanieToPomaganie i są nastawieni na rozwój. Comiesięczne spotkania dostarczają im wiedzy, dając narzędzia do rozwoju kompetencji handlowych, a także przestrzeń do networkingu i poszerzania bazy kontaktów. Twórcą społeczności jest Marcin Grela doświadczony handlowiec i manager sprzedaży.
HARMONOGRAM FINAŁU SALES ANGELS:
10:00 – 10:15 – rozpoczęcie Finału przez Marcina Grelę
10:15 – 11:00 RAFAŁ MAZUR: „JEDI-TRICKI DLA PSYCHIKI – wojownicy z Hawajów, Jack Nicholson
i podróże w czasie i przestrzeni”
11:00 – 11:35 ALEK CIERNIEWSKI: „Jak zbudować kulturę, która dowozi sprzedaż i rozwija całą organizację?”
11:35 – 11:45 Interaktywna przerwa
11:45 – 12:30 TOMASZ ZAGDAN: „Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem, czyli 10 tysięcy pustych obietnic”
12:30 – 13:15 SZYMON NEGACZ: „Większa skuteczność procesu sprzedaży w 2021 roku – zrób to sam”
13:15 – 14:00 Przerwa lunchowa + networking
14:00 – 14:45 TRISTAN TRESAR: „…OS, czyli …Odcinek Specjalny o istocie sprzedawania…
…po 25 latach sprzedawania”
14:45 – 15:15 Panel dyskusyjny: „Taktyki na trudne czasy”
15:15 – 15:30 Interaktywna przerwa
15:30 – 16:10 ANIA JAKUBOWSKI: „Living Longer, Living Younger”
16:10 – 16:40 Panel dyskusyjny: „Jak być skutecznym i nie zwariować?”
16:40 – 17:00 Podsumowanie i plany na 2021
Szczegółowe informacje: https://salesangels.pl/final2020/

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.