Komunikaty PR

Nowe możliwości zabezpieczeń dla sklepów: metalowe produkty wreszcie pod ochroną

2022-04-28  |  11:19
Biuro prasowe

Firma Checkpoint Systems ogłosiła dzisiaj, że opracowała unikalną etykietę zabezpieczającą przeznaczoną specjalnie do przedmiotów metalowych, rozwiązując jeden z odwiecznych problemów związanych z ochroną towarów za pomocą elektronicznych rozwiązań przeciwkradzieżowych (EAS) opartych na częstotliwości radiowej.

 

Zapewniając ograniczenie strat nawet o 50%, co zostało wykazane podczas testów z udziałem czołowych sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ daje sprzedawcom detalicznym jeszcze więcej możliwości w zakresie ochrony metalowych przedmiotów.

 

Ochrona produktów wysokiego ryzyka

Patrząc na dane historyczne, produkty takie jak puszki z farbą, wiertła i klucze, a także produkty spożywcze i kosmetyczne w metalowych opakowaniach, na przykład w foliach lub puszkach, były trudne do ochrony bez konieczności stosowania technik zabezpieczających, takich jak gabloty wystawowe. Taka sytuacja jest trudna, ponieważ metalowy materiał na takich produktach pochłania energię fal radiowych, utrudniając wykrywanie przedmiotów wynoszonych ze sklepu.

 

Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, które spełniają wymagania sprzedawców detalicznych na całym świecie, firma Checkpoint wprowadziła kolejną innowację w branży, co czyni ją jedynym dostawcą etykiet zabezpieczających, oferującym specjalne rozwiązanie będące odpowiedzią na ten ważny problem.

 

Znakomite wyniki testów

Podczas serii testów u sprzedawców detalicznych na całym świecie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ wykazała niesamowite wyniki – zmniejszenie strat wszystkich rodzajów produktów, takich jak tuńczyk w puszce, mleko dla niemowląt, dezodoranty, kremy do twarzy i kawy w folii. W ciągu sześciu tygodni w przypadku jednej linii produktów straty zmniejszyły się nawet o 85% dzięki prostemu rozwiązaniu, jakim jest umieszczenie nowej etykiety, a w przypadku większości innych produktów straty ograniczono co najmniej o połowę.

 

Etykietę Metal można szybko umieścić w sklepie lub u źródła produkcji. Można ją stosować na większości metalowych przedmiotów, tworząc silny wizualny efekt odstraszający. Sprzedawcy detaliczni mogą mieć pewność, że przedmioty narażone na ryzyko kradzieży, mogą być teraz wystawiane na najlepszych pozycjach w sklepie, a jednocześnie są chronione. Co ważne, nie wpłynie to na doświadczenia klientów, ponieważ mała etykieta tylko minimalnie ingeruje w wygląd produktów.

 

Ta etykieta to rewolucyjny produkt dla sprzedawców detalicznych. Odkąd wprowadzono technologię RF, zawsze borykaliśmy się z problemem ochrony towarów metalowych. Niektórzy sprzedawcy detaliczni nauczyli się z tym żyć, inni uciekają się do innych technik zabezpieczających, takich jak gabloty, które w naturalny sposób wpływają na zaangażowanie klientów, a co za tym idzie – również na sprzedaż. Etykieta Metal umożliwia ochronę większości rodzajów metalowych przedmiotów na otwartych ekspozycjach i pozwala na znaczne ograniczenie strat – komentuje Ivan Gosling, Global Product Manager w Checkpoint Systems.

 

Etykieta Checkpoint RF MetalÔ jest już dostępna na rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.