Komunikaty PR

Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki

2022-09-26  |  01:00
Biuro prasowe

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, z których wielu coraz chętniej sięga po dania bezmięsne, Żabka rozszerza ofertę produktów wegetariańskich i wegańskich. Pierwsza wegańska pizza marki Dr. Oetker będzie dostępna w całej sieci. Poza tym, od września w wybranych testowo sklepach Żabka w Warszawie będzie można spróbować nowych sałatek i kanapek marki własnej Le’Frog. 

Żabka daje dobry wybór

Grupa Żabka stworzyła ekosystem rozwiązań, dzięki którym zapewnia łatwy dostęp do dobrej jakości produktów, ułatwia dokonywanie świadomych wyborów żywieniowych, pomagając przy tym zachować zdrową i zbilansowaną dietę. Jednym z filarów Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka jest dobre żywienie, dlatego w ofercie sieci można znaleźć pełnowartościowe dania gotowe. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą jednocześnie żyć zdrowo, wygodnie i czerpać przyjemność z codzienności, w tym z wolnego czasu. 79% polskich konsumentów przy wyborze żywności kieruje się właśnie jakością jedzenia i jego wpływem na zdrowie, a nie tylko ceną. Żabka poprawia skład produktów marki własnej oraz stale rozszerza ofertę produktów pochodzenia roślinnego. 

Marki Le’Frog z propozycjami dla wegetarian

Od 12. września klienci blisko 140 wybranych sklepów w Warszawie mogą spróbować nowych, wegetariańskich i wegańskich dań, które uzupełniają obecną ofertę marki Le’Frog. Nowości to, Kanapka wege z Roślinnym Qurczakiem® – przygotowana na bazie pieczywa pszenno-żytniego z Roślinnym Qurczakiem®, serem wegańskim, rukolą i ogórkiem konserwowym oraz Kanapka Kozacka – na pieczywie pszennym z serem kozim twarogowym i burakiem marynowanym. Obie do końca września w promocyjnej cenie – 9,99 zł. Klienci ceniący sobie dietę roślinną mogą również zdecydować się na Sałatkę z kaszą gryczaną, dynią pieczoną i sosem musztardowo-miodowym, która kosztuje 11,99 zł.  Marka Le’Frog jest również obecna w ponad 55 sklepach w Poznaniu, a od 20 września produkty marki Le’Frog będą dostępne także w wybranych sklepach Żabka we Wrocławiu.

#RoślinnieDobra Pizza? Zapraszamy do Żabki!

Pizza Feliciana Vegan Verdure Piccante, która miała swoją premierę pod koniec sierpnia w sieci Żabka, to pierwsza w ofercie Dr. Oetkera wegańska pizza. Powstała we współpracy z marką Violife. Ta w pełni roślinna propozycja ma cienkie przygotowane na zakwasie ciasto, pomidory, pieczarki i zieloną paprykę, które uzupełnia aromatyczny, lekko pikantny sos pomidorowy oraz roślinna alternatywa sera Violife o smaku cheddara. Jest to idealny wybór dla wegan, wegetarian i osób nietolerujących laktozy czy ograniczających spożycie mięsa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.