Nowi najemcy i modernizacje sklepów w CH Focus
CH Focus wzmacnia portfolio najemców w segmencie modowym i kawowym. Wkrótce do galerii, oprócz sklepów Monnari i PINK BOX z damską odzieżą oraz stylowymi dodatkami, wprowadzi się polska marka odzieżowa Outhorn z ofertą sportową. Do grona najemców dołączy także podbydgoska palarnia kawy Baumgart Kaffee. Metamorfozę przejdą z kolei drogeria Rossmann i perfumeria Douglas.
Monnari dołączy do CH Focus już 23 lutego. To polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. Monnari jest obecnie liderem w segmencie gustownej, markowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, które lubią podkreślać swoją kobiecość. Na unikalne kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. W nowo otwartym sklepie panie znajdą bogaty asortyment ubrań w szerokiej rozmiarówce oraz wiele propozycji z linii Bags&Shoes i stylowych dodatków. Zajmujący powierzchnię 172 mkw. salon Monnari będzie zlokalizowany na parterze, obok perfumerii Douglas.
Kilka dni później swój sklep w Focusie otworzy palarnia kawy Baumgart Kaffee, oferująca najlepszej jakości kawy i herbaty oraz ręcznie robioną, prawdziwą belgijską czekoladę. Baumgart Kaffee to lokalna, rodzinna firma z podbydgoskiego Żołędowa, która od ośmiu lat pasjonuje się wypalaniem kawy i jakościowymi słodyczami. Na powierzchni 43 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment kaw do ekspresu i kawiarki, kawy aromatyzowane oraz dedykowane kawy do przelewów. W sklepie będzie można kupić także różne gatunki herbat, rzemieślnicze tabliczki czekolady, ręcznie robione trufle z autorskim nadzieniem, a także lizaki, draże i naturalne dodatki. Pracownicy sklepu z przyjemnością stworzą zestawy prezentowe według życzenia klienta. Lokal usytuowany będzie na parterze, w pobliżu sklepów SMYK i Reserved Kids.
Ofertę fashion bydgoskiej galerii uzupełni także sklep PINK BOX – modowa marka dla kobiet z pasją i dużymi wymaganiami w zakresie stylu. W nowo otwartym salonie, na powierzchni 189 mkw. klienci znajdą unikatowe kolekcje odzieży damskiej wielu oryginalnych i niepowtarzalnych modeli, jak również szeroki wybór najmodniejszych akcesoriów, takich jak czapki- na każdą porę roku, chusty, apaszki oraz torby damskie. Sklep ulokowany będzie na parterze, obok drogerii Super-Pharm. Otwarcie lokalu zaplanowano na 1 marca br.
- Cieszymy się, że kolejni najemcy docenili atuty naszego centrum handlowego. Wśród nich pojawiły się nowe marki, w tym dwie lokalne – palarnia kawy Baumgart Kaffee oraz sklep z akcesoriami i odzieżą damską PINK BOX – które postanowiły rozszerzyć swoje dotychczasowe e-biznesy o sklepy stacjonarne. Wierzę, że bydgoszczanie docenią ich ofertę handlową, przez co szybko przybędzie im nowe grono klientów. Widzimy, że Focus cieszy się zaufaniem wśród inwestorów, którzy dostrzegają potencjał naszego obiektu. Niezwykle istotne jest dla nas również to, że możemy wspierać lokalny biznes- – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy, i dodaje –Jesteśmy zadowoleni ze wzmocnienia oferty handlowej i współpracy z dotychczasowymi najemcami.
Pod koniec marca w bydgoskim Focusie swój sklep otworzy również sportowa marka odzieżowa należąca do grupy 4F. Outhorn to polska firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, produkująca odzież i akcesoria sportowe. Oferta marki obejmuje kolekcje damskie i męskie, dedykowane osobom ceniącym sobie wygodę oraz praktyczne zastosowanie odzieży sportowej każdego dnia. Ubrania i akcesoria Outhorn to produkty wielofunkcyjne dla aktywnych kobiet i mężczyzn w wieku 20-40 lat, przeznaczone do amatorskiego uprawiania sportu, jak i noszenia na co dzień. Odznaczają się perfekcyjnym wykonaniem i wysoką jakością materiałów. Sklep o powierzchni 184 mkw. powstanie na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.
Wiosenne metamorfozy przejdą także drogeria Rossmann oraz perfumeria Douglas. Po modernizacji placówek, ich wnętrza zyskają nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności. Podczas prac remontowych przestrzeń sklepowa dostosowana zostanie do aktualnych trendów i konceptów marek. Zmiany w lokalach pozwolą na lepszą ekspozycję asortymentu oraz poszerzenie dotychczasowej oferty. Dodatkowo - dzięki nowym oznaczeniom - klienci szybciej odnajdą produkty w najatrakcyjniejszych cenach. W trakcie remontu w Douglasie, nadal będzie można zrobić zakupy w części wydzielonej do działalności handlowej, podczas, gdy druga część perfumerii będzie odnawiana. Otwarcie Rossmana zaplanowane jest na 15 kwietnia, natomiast Douglas’a pod koniec kwietnia.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.