Nowe marki w Programie PAYBACK
Już wkrótce do koalicji partnerów PAYBACK dołączą: Al.Capone, sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem, oraz eTravel S.A., właściciel serwisów ww.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com. Z kolei w lutym do Programu przystąpiła sieć kin Cinema3D. Nowe marki w ofercie PAYBACK to dla uczestników jeszcze więcej możliwości zbierania oraz wymiany punktów w kanałach offline i online.
- Nowi Partnerzy w Programie PAYBACK cieszą nas podwójnie. Po pierwsze, jest to z ich strony wyraz największego zaufania w skuteczność i atrakcyjność naszych działań. Po drugie – szersza i bardziej urozmaicona oferta oznacza więcej możliwości zdobywania punktów przez uczestników. Chcemy na co dzień towarzyszyć im w różnego typu zakupach, oferując dodatkowe benefity, które przekładają się na realne oszczędności w portfelach. Dlatego cały czas pracujemy nad kolejnymi partnerstwami - deklaruje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Al.Capone już wkrótce!
Specjalistyczna sieć sklepów Al.Capone dołączy do Programu PAYBACK w trzecim kwartale tego roku. Al.Capone oferuje klientom około 3000 produktów z całego świata, w tym marki własne, między innymi warzone metodą rzemieślniczą piwa, wódki czy też specjalnie dedykowane whisky czy rumy z destylarni położonych w różnych częściach świata. Wyróżnikiem działającej od 2010 roku sieci jest jej zespół – pracownicy sklepów regularnie biorą udział w licznych szkoleniach branżowych, które czynią nich ekspertów każdej kategorii oferowanych produktów. Taki wyedukowany zespół profesjonalnych sprzedawców pozwala Al.Capone na jeszcze lepsze zadbanie o swoich klientów.
- Bardzo cieszymy się, że dołączymy do najbardziej rozpoznawalnego wśród polskich konsumentów programu lojalnościowego. Naszym celem jest stałe poszerzanie grona zadowolonych klientów, którzy poszukują wysokiej jakości, niejednokrotnie trudno dostępnych na polskim rynku marek alkoholi. Wejście do PAYBACK wspiera także naszą strategię rozwoju – bycia wiodącą siecią sklepów z alkoholem. Tylko od grudnia 2021 do połowy lutego 2022 otworzyliśmy siedem nowych sklepów, co oznacza, że w Polsce działają już 93 salony Al.Capone. Nasza ekspansja trwa, a PAYBACK stanie się niedługo jej integralną częścią - komentuje Piotr Jura, Prezes Zarządu Al.Capone.
Uczestnicy Programu PAYBACK będą mogli korzystać z oferty Al.Capone dostępnej w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski.
Punkty PAYBACK dla miłośników podróży
Z kolei w drugim kwartale do Programu PAYBACK wejdzie eTravel S.A., jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka eTravel jest właścicielem popularnych serwisów www.hotele.pl, www.lataj.pl, www.rejsy.pl oraz www.europe-mountains.com, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu, wakacyjnego rejsu czy wyjazdu na narty.
- Branża turystyczna, zwłaszcza w tak nieprzewidywalnych czasach jak teraz, musi stawiać na bardzo zróżnicowany, wielokanałowy sposób sprzedaży swoich usług. Jest to również jeden z powodów, dla którego zdecydowaliśmy się na wejście do Programu PAYBACK, z którego każdego dnia korzystają setki tysięcy polskich konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to współpraca na zasadzie win-win – podróżujący uczestnicy Programu PAYBACK będą mieli do dyspozycji nowe portale, na których będą mogli zbierać punkty i wymieniać je np. na rezerwacje biletów lotniczych, a to z kolei przyciągnie do naszych serwisów całkiem nowych klientów - tłumaczy Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu eTravel S.A.
Oferta serwisów eTravel obejmuje ponad 400 linii lotniczych, ponad milion różnych hoteli i apartamentów w Polsce i na świecie, tysiące destynacji dla miłośników narciarstwa oraz najszerszą bazę rejsów wycieczkowych w dowolny zakątek świata.
Więcej kin dla PAYBACK-owiczów
Początkiem lutego do Programu PAYBACK dołączył nowy, kinowy partner – Cinema3D. Sieć Cinema3D istnieje na rynku już od 10 lat i aktualnie działa w 11 lokalizacjach, między innymi Białej Podlaskiej, Głogowie, Kaliszu, Kłodzku, Lesznie, Świdnicy czy Świnoujściu.
- PAYBACK już od lat jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a dla naszych klientów ważnym programem lojalnościowym. Kiedy Multikino przejęło Cinema3D było dla nas oczywiste, że ta sieć kin też musi dołączyć do partnerów jak szybko się tylko da. Zawsze staramy się uatrakcyjnić ofertę naszych kin, poprzez promocje, partnerstwa, udziały w programach lojalnościowych. Jesteśmy przekonani, że program PAYBACK będzie pozytywnie przyjęty przez widzów Cinema3D - mówi Mariusz Spisz, członek zarządu Multikino S.A.
PAYBACK nie zwalnia
Szersze portfolio partnerów Programu PAYBACK to kontynuacja bardzo pozytywnego trendu w rozwoju firmy, który trwa od kilkunastu ostatnich miesięcy.
- Ta wzrostowa tendencja jest szczególnie widoczna w zainteresowaniu naszą aplikacją mobilną. W ciągu ostatniego roku mieliśmy niemal 2 mln unikalnych użytkowników, co stanowi ponad 40-procentowy wzrost rok do roku. Ponadto, średnia liczba aktywnych uczestników w miesiącu wzrosła o ponad 50% i wynosi już ponad 800 tys. osób - podsumowuje Marcin Pilarski.
Według danych PAYBACK, w ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,35 miliona unikalnych, aktywnych kart, a obecnie na swoich kontach uczestnicy mają do dyspozycji punkty o łącznej równowartości prawie 152 mln PLN. Co więcej, w ciągu ostatniego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 mln PLN, zebrali punkty o wartości ponad 83 mln PLN i dokonali transakcji opiewających na równowartość ok. 15,1 mld PLN.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.