Netto podbija Mazowsze i otwiera kolejny sklep w Warszawie
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Sieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie nowej, szóstej placówki dyskontera w Warszawie, odbędzie się w czwartek, 5 listopada br. W ten sposób detalista nieprzerwanie realizuje swoją strategię rozwoju, zgodną z formatem Netto 3.0.
Nowe warszawskie Netto powstało w oparciu o założenia wynikające z flagowego dla sieci modelu 3.0, wdrażanego w Polsce od drugiej połowy 2018 roku. Elastyczny koncept stanowi odpowiedź na bieżące oczekiwania konsumentów, a także najnowsze trendy rynkowe. Jego głównym celem jest dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych, a to wszystko za pośrednictwem bogatej oferty produktowej oraz nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, jaka charakteryzuje placówki dyskontu.
- Choć powoli zbliżamy się do końca bardzo trudnego dla gospodarki roku, to Netto nie zwalnia, czego dowodem jest otwarcie naszego kolejnego sklepu, tym razem w stolicy – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dzięki kolejnej placówce Netto w Warszawie będziemy mogli zaprezentować naszą ofertę większej grupie mieszkańców miasta. Jesteśmy przekonani, że szeroki wybór produktów, które oferujemy – co ważne, głównie od polskich dostawców – przypadnie do gustu kupującym w każdym wieku. To jednak nie wszystko. Od 5 listopada na zakupy w zmodernizowanych, a dzięki temu bardziej przyjaznych placówkach, zapraszamy też mieszkańców Gdańska i Świdnicy – dodaje.
Asortyment dostępny w sklepach Netto 3.0. obejmuje m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty dla najbardziej wymagających konsumentów – bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz zdrowe artykuły z certyfikatem BIO i eko. Dla osób, które szczególnie cenią swój czas przeznaczona została strefa TO GO z gotowymi przekąskami. Na miejscu można kupić także chrupiące pieczywo, wypiekane we własnej sklepowej piekarni. Na terenie warszawskiej placówki znajdzie się również stoisko Zakładu Mięsnego „Wierzejki”, działającego od 1991 roku, oferujące szeroki asortyment mięs, wędlin i wyrobów garmażeryjnych. W Netto na klientów czekają też produkty znanych marek, które są dostępne w ramach pojawiających się cyklicznie, atrakcyjnych programów lojalnościowych.
Nowy sklep Netto w Warszawie jest zlokalizowany na Białołęce, przy ul. Mochtyńskiej 101. Zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend, na klientów czeka promocyjna oferta handlowa, a dodatkowo aż trzystu pierwszych kupujących otrzyma prezent-niespodziankę. W związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną, zarówno otwarcie sklepu, jak i jego funkcjonowanie będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Placówka wyposażona została w niezbędne zabezpieczenia, między innymi ekrany pleksi, odgradzające sprzedawców od klientów, a także przyłbice ochronne dla pracowników. Przewidziano również środki do dezynfekcji rąk, koszyków i stanowisk kasowych. W sklepie znajdują się również materiały informacyjne z zaleceniami, dotyczącymi zasad utrzymania higieny podczas zakupów.
Oprócz otwarć nowych placówek, sieć prowadzi równolegle intensywny remodeling już istniejących. W efekcie, już ponad 150 sklepów funkcjonuje – w mniejszym lub większym stopniu – zgodnie z nowym modelem Netto. Od 5 listopada, po modernizacji przeprowadzonej w oparciu o założenia konceptu 3.0, do użytku oddane będą kolejne dwa sklepy – w Gdańsku (ul. Kalinowa 3) oraz w Świdnicy (ul. Pańska 2B).

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.