Najważniejsza konferencja ludzi sprzedaży w Polsce – Finał Sales Angels online
6 mocnych osobowości, skutecznych liderów, managerów i trenerów sprzedaży wystąpi podczas Finału Sales Angels. Tegoroczna konferencja odbędzie się 14 stycznia, tym razem w formule online. Wydarzenie jest zwieńczeniem spotkań, które odbyły się w 2020 roku, a prelegenci to najwyżej ocenieni przez społeczność Sales Angels eksperci, którzy osiągają nieprzeciętne wyniki ze swoimi zespołami. Społeczność działa w zgodzie z misją #SprzedawanieToPomaganie.
Rozwój wpisany jest w życie osób przedsiębiorczych, które chcą nabywać nową wiedzę, by działać skuteczniej i czerpać ze swojej pracy satysfakcjonujące wyniki. Rafał Mazur, Ania Jakubowski, Szymon Negacz, Tristan Tresar, Tomasz Zagdan i Alek Cierniewski – czyli tegoroczni prelegenci konferencji, podzielą się z uczestnikami najlepszymi praktykami oraz wskazówkami, pomocnymi w procesie stawania się skutecznymi handlowcami po zmianach, jakie nastąpiły w wyniku trwającej pandemii Covid-19.
– Kiedy w 2015 roku zakładałem społeczność Sales Angels miałem misję, by zmienić negatywne postrzeganie ludzi sprzedaży przez polskie społeczeństwo. Sam pracując w tej branży, czułem, że sprzedawca traktowany jest jako ktoś gorszy, ktoś, kto „wciska” innym swoje produkty czy usługi.
A w rzeczywistości, my handlowcy, za pomocą tych produktów zmieniamy życie ludzi na lepsze, pomagamy im rozwiązywać problemy, spełniać potrzeby, realizować marzenia. Zrozumiałem więc, że #SprzedawanieToPomaganie i podjąłem decyzję, że chcę popularyzować tę ideę. – mówi Marcin Grela, twórca społeczności Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży. Dodaje: Szybko się okazało, że osób, które pracują zgodnie z hasłem #SprzedawanieToPomaganie jest więcej, do społeczności wciąż dołączają kolejne osoby z całej Polski, które są otwarte na rozwój i działanie z misją pomagania.
Rok 2020 wymagał od przedsiębiorców, dyrektorów, managerów, handlowców szczególnej uważności na klientów, zespół, ale przede wszystkim empatycznego podejścia do drugiego człowieka. Właśnie dlatego w ramach panelu dyskusyjnego poruszony będzie nie tylko temat sprzedażowy („Taktyki na trudne czasy"), ale również poświęcony budowaniu odporności psychicznej („Jak być skutecznym i nie zwariować?").
– Zgodnie z dewizą, jaką jest #SprzedawanieToPomaganie, dzielimy się z innymi, tymi, którzy potrzebują nas najbardziej, przeznaczając kwotę 5tys PLN na cele charytatywne. 2,5tys. z dochodu ze sprzedaży biletów przeznaczymy na wsparcie projektu „Usłyszeć na czas” Tomasza Zielińskiego, który ma na celu zapobieganie samobójstwom wśród dzieci i młodzieży. Projekt przewiduje bezpłatne wsparcie dla dzieci potrzebujących pomocy, ale również działania edukacyjne. Pozostała kwota wesprze Fundację K.I.D.S. której misja brzmi „Łączymy siły, by tworzyć szpitale przyszłości. Dla dzieci i tych, którzy walczą o ich zdrowie”. Fundacja ta przekształca szpitale w przestrzeń bardziej przyjazną dzieciom i tym samym ułatwia ich powrót do zdrowia. - zaznacza Marcin Grela.
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce. Od ponad 5 lat integruje handlowców i managerów, którzy działają zgodnie z misją #SprzedawanieToPomaganie i są nastawieni na rozwój. Comiesięczne spotkania dostarczają im wiedzy, dając narzędzia do rozwoju kompetencji handlowych, a także przestrzeń do networkingu i poszerzania bazy kontaktów. Twórcą społeczności jest Marcin Grela doświadczony handlowiec i manager sprzedaży.
HARMONOGRAM FINAŁU SALES ANGELS:
10:00 – 10:15 – rozpoczęcie Finału przez Marcina Grelę
10:15 – 11:00 RAFAŁ MAZUR: „JEDI-TRICKI DLA PSYCHIKI – wojownicy z Hawajów, Jack Nicholson
i podróże w czasie i przestrzeni”
11:00 – 11:35 ALEK CIERNIEWSKI: „Jak zbudować kulturę, która dowozi sprzedaż i rozwija całą organizację?”
11:35 – 11:45 Interaktywna przerwa
11:45 – 12:30 TOMASZ ZAGDAN: „Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem, czyli 10 tysięcy pustych obietnic”
12:30 – 13:15 SZYMON NEGACZ: „Większa skuteczność procesu sprzedaży w 2021 roku – zrób to sam”
13:15 – 14:00 Przerwa lunchowa + networking
14:00 – 14:45 TRISTAN TRESAR: „…OS, czyli …Odcinek Specjalny o istocie sprzedawania…
…po 25 latach sprzedawania”
14:45 – 15:15 Panel dyskusyjny: „Taktyki na trudne czasy”
15:15 – 15:30 Interaktywna przerwa
15:30 – 16:10 ANIA JAKUBOWSKI: „Living Longer, Living Younger”
16:10 – 16:40 Panel dyskusyjny: „Jak być skutecznym i nie zwariować?”
16:40 – 17:00 Podsumowanie i plany na 2021
Szczegółowe informacje: https://salesangels.pl/final2020/
MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.