Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, z których wielu coraz chętniej sięga po dania bezmięsne, Żabka rozszerza ofertę produktów wegetariańskich i wegańskich. Pierwsza wegańska pizza marki Dr. Oetker będzie dostępna w całej sieci. Poza tym, od września w wybranych testowo sklepach Żabka w Warszawie będzie można spróbować nowych sałatek i kanapek marki własnej Le’Frog.
Żabka daje dobry wybór
Grupa Żabka stworzyła ekosystem rozwiązań, dzięki którym zapewnia łatwy dostęp do dobrej jakości produktów, ułatwia dokonywanie świadomych wyborów żywieniowych, pomagając przy tym zachować zdrową i zbilansowaną dietę. Jednym z filarów Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka jest dobre żywienie, dlatego w ofercie sieci można znaleźć pełnowartościowe dania gotowe. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą jednocześnie żyć zdrowo, wygodnie i czerpać przyjemność z codzienności, w tym z wolnego czasu. 79% polskich konsumentów przy wyborze żywności kieruje się właśnie jakością jedzenia i jego wpływem na zdrowie, a nie tylko ceną. Żabka poprawia skład produktów marki własnej oraz stale rozszerza ofertę produktów pochodzenia roślinnego.
Marki Le’Frog z propozycjami dla wegetarian
Od 12. września klienci blisko 140 wybranych sklepów w Warszawie mogą spróbować nowych, wegetariańskich i wegańskich dań, które uzupełniają obecną ofertę marki Le’Frog. Nowości to, Kanapka wege z Roślinnym Qurczakiem® – przygotowana na bazie pieczywa pszenno-żytniego z Roślinnym Qurczakiem®, serem wegańskim, rukolą i ogórkiem konserwowym oraz Kanapka Kozacka – na pieczywie pszennym z serem kozim twarogowym i burakiem marynowanym. Obie do końca września w promocyjnej cenie – 9,99 zł. Klienci ceniący sobie dietę roślinną mogą również zdecydować się na Sałatkę z kaszą gryczaną, dynią pieczoną i sosem musztardowo-miodowym, która kosztuje 11,99 zł. Marka Le’Frog jest również obecna w ponad 55 sklepach w Poznaniu, a od 20 września produkty marki Le’Frog będą dostępne także w wybranych sklepach Żabka we Wrocławiu.
#RoślinnieDobra Pizza? Zapraszamy do Żabki!
Pizza Feliciana Vegan Verdure Piccante, która miała swoją premierę pod koniec sierpnia w sieci Żabka, to pierwsza w ofercie Dr. Oetkera wegańska pizza. Powstała we współpracy z marką Violife. Ta w pełni roślinna propozycja ma cienkie przygotowane na zakwasie ciasto, pomidory, pieczarki i zieloną paprykę, które uzupełnia aromatyczny, lekko pikantny sos pomidorowy oraz roślinna alternatywa sera Violife o smaku cheddara. Jest to idealny wybór dla wegan, wegetarian i osób nietolerujących laktozy czy ograniczających spożycie mięsa.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.