Komunikaty PR

Nowe marki we Wrocław Fashion Outlet

2021-02-09  |  20:00
Biuro prasowe

Pierwsze dni po ponownym otwarciu centrum pokazują, że nasz obiekt cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Cieszymy się, że nasi partnerzy doceniają wyjątkową, stabilną pozycję Wroclaw Fashion Outlet i chcą otwierać swoje nowe sklepy właśnie u nas – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

Marka Solar oferuje damskie kolekcje sezonowe, w tym klasyczne i stylowe sukienki, swetry, płaszcze i kurtki, których uzupełnieniem jest linia biznesowa oraz akcesoria. Marka Solar wyróżnia się oryginalnym wzornictwem i wysoką jakością, dlatego stanowi doskonałą odpowiedź na oczekiwania gości Wrocław Fashion Outlet. – Już pierwsze dni po otwarciu udowodniły, że marka jest  świetnie rozpoznawalna i cieszy się dużym zainteresowaniem – dodaje Ewa Pawłowska, dyrektor ds. najmu Wrocław Fashion Outlet.

Yes dla YES Outlet

W marcu swój salon we Wrocław Fashion Outlet otworzy również popularna marka biżuteryjna YES. W ofercie salonu, znajdą się biżuteria i akcesoria nie tylko YES ale także Studia Y, Verony, Namiko i Dia. Klienci centrum będą mogli liczyć na kompleksową i fachową obsługę doradców. YES Biżuteria to firma rodzinna, która od niemal 40 lat kształtuje trendy  biżuteryjne na polskim rynku. Niepowtarzalne kolekcje i wzory wyróżniają się oryginalnością oraz ponadczasowością. Klienci Wrocław Fashion Outlet zyskają tym samym dostęp do jeszcze bogatszej j oferty pierścionków, obrączek, kolczyków, naszyjników, zawieszek, celebrytek, bransoletek i zegarków. We Wrocław Fashion Outlet działają już z sukcesem także marki biżuteryjne Apart i W.Kruk.

--

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.