Komunikaty PR

Nowe możliwości zabezpieczeń dla sklepów: metalowe produkty wreszcie pod ochroną

2022-04-28  |  11:19
Biuro prasowe

Firma Checkpoint Systems ogłosiła dzisiaj, że opracowała unikalną etykietę zabezpieczającą przeznaczoną specjalnie do przedmiotów metalowych, rozwiązując jeden z odwiecznych problemów związanych z ochroną towarów za pomocą elektronicznych rozwiązań przeciwkradzieżowych (EAS) opartych na częstotliwości radiowej.

 

Zapewniając ograniczenie strat nawet o 50%, co zostało wykazane podczas testów z udziałem czołowych sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ daje sprzedawcom detalicznym jeszcze więcej możliwości w zakresie ochrony metalowych przedmiotów.

 

Ochrona produktów wysokiego ryzyka

Patrząc na dane historyczne, produkty takie jak puszki z farbą, wiertła i klucze, a także produkty spożywcze i kosmetyczne w metalowych opakowaniach, na przykład w foliach lub puszkach, były trudne do ochrony bez konieczności stosowania technik zabezpieczających, takich jak gabloty wystawowe. Taka sytuacja jest trudna, ponieważ metalowy materiał na takich produktach pochłania energię fal radiowych, utrudniając wykrywanie przedmiotów wynoszonych ze sklepu.

 

Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, które spełniają wymagania sprzedawców detalicznych na całym świecie, firma Checkpoint wprowadziła kolejną innowację w branży, co czyni ją jedynym dostawcą etykiet zabezpieczających, oferującym specjalne rozwiązanie będące odpowiedzią na ten ważny problem.

 

Znakomite wyniki testów

Podczas serii testów u sprzedawców detalicznych na całym świecie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ wykazała niesamowite wyniki – zmniejszenie strat wszystkich rodzajów produktów, takich jak tuńczyk w puszce, mleko dla niemowląt, dezodoranty, kremy do twarzy i kawy w folii. W ciągu sześciu tygodni w przypadku jednej linii produktów straty zmniejszyły się nawet o 85% dzięki prostemu rozwiązaniu, jakim jest umieszczenie nowej etykiety, a w przypadku większości innych produktów straty ograniczono co najmniej o połowę.

 

Etykietę Metal można szybko umieścić w sklepie lub u źródła produkcji. Można ją stosować na większości metalowych przedmiotów, tworząc silny wizualny efekt odstraszający. Sprzedawcy detaliczni mogą mieć pewność, że przedmioty narażone na ryzyko kradzieży, mogą być teraz wystawiane na najlepszych pozycjach w sklepie, a jednocześnie są chronione. Co ważne, nie wpłynie to na doświadczenia klientów, ponieważ mała etykieta tylko minimalnie ingeruje w wygląd produktów.

 

Ta etykieta to rewolucyjny produkt dla sprzedawców detalicznych. Odkąd wprowadzono technologię RF, zawsze borykaliśmy się z problemem ochrony towarów metalowych. Niektórzy sprzedawcy detaliczni nauczyli się z tym żyć, inni uciekają się do innych technik zabezpieczających, takich jak gabloty, które w naturalny sposób wpływają na zaangażowanie klientów, a co za tym idzie – również na sprzedaż. Etykieta Metal umożliwia ochronę większości rodzajów metalowych przedmiotów na otwartych ekspozycjach i pozwala na znaczne ograniczenie strat – komentuje Ivan Gosling, Global Product Manager w Checkpoint Systems.

 

Etykieta Checkpoint RF MetalÔ jest już dostępna na rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.