New Balance rozszerza kontrakt z Sescom na usługi Facility Management
New Balance to amerykańska firma, która swoją działalność rozpoczęła w 1906 roku. Obecnie jest jedną z największych na świecie firm produkujących obuwie, odzież i akcesoria sportowe. Początkowo firma produkowała wkładki do butów. Po 30 latach istnienia stworzyła pierwsze profesjonalne buty do biegania. New Balance nieustannie poszerza swój asortyment o nowe propozycje obuwnicze oraz odzież i akcesoria sportowe i lifestylowe. W Polsce firma pojawiła się w 2000 roku.
New Balance przywiązuje dużą uwagę do standardów obsługi klientów, wystroju oraz serwisu technicznego salonów.
– Współpracę z marką New Balance rozpoczęliśmy 1,5 roku temu. Zakres współpracy obejmował obsługę FM sieci w Holandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Niemczech, Francji, Belgii oraz Austrii. W tym roku rozszerzyliśmy współpracę o sieci w Hiszpanii i Portugalii. W ramach zarządzania obsługą techniczną obiektów należących do New Balance zajmujemy się konserwacją instalacji HVAC i elektrycznych, a także drzwi i rolet automatycznych. Do naszych zadań należy również utrzymanie sprzętu przeciwpożarowego i usługi ogólnobudowlane – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.
Firmy zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, rozumieją, że wraz z postępem technologicznym muszą rozwijać FM. Należy wykorzystywać technologie, aby dostarczyć wartości odpowiadające potrzebom klientów.
– Zainteresowanie usługami Facility Management poza granicami Polski systematycznie rośnie. Cieszy nas fakt, że kolejne globalna firma rozszerza z nami współpracę. Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na wyzwania, z jakimi mierzą się nasi klienci w obszarze FM. Podejmując współpracę z klientem, zawsze skupiamy się na jego indywidualnych potrzebach. Indywidualnie zaprojektowane przez nas rozwiązania zapewniają nie tylko obsługę obiektów, ale również wzrost efektywności energetycznej i optymalizację procesów operacyjnych i pomocniczych – podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Prawidłowa obsługa technicznej obiektów zapewnia komfort osobom przebywającym w sklepach, a także ogranicza zużycia energii elektrycznej i emisję CO2.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.