Komunikaty PR

Nowe sklepy pod szyldem Lewiatana

2020-09-03  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Od początku roku PSH Lewiatan uruchomiła blisko 100 nowych placówek handlowych. Sklepy w Brodnicy i Warszawie powstały w lokalizacjach, w których dotychczas funkcjonowały supermarkety pod konkurencyjnymi szyldami. W sierpniu br. nowe sklepy Lewiatan uruchomione zostały także w Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie i Zamościu.

Rozwój sieci jest jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan. Pomimo trudności wynikających z pandemii i lockdownu sieć skutecznie realizuje swoje założenia. Od początku roku liczba sklepów Lewiatan zwiększyła się o blisko 100 nowych placówek handlowych. Tylko w sierpniu br.  uruchomione zostały sklepy w Brodnicy, Dębnie, Kamionce Wielkiej, Kielnie, Starej Kakawie, Warszawie i Zamościu. Co więcej, do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu placówek handlowych.

– Rozwój sieci to kluczowy punkt naszej strategii, dlatego tym bardziej cieszę się, że pomimo trudności spowodowanych pandemią koronawirusa, z sukcesem realizujemy plan naszej dalszej ekspansji. Od początku roku do naszej sieci dołączyło blisko 100 nowych lokalizacji, wśród nich znalazły się sklepy o dużych powierzchniach: w Brodnicy i Warszawie, które dotychczas funkcjonowały pod konkurencyjnymi szyldami. Myślę, że to najlepszy dowód na to, że oferowany przez nas model współpracy jest korzystny dla rozwoju biznesów polskich przedsiębiorców – mówi Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding.

Lokalność i nowoczesność – asortyment dopasowany do potrzeb klientów

Nowo otwarte sklepy obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po duże supermarkety. Każdy z nich jest kompleksowo przystosowany do standardów sieci Lewiatan. Sklep w Warszawie, który został zlokalizowany przy ul. Wolskiej 71/73 zajmuje blisko 400 m2, a powierzchnia sali sprzedaży placówki handlowej w Brodnicy wynosi 500 m2.  W obu sklepach klienci znajdą m.in. szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan, bogaty wybór artykułów od lokalnych dostawców, jak warzywa i owoce, nabiał, mięsa, wędliny i pieczywo. Ponadto oferta warszawskiego Lewiatana została uzupełniona o szeroki wachlarz produktów z kategorii bio i eko. 

– Przygotowując ofertę Lewiatana w Brodnicy staraliśmy się wykorzystać potencjał, jaki leży w naszej najbliższej okolicy. Stąd też decyzja o bliskiej współpracy z lokalnymi producentami, którzy zaopatrują nasz sklep w pieczywo, mięsa, owoce i warzywa. Dzięki wyposażeniu Lewiatana w ok. 14-metrową ladę, zapewniamy atrakcyjną ekspozycję produktów świeżych oraz wyrobów garmażeryjnych. W sklepie znajduje się również specjalistyczny piec, dzięki któremu możemy oferować wypiekane na miejscu pieczywo i dania gotowe –  mówi, Marcin Grabałowski, Prezes Zarządu Spółki Partner i dodaje Jestem przekonany, że Lewiatan w Brodnicy niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznej społeczności. Poza konkurencyjną ofertą produktową, dzięki której wspieramy lokalnych producentów i dostawców, stworzyliśmy także 22 nowe miejsca pracy. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.