Komunikaty PR

Nowe możliwości zabezpieczeń dla sklepów: metalowe produkty wreszcie pod ochroną

2022-04-28  |  11:19
Biuro prasowe

Firma Checkpoint Systems ogłosiła dzisiaj, że opracowała unikalną etykietę zabezpieczającą przeznaczoną specjalnie do przedmiotów metalowych, rozwiązując jeden z odwiecznych problemów związanych z ochroną towarów za pomocą elektronicznych rozwiązań przeciwkradzieżowych (EAS) opartych na częstotliwości radiowej.

 

Zapewniając ograniczenie strat nawet o 50%, co zostało wykazane podczas testów z udziałem czołowych sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ daje sprzedawcom detalicznym jeszcze więcej możliwości w zakresie ochrony metalowych przedmiotów.

 

Ochrona produktów wysokiego ryzyka

Patrząc na dane historyczne, produkty takie jak puszki z farbą, wiertła i klucze, a także produkty spożywcze i kosmetyczne w metalowych opakowaniach, na przykład w foliach lub puszkach, były trudne do ochrony bez konieczności stosowania technik zabezpieczających, takich jak gabloty wystawowe. Taka sytuacja jest trudna, ponieważ metalowy materiał na takich produktach pochłania energię fal radiowych, utrudniając wykrywanie przedmiotów wynoszonych ze sklepu.

 

Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, które spełniają wymagania sprzedawców detalicznych na całym świecie, firma Checkpoint wprowadziła kolejną innowację w branży, co czyni ją jedynym dostawcą etykiet zabezpieczających, oferującym specjalne rozwiązanie będące odpowiedzią na ten ważny problem.

 

Znakomite wyniki testów

Podczas serii testów u sprzedawców detalicznych na całym świecie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ wykazała niesamowite wyniki – zmniejszenie strat wszystkich rodzajów produktów, takich jak tuńczyk w puszce, mleko dla niemowląt, dezodoranty, kremy do twarzy i kawy w folii. W ciągu sześciu tygodni w przypadku jednej linii produktów straty zmniejszyły się nawet o 85% dzięki prostemu rozwiązaniu, jakim jest umieszczenie nowej etykiety, a w przypadku większości innych produktów straty ograniczono co najmniej o połowę.

 

Etykietę Metal można szybko umieścić w sklepie lub u źródła produkcji. Można ją stosować na większości metalowych przedmiotów, tworząc silny wizualny efekt odstraszający. Sprzedawcy detaliczni mogą mieć pewność, że przedmioty narażone na ryzyko kradzieży, mogą być teraz wystawiane na najlepszych pozycjach w sklepie, a jednocześnie są chronione. Co ważne, nie wpłynie to na doświadczenia klientów, ponieważ mała etykieta tylko minimalnie ingeruje w wygląd produktów.

 

Ta etykieta to rewolucyjny produkt dla sprzedawców detalicznych. Odkąd wprowadzono technologię RF, zawsze borykaliśmy się z problemem ochrony towarów metalowych. Niektórzy sprzedawcy detaliczni nauczyli się z tym żyć, inni uciekają się do innych technik zabezpieczających, takich jak gabloty, które w naturalny sposób wpływają na zaangażowanie klientów, a co za tym idzie – również na sprzedaż. Etykieta Metal umożliwia ochronę większości rodzajów metalowych przedmiotów na otwartych ekspozycjach i pozwala na znaczne ograniczenie strat – komentuje Ivan Gosling, Global Product Manager w Checkpoint Systems.

 

Etykieta Checkpoint RF MetalÔ jest już dostępna na rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN Biuro prasowe
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.