Komunikaty PR

Nowe sklepy pod szyldem Lewiatana

2020-09-03  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Od początku roku PSH Lewiatan uruchomiła blisko 100 nowych placówek handlowych. Sklepy w Brodnicy i Warszawie powstały w lokalizacjach, w których dotychczas funkcjonowały supermarkety pod konkurencyjnymi szyldami. W sierpniu br. nowe sklepy Lewiatan uruchomione zostały także w Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie i Zamościu.

Rozwój sieci jest jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan. Pomimo trudności wynikających z pandemii i lockdownu sieć skutecznie realizuje swoje założenia. Od początku roku liczba sklepów Lewiatan zwiększyła się o blisko 100 nowych placówek handlowych. Tylko w sierpniu br.  uruchomione zostały sklepy w Brodnicy, Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie, Warszawie i Zamościu. Co więcej, do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu placówek handlowych.

– Rozwój sieci to kluczowy punkt naszej strategii, dlatego tym bardziej cieszę się, że pomimo trudności spowodowanych pandemią koronawirusa, z sukcesem realizujemy plan naszej dalszej ekspansji. Od początku roku do naszej sieci dołączyło blisko 100 nowych lokalizacji, wśród nich znalazły się sklepy o dużych powierzchniach: w Brodnicy i Warszawie, które dotychczas funkcjonowały pod konkurencyjnymi szyldami. Myślę, że to najlepszy dowód na to, że oferowany przez nas model współpracy jest korzystny dla rozwoju biznesów polskich przedsiębiorców – mówi Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding.

Lokalność i nowoczesność – asortyment dopasowany do potrzeb klientów

Nowo otwarte sklepy obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po duże supermarkety. Każdy z nich jest kompleksowo przystosowany do standardów sieci Lewiatan. Sklep w Warszawie, który został zlokalizowany przy ul. Wolskiej 71/73 zajmuje blisko 400 m2, a powierzchnia sali sprzedaży placówki handlowej w Brodnicy wynosi 500 m2.  W obu sklepach klienci znajdą m.in. szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan, bogaty wybór artykułów od lokalnych dostawców, jak warzywa i owoce, nabiał, mięsa, wędliny i pieczywo. Ponadto oferta warszawskiego Lewiatana została uzupełniona o szeroki wachlarz produktów z kategorii bio i eko. 

– Przygotowując ofertę Lewiatana w Brodnicy staraliśmy się wykorzystać potencjał, jaki leży w naszej najbliższej okolicy. Stąd też decyzja o bliskiej współpracy z lokalnymi producentami, którzy zaopatrują nasz sklep w pieczywo, mięsa, owoce i warzywa. Dzięki wyposażeniu Lewiatana w ok. 14-metrową ladę, zapewniamy atrakcyjną ekspozycję produktów świeżych oraz wyrobów garmażeryjnych. W sklepie znajduje się również specjalistyczny piec, dzięki któremu możemy oferować wypiekane na miejscu pieczywo i dania gotowe –  mówi, Marcin Grabałowski, Prezes Zarządu Spółki Partner i dodaje Jestem przekonany, że Lewiatan w Brodnicy niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznej społeczności. Poza konkurencyjną ofertą produktową, dzięki której wspieramy lokalnych producentów i dostawców, stworzyliśmy także 22 nowe miejsca pracy. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.