Komunikaty PR

Nowe sklepy pod szyldem Lewiatana

2020-09-03  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Od początku roku PSH Lewiatan uruchomiła blisko 100 nowych placówek handlowych. Sklepy w Brodnicy i Warszawie powstały w lokalizacjach, w których dotychczas funkcjonowały supermarkety pod konkurencyjnymi szyldami. W sierpniu br. nowe sklepy Lewiatan uruchomione zostały także w Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie i Zamościu.

Rozwój sieci jest jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan. Pomimo trudności wynikających z pandemii i lockdownu sieć skutecznie realizuje swoje założenia. Od początku roku liczba sklepów Lewiatan zwiększyła się o blisko 100 nowych placówek handlowych. Tylko w sierpniu br.  uruchomione zostały sklepy w Brodnicy, Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie, Warszawie i Zamościu. Co więcej, do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu placówek handlowych.

– Rozwój sieci to kluczowy punkt naszej strategii, dlatego tym bardziej cieszę się, że pomimo trudności spowodowanych pandemią koronawirusa, z sukcesem realizujemy plan naszej dalszej ekspansji. Od początku roku do naszej sieci dołączyło blisko 100 nowych lokalizacji, wśród nich znalazły się sklepy o dużych powierzchniach: w Brodnicy i Warszawie, które dotychczas funkcjonowały pod konkurencyjnymi szyldami. Myślę, że to najlepszy dowód na to, że oferowany przez nas model współpracy jest korzystny dla rozwoju biznesów polskich przedsiębiorców – mówi Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding.

Lokalność i nowoczesność – asortyment dopasowany do potrzeb klientów

Nowo otwarte sklepy obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po duże supermarkety. Każdy z nich jest kompleksowo przystosowany do standardów sieci Lewiatan. Sklep w Warszawie, który został zlokalizowany przy ul. Wolskiej 71/73 zajmuje blisko 400 m2, a powierzchnia sali sprzedaży placówki handlowej w Brodnicy wynosi 500 m2.  W obu sklepach klienci znajdą m.in. szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan, bogaty wybór artykułów od lokalnych dostawców, jak warzywa i owoce, nabiał, mięsa, wędliny i pieczywo. Ponadto oferta warszawskiego Lewiatana została uzupełniona o szeroki wachlarz produktów z kategorii bio i eko. 

– Przygotowując ofertę Lewiatana w Brodnicy staraliśmy się wykorzystać potencjał, jaki leży w naszej najbliższej okolicy. Stąd też decyzja o bliskiej współpracy z lokalnymi producentami, którzy zaopatrują nasz sklep w pieczywo, mięsa, owoce i warzywa. Dzięki wyposażeniu Lewiatana w ok. 14-metrową ladę, zapewniamy atrakcyjną ekspozycję produktów świeżych oraz wyrobów garmażeryjnych. W sklepie znajduje się również specjalistyczny piec, dzięki któremu możemy oferować wypiekane na miejscu pieczywo i dania gotowe –  mówi, Marcin Grabałowski, Prezes Zarządu Spółki Partner i dodaje Jestem przekonany, że Lewiatan w Brodnicy niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznej społeczności. Poza konkurencyjną ofertą produktową, dzięki której wspieramy lokalnych producentów i dostawców, stworzyliśmy także 22 nowe miejsca pracy. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.