Komunikaty PR

New Balance rozszerza kontrakt z Sescom na usługi Facility Management

2022-12-08  |  08:40
Biuro prasowe

New Balance to amerykańska firma, która swoją działalność rozpoczęła w 1906 roku. Obecnie jest jedną z największych na świecie firm produkujących obuwie, odzież i akcesoria sportowe. Początkowo firma produkowała wkładki do butów. Po 30 latach istnienia stworzyła pierwsze profesjonalne buty do biegania. New Balance nieustannie poszerza swój asortyment o nowe propozycje obuwnicze oraz odzież i akcesoria sportowe i lifestylowe. W Polsce firma pojawiła się w 2000 roku.

New Balance przywiązuje dużą uwagę do standardów obsługi klientów, wystroju oraz serwisu technicznego salonów.

– Współpracę z marką New Balance rozpoczęliśmy 1,5 roku temu. Zakres współpracy obejmował obsługę FM sieci w Holandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Niemczech, Francji, Belgii oraz Austrii. W tym roku rozszerzyliśmy współpracę o sieci w Hiszpanii i Portugalii. W ramach zarządzania obsługą techniczną obiektów należących do New Balance zajmujemy się konserwacją instalacji HVAC i elektrycznych, a także drzwi i rolet automatycznych. Do naszych zadań należy również utrzymanie sprzętu przeciwpożarowego i usługi ogólnobudowlane – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.

Firmy zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, rozumieją, że wraz z postępem technologicznym muszą rozwijać FM. Należy wykorzystywać technologie, aby dostarczyć wartości odpowiadające potrzebom klientów.

Zainteresowanie usługami Facility Management poza granicami Polski systematycznie rośnie. Cieszy nas fakt, że kolejne globalna firma rozszerza z nami współpracę.  Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na wyzwania, z jakimi mierzą się nasi klienci w obszarze FM. Podejmując współpracę z klientem, zawsze skupiamy się na jego indywidualnych potrzebach. Indywidualnie zaprojektowane przez nas rozwiązania zapewniają nie tylko obsługę obiektów, ale również wzrost efektywności energetycznej i optymalizację procesów operacyjnych i pomocniczych – podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A. 

Prawidłowa obsługa technicznej obiektów zapewnia komfort osobom przebywającym w sklepach, a także ogranicza zużycia energii elektrycznej i emisję CO2.

 

      

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Handel Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.