Najważniejsza konferencja ludzi sprzedaży w Polsce – Finał Sales Angels online
6 mocnych osobowości, skutecznych liderów, managerów i trenerów sprzedaży wystąpi podczas Finału Sales Angels. Tegoroczna konferencja odbędzie się 14 stycznia, tym razem w formule online. Wydarzenie jest zwieńczeniem spotkań, które odbyły się w 2020 roku, a prelegenci to najwyżej ocenieni przez społeczność Sales Angels eksperci, którzy osiągają nieprzeciętne wyniki ze swoimi zespołami. Społeczność działa w zgodzie z misją #SprzedawanieToPomaganie.
Rozwój wpisany jest w życie osób przedsiębiorczych, które chcą nabywać nową wiedzę, by działać skuteczniej i czerpać ze swojej pracy satysfakcjonujące wyniki. Rafał Mazur, Ania Jakubowski, Szymon Negacz, Tristan Tresar, Tomasz Zagdan i Alek Cierniewski – czyli tegoroczni prelegenci konferencji, podzielą się z uczestnikami najlepszymi praktykami oraz wskazówkami, pomocnymi w procesie stawania się skutecznymi handlowcami po zmianach, jakie nastąpiły w wyniku trwającej pandemii Covid-19.
– Kiedy w 2015 roku zakładałem społeczność Sales Angels miałem misję, by zmienić negatywne postrzeganie ludzi sprzedaży przez polskie społeczeństwo. Sam pracując w tej branży, czułem, że sprzedawca traktowany jest jako ktoś gorszy, ktoś, kto „wciska” innym swoje produkty czy usługi.
A w rzeczywistości, my handlowcy, za pomocą tych produktów zmieniamy życie ludzi na lepsze, pomagamy im rozwiązywać problemy, spełniać potrzeby, realizować marzenia. Zrozumiałem więc, że #SprzedawanieToPomaganie i podjąłem decyzję, że chcę popularyzować tę ideę. – mówi Marcin Grela, twórca społeczności Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży. Dodaje: Szybko się okazało, że osób, które pracują zgodnie z hasłem #SprzedawanieToPomaganie jest więcej, do społeczności wciąż dołączają kolejne osoby z całej Polski, które są otwarte na rozwój i działanie z misją pomagania.
Rok 2020 wymagał od przedsiębiorców, dyrektorów, managerów, handlowców szczególnej uważności na klientów, zespół, ale przede wszystkim empatycznego podejścia do drugiego człowieka. Właśnie dlatego w ramach panelu dyskusyjnego poruszony będzie nie tylko temat sprzedażowy („Taktyki na trudne czasy"), ale również poświęcony budowaniu odporności psychicznej („Jak być skutecznym i nie zwariować?").
– Zgodnie z dewizą, jaką jest #SprzedawanieToPomaganie, dzielimy się z innymi, tymi, którzy potrzebują nas najbardziej, przeznaczając kwotę 5tys PLN na cele charytatywne. 2,5tys. z dochodu ze sprzedaży biletów przeznaczymy na wsparcie projektu „Usłyszeć na czas” Tomasza Zielińskiego, który ma na celu zapobieganie samobójstwom wśród dzieci i młodzieży. Projekt przewiduje bezpłatne wsparcie dla dzieci potrzebujących pomocy, ale również działania edukacyjne. Pozostała kwota wesprze Fundację K.I.D.S. której misja brzmi „Łączymy siły, by tworzyć szpitale przyszłości. Dla dzieci i tych, którzy walczą o ich zdrowie”. Fundacja ta przekształca szpitale w przestrzeń bardziej przyjazną dzieciom i tym samym ułatwia ich powrót do zdrowia. - zaznacza Marcin Grela.
Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce. Od ponad 5 lat integruje handlowców i managerów, którzy działają zgodnie z misją #SprzedawanieToPomaganie i są nastawieni na rozwój. Comiesięczne spotkania dostarczają im wiedzy, dając narzędzia do rozwoju kompetencji handlowych, a także przestrzeń do networkingu i poszerzania bazy kontaktów. Twórcą społeczności jest Marcin Grela doświadczony handlowiec i manager sprzedaży.
HARMONOGRAM FINAŁU SALES ANGELS:
10:00 – 10:15 – rozpoczęcie Finału przez Marcina Grelę
10:15 – 11:00 RAFAŁ MAZUR: „JEDI-TRICKI DLA PSYCHIKI – wojownicy z Hawajów, Jack Nicholson
i podróże w czasie i przestrzeni”
11:00 – 11:35 ALEK CIERNIEWSKI: „Jak zbudować kulturę, która dowozi sprzedaż i rozwija całą organizację?”
11:35 – 11:45 Interaktywna przerwa
11:45 – 12:30 TOMASZ ZAGDAN: „Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem, czyli 10 tysięcy pustych obietnic”
12:30 – 13:15 SZYMON NEGACZ: „Większa skuteczność procesu sprzedaży w 2021 roku – zrób to sam”
13:15 – 14:00 Przerwa lunchowa + networking
14:00 – 14:45 TRISTAN TRESAR: „…OS, czyli …Odcinek Specjalny o istocie sprzedawania…
…po 25 latach sprzedawania”
14:45 – 15:15 Panel dyskusyjny: „Taktyki na trudne czasy”
15:15 – 15:30 Interaktywna przerwa
15:30 – 16:10 ANIA JAKUBOWSKI: „Living Longer, Living Younger”
16:10 – 16:40 Panel dyskusyjny: „Jak być skutecznym i nie zwariować?”
16:40 – 17:00 Podsumowanie i plany na 2021
Szczegółowe informacje: https://salesangels.pl/final2020/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.