Komunikaty PR

Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

2020-09-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices. Nowe rozwiązanie zostało stworzone w oparciu o najnowsze standardy biznesowe i technologiczne, co czyni je rozbudowanym narzędziem optymalizującym procesy handlowe. Niebawem klienci będą mogli także dokonywać zakupów za pomocą aplikacji mobilnej.

Hurtownia internetowa Fanex działa przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę – w dowolnym momencie, partnerzy mogą składać zamówienia online, które realizowane są w najszybszym możliwym terminie.

Elektroniczna platforma posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, a dostępna tam oferta jest na bieżąco aktualizowana. Klient ma możliwość sprawdzenia szczegółowych danych produktowych oraz zdjęć towaru. Rozwiązanie przyspiesza realizację zamówień oraz zmniejsza ryzyko pomyłek ze względu na automatyczne przekazywanie zleceń wprost do głównego systemu logistyki Fanex. 

W trakcie składania zamówień, klienci mają stały podgląd swojego koszyka oraz mogą dokonywać eksportu jego zawartości do plików Excel (bez zdjęć) lub PDF (ze zdjęciami), co przydaje się w różnych momentach dokumentacji procesu zakupowego. Ponadto, partnerzy mają możliwość dodania schowków na produkty dla swoich określonych klientów, a także produktów które po prostu najczęściej zamawiają. Każdy z użytkowników platformy ma także stały dostęp do archiwalnych zamówień oraz faktur. 

System dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych partnerów. Aby rozpocząć korzystanie z platformy, wystarczy skontaktować się z firmą Fanex w celu rejestracji (pod adresem powiadomienia@fanex.pl lub telefonem +48 693 693 249), a następnie wejść na stronę www.B2B.fanex.pl i dokonać logowania.

Już niebawem, Fanex zaoferuje także dedykowaną aplikację mobilną opartą właśnie na najnowszej platformie B2B. Dzięki temu, zakupy online staną się jeszcze prostsze - rozwiązanie pozwoli klientom na uzupełnianie stoków magazynowych o każdej porze dnia, z dowolnego miejsca za pomocą smartfona lub tableta.

- Nowe technologie w coraz większym stopniu wkraczają w nasze codzienne działania. Prowadzi to do jeszcze szybszego rozwoju naszej firmy. Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B jest ważnym krokiem biznesowym dla naszej firmy. Mamy nadzieję, że rozwiązanie to pozwoli nam jeszcze wydajniej pracować, co spotka się z dużym entuzjazmem naszych Klientów oraz Partnerów – mówi Monika Byliniak, Kierownik Działu Logistyki i Sprzedaży w firmie Fanex.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.