Komunikaty PR

Najważniejsza konferencja ludzi sprzedaży w Polsce – Finał Sales Angels online

2021-01-12  |  12:34
Biuro prasowe

6 mocnych osobowości, skutecznych liderów, managerów i trenerów sprzedaży wystąpi podczas Finału Sales Angels. Tegoroczna konferencja odbędzie się 14 stycznia, tym razem w formule online. Wydarzenie jest zwieńczeniem spotkań, które odbyły się w 2020 roku, a prelegenci to najwyżej ocenieni przez społeczność Sales Angels eksperci, którzy osiągają nieprzeciętne wyniki ze swoimi zespołami. Społeczność działa w zgodzie z misją #SprzedawanieToPomaganie.

Rozwój wpisany jest w życie osób przedsiębiorczych, które chcą nabywać nową wiedzę, by działać skuteczniej i czerpać ze swojej pracy satysfakcjonujące wyniki. Rafał Mazur, Ania Jakubowski, Szymon Negacz, Tristan Tresar, Tomasz Zagdan i Alek Cierniewski – czyli tegoroczni prelegenci konferencji, podzielą się z uczestnikami najlepszymi praktykami oraz wskazówkami, pomocnymi w procesie stawania się skutecznymi handlowcami po zmianach, jakie nastąpiły w wyniku trwającej pandemii Covid-19.

Kiedy w 2015 roku zakładałem społeczność Sales Angels miałem misję, by zmienić negatywne postrzeganie ludzi sprzedaży przez polskie społeczeństwo. Sam pracując w tej branży, czułem, że sprzedawca traktowany jest jako ktoś gorszy, ktoś, kto „wciska” innym swoje produkty czy usługi.
A w rzeczywistości, my handlowcy, za pomocą tych produktów zmieniamy życie ludzi na lepsze, pomagamy im rozwiązywać problemy, spełniać potrzeby, realizować marzenia. Zrozumiałem więc, że
#SprzedawanieToPomaganie i podjąłem decyzję, że chcę popularyzować tę ideę. – mówi Marcin Grela, twórca społeczności Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży. Dodaje: Szybko się okazało, że osób, które pracują zgodnie z hasłem #SprzedawanieToPomaganie jest więcej, do społeczności wciąż dołączają kolejne osoby z całej Polski, które są otwarte na rozwój i działanie z misją pomagania.

Rok 2020 wymagał od przedsiębiorców, dyrektorów, managerów, handlowców szczególnej uważności na klientów, zespół, ale przede wszystkim empatycznego podejścia do drugiego człowieka. Właśnie dlatego w ramach panelu dyskusyjnego poruszony będzie nie tylko temat sprzedażowy („Taktyki na trudne czasy"), ale również poświęcony budowaniu odporności psychicznej („Jak być skutecznym i nie zwariować?").

Zgodnie z dewizą, jaką jest #SprzedawanieToPomaganie, dzielimy się z innymi, tymi, którzy potrzebują nas najbardziej, przeznaczając kwotę 5tys PLN na cele charytatywne. 2,5tys. z dochodu ze sprzedaży biletów przeznaczymy na wsparcie projektu „Usłyszeć na czas” Tomasza Zielińskiego, który ma na celu zapobieganie samobójstwom wśród dzieci i młodzieży. Projekt przewiduje bezpłatne wsparcie dla dzieci potrzebujących pomocy, ale również działania edukacyjne. Pozostała kwota wesprze Fundację K.I.D.S. której misja brzmi „Łączymy siły, by tworzyć szpitale przyszłości. Dla dzieci i tych, którzy walczą o ich zdrowie”. Fundacja ta przekształca szpitale w przestrzeń bardziej przyjazną dzieciom i tym samym ułatwia ich powrót do zdrowia. - zaznacza Marcin Grela.
 

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce. Od ponad 5 lat integruje handlowców i managerów, którzy działają zgodnie z misją #SprzedawanieToPomaganie i są nastawieni na rozwój. Comiesięczne spotkania dostarczają im wiedzy, dając narzędzia do rozwoju kompetencji handlowych, a także przestrzeń do networkingu i poszerzania bazy kontaktów. Twórcą społeczności jest Marcin Grela doświadczony handlowiec i manager sprzedaży.

HARMONOGRAM FINAŁU SALES ANGELS:

10:00 – 10:15 – rozpoczęcie Finału przez Marcina Grelę

10:15 – 11:00 RAFAŁ MAZUR: „JEDI-TRICKI DLA PSYCHIKI – wojownicy z Hawajów, Jack Nicholson
i podróże w czasie i przestrzeni”

11:00 – 11:35 ALEK CIERNIEWSKI: „Jak zbudować kulturę, która dowozi sprzedaż i rozwija całą organizację?”

11:35 – 11:45 Interaktywna przerwa

11:45 – 12:30 TOMASZ ZAGDAN: „Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem, czyli 10 tysięcy pustych obietnic”

12:30 – 13:15 SZYMON NEGACZ: „Większa skuteczność procesu sprzedaży w 2021 roku – zrób to sam”

13:15 – 14:00 Przerwa lunchowa + networking

14:00 – 14:45 TRISTAN TRESAR: „…OS, czyli …Odcinek Specjalny o istocie sprzedawania…

…po 25 latach sprzedawania”

14:45 – 15:15 Panel dyskusyjny: „Taktyki na trudne czasy”

15:15 – 15:30 Interaktywna przerwa

15:30 – 16:10 ANIA JAKUBOWSKI: „Living Longer, Living Younger”

16:10 – 16:40 Panel dyskusyjny: „Jak być skutecznym i nie zwariować?”

16:40 – 17:00 Podsumowanie i plany na 2021

 

Szczegółowe informacje: https://salesangels.pl/final2020/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024 Biuro prasowe
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają
Handel NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
2024-05-27 | 01:00

NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco
Handel SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
2024-05-25 | 18:30

SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet

SwipBox planuje wdrożenie cyfrowego rozwiązania do etykietowania, które ułatwi obieg opakowań wielokrotnego użytku. Rozwiązanie jest obecnie na etapie testów rynkowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Prawo

Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy

Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.

Konsument

Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki

Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.