Netto podbija Mazowsze i otwiera kolejny sklep w Warszawie
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Sieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie nowej, szóstej placówki dyskontera w Warszawie, odbędzie się w czwartek, 5 listopada br. W ten sposób detalista nieprzerwanie realizuje swoją strategię rozwoju, zgodną z formatem Netto 3.0.
Nowe warszawskie Netto powstało w oparciu o założenia wynikające z flagowego dla sieci modelu 3.0, wdrażanego w Polsce od drugiej połowy 2018 roku. Elastyczny koncept stanowi odpowiedź na bieżące oczekiwania konsumentów, a także najnowsze trendy rynkowe. Jego głównym celem jest dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych, a to wszystko za pośrednictwem bogatej oferty produktowej oraz nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, jaka charakteryzuje placówki dyskontu.
- Choć powoli zbliżamy się do końca bardzo trudnego dla gospodarki roku, to Netto nie zwalnia, czego dowodem jest otwarcie naszego kolejnego sklepu, tym razem w stolicy – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dzięki kolejnej placówce Netto w Warszawie będziemy mogli zaprezentować naszą ofertę większej grupie mieszkańców miasta. Jesteśmy przekonani, że szeroki wybór produktów, które oferujemy – co ważne, głównie od polskich dostawców – przypadnie do gustu kupującym w każdym wieku. To jednak nie wszystko. Od 5 listopada na zakupy w zmodernizowanych, a dzięki temu bardziej przyjaznych placówkach, zapraszamy też mieszkańców Gdańska i Świdnicy – dodaje.
Asortyment dostępny w sklepach Netto 3.0. obejmuje m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty dla najbardziej wymagających konsumentów – bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz zdrowe artykuły z certyfikatem BIO i eko. Dla osób, które szczególnie cenią swój czas przeznaczona została strefa TO GO z gotowymi przekąskami. Na miejscu można kupić także chrupiące pieczywo, wypiekane we własnej sklepowej piekarni. Na terenie warszawskiej placówki znajdzie się również stoisko Zakładu Mięsnego „Wierzejki”, działającego od 1991 roku, oferujące szeroki asortyment mięs, wędlin i wyrobów garmażeryjnych. W Netto na klientów czekają też produkty znanych marek, które są dostępne w ramach pojawiających się cyklicznie, atrakcyjnych programów lojalnościowych.
Nowy sklep Netto w Warszawie jest zlokalizowany na Białołęce, przy ul. Mochtyńskiej 101. Zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend, na klientów czeka promocyjna oferta handlowa, a dodatkowo aż trzystu pierwszych kupujących otrzyma prezent-niespodziankę. W związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną, zarówno otwarcie sklepu, jak i jego funkcjonowanie będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Placówka wyposażona została w niezbędne zabezpieczenia, między innymi ekrany pleksi, odgradzające sprzedawców od klientów, a także przyłbice ochronne dla pracowników. Przewidziano również środki do dezynfekcji rąk, koszyków i stanowisk kasowych. W sklepie znajdują się również materiały informacyjne z zaleceniami, dotyczącymi zasad utrzymania higieny podczas zakupów.
Oprócz otwarć nowych placówek, sieć prowadzi równolegle intensywny remodeling już istniejących. W efekcie, już ponad 150 sklepów funkcjonuje – w mniejszym lub większym stopniu – zgodnie z nowym modelem Netto. Od 5 listopada, po modernizacji przeprowadzonej w oparciu o założenia konceptu 3.0, do użytku oddane będą kolejne dwa sklepy – w Gdańsku (ul. Kalinowa 3) oraz w Świdnicy (ul. Pańska 2B).
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.