Nowe marki w Programie PAYBACK
Już wkrótce do koalicji partnerów PAYBACK dołączą: Al.Capone, sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem, oraz eTravel S.A., właściciel serwisów ww.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com. Z kolei w lutym do Programu przystąpiła sieć kin Cinema3D. Nowe marki w ofercie PAYBACK to dla uczestników jeszcze więcej możliwości zbierania oraz wymiany punktów w kanałach offline i online.
- Nowi Partnerzy w Programie PAYBACK cieszą nas podwójnie. Po pierwsze, jest to z ich strony wyraz największego zaufania w skuteczność i atrakcyjność naszych działań. Po drugie – szersza i bardziej urozmaicona oferta oznacza więcej możliwości zdobywania punktów przez uczestników. Chcemy na co dzień towarzyszyć im w różnego typu zakupach, oferując dodatkowe benefity, które przekładają się na realne oszczędności w portfelach. Dlatego cały czas pracujemy nad kolejnymi partnerstwami - deklaruje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Al.Capone już wkrótce!
Specjalistyczna sieć sklepów Al.Capone dołączy do Programu PAYBACK w trzecim kwartale tego roku. Al.Capone oferuje klientom około 3000 produktów z całego świata, w tym marki własne, między innymi warzone metodą rzemieślniczą piwa, wódki czy też specjalnie dedykowane whisky czy rumy z destylarni położonych w różnych częściach świata. Wyróżnikiem działającej od 2010 roku sieci jest jej zespół – pracownicy sklepów regularnie biorą udział w licznych szkoleniach branżowych, które czynią nich ekspertów każdej kategorii oferowanych produktów. Taki wyedukowany zespół profesjonalnych sprzedawców pozwala Al.Capone na jeszcze lepsze zadbanie o swoich klientów.
- Bardzo cieszymy się, że dołączymy do najbardziej rozpoznawalnego wśród polskich konsumentów programu lojalnościowego. Naszym celem jest stałe poszerzanie grona zadowolonych klientów, którzy poszukują wysokiej jakości, niejednokrotnie trudno dostępnych na polskim rynku marek alkoholi. Wejście do PAYBACK wspiera także naszą strategię rozwoju – bycia wiodącą siecią sklepów z alkoholem. Tylko od grudnia 2021 do połowy lutego 2022 otworzyliśmy siedem nowych sklepów, co oznacza, że w Polsce działają już 93 salony Al.Capone. Nasza ekspansja trwa, a PAYBACK stanie się niedługo jej integralną częścią - komentuje Piotr Jura, Prezes Zarządu Al.Capone.
Uczestnicy Programu PAYBACK będą mogli korzystać z oferty Al.Capone dostępnej w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski.
Punkty PAYBACK dla miłośników podróży
Z kolei w drugim kwartale do Programu PAYBACK wejdzie eTravel S.A., jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka eTravel jest właścicielem popularnych serwisów www.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu, wakacyjnego rejsu czy wyjazdu na narty.
- Branża turystyczna, zwłaszcza w tak nieprzewidywalnych czasach jak teraz, musi stawiać na bardzo zróżnicowany, wielokanałowy sposób sprzedaży swoich usług. Jest to również jeden z powodów, dla którego zdecydowaliśmy się na wejście do Programu PAYBACK, z którego każdego dnia korzystają setki tysięcy polskich konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to współpraca na zasadzie win-win – podróżujący uczestnicy Programu PAYBACK będą mieli do dyspozycji nowe portale, na których będą mogli zbierać punkty i wymieniać je np. na rezerwacje biletów lotniczych, a to z kolei przyciągnie do naszych serwisów całkiem nowych klientów - tłumaczy Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu eTravel S.A.
Oferta serwisów eTravel obejmuje ponad 400 linii lotniczych, ponad milion różnych hoteli i apartamentów w Polsce i na świecie, tysiące destynacji dla miłośników narciarstwa oraz najszerszą bazę rejsów wycieczkowych w dowolny zakątek świata.
Więcej kin dla PAYBACK-owiczów
Początkiem lutego do Programu PAYBACK dołączył nowy, kinowy partner – Cinema3D. Sieć Cinema3D istnieje na rynku już od 10 lat i aktualnie działa w 11 lokalizacjach, między innymi Białej Podlaskiej, Głogowie, Kaliszu, Kłodzku, Lesznie, Świdnicy czy Świnoujściu.
- PAYBACK już od lat jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a dla naszych klientów ważnym programem lojalnościowym. Kiedy Multikino przejęło Cinema3D było dla nas oczywiste, że ta sieć kin też musi dołączyć do partnerów jak szybko się tylko da. Zawsze staramy się uatrakcyjnić ofertę naszych kin, poprzez promocje, partnerstwa, udziały w programach lojalnościowych. Jesteśmy przekonani, że program PAYBACK będzie pozytywnie przyjęty przez widzów Cinema3D - mówi Mariusz Spisz, członek zarządu Multikino S.A.
PAYBACK nie zwalnia
Szersze portfolio partnerów Programu PAYBACK to kontynuacja bardzo pozytywnego trendu w rozwoju firmy, który trwa od kilkunastu ostatnich miesięcy.
- Ta wzrostowa tendencja jest szczególnie widoczna w zainteresowaniu naszą aplikacją mobilną. W ciągu ostatniego roku mieliśmy niemal 2 mln unikalnych użytkowników, co stanowi ponad 40-procentowy wzrost rok do roku. Ponadto, średnia liczba aktywnych uczestników w miesiącu wzrosła o ponad 50% i wynosi już ponad 800 tys. osób - podsumowuje Marcin Pilarski.
Według danych PAYBACK, w ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,35 miliona unikalnych, aktywnych kart, a obecnie na swoich kontach uczestnicy mają do dyspozycji punkty o łącznej równowartości prawie 152 mln PLN. Co więcej, w ciągu ostatniego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 mln PLN, zebrali punkty o wartości ponad 83 mln PLN i dokonali transakcji opiewających na równowartość ok. 15,1 mld PLN.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.