Komunikaty PR

Nowi najemcy i modernizacje sklepów w CH Focus

2022-02-23  |  13:30

CH Focus wzmacnia portfolio najemców w segmencie modowym i kawowym. Wkrótce do galerii, oprócz sklepów Monnari i PINK BOX z damską odzieżą oraz stylowymi dodatkami, wprowadzi się polska marka odzieżowa Outhorn z ofertą sportową. Do grona najemców dołączy także podbydgoska palarnia kawy Baumgart Kaffee. Metamorfozę przejdą z kolei drogeria Rossmann i perfumeria Douglas.

Monnari dołączy do CH Focus już 23 lutego. To polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. Monnari jest obecnie liderem w segmencie gustownej, markowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, które lubią podkreślać swoją kobiecość. Na unikalne kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. W nowo otwartym sklepie panie znajdą bogaty asortyment ubrań w szerokiej rozmiarówce oraz wiele propozycji z linii Bags&Shoes i stylowych dodatków. Zajmujący powierzchnię 172 mkw. salon Monnari będzie zlokalizowany na parterze, obok perfumerii Douglas.

Kilka dni później swój sklep w Focusie otworzy palarnia kawy Baumgart Kaffee, oferująca najlepszej jakości kawy i herbaty oraz ręcznie robioną, prawdziwą belgijską czekoladę. Baumgart Kaffee to lokalna, rodzinna firma z podbydgoskiego Żołędowa, która od ośmiu lat pasjonuje się wypalaniem kawy i jakościowymi słodyczami. Na powierzchni 43 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment kaw do ekspresu i kawiarki, kawy aromatyzowane oraz dedykowane kawy do przelewów. W sklepie będzie można kupić także różne gatunki herbat, rzemieślnicze tabliczki czekolady, ręcznie robione trufle z autorskim nadzieniem, a także lizaki, draże i naturalne dodatki. Pracownicy sklepu z przyjemnością stworzą zestawy prezentowe według życzenia klienta. Lokal usytuowany będzie na parterze, w pobliżu sklepów SMYK i Reserved Kids.

Ofertę fashion bydgoskiej galerii uzupełni także sklep PINK BOX – modowa marka dla kobiet z pasją i dużymi wymaganiami w zakresie stylu. W nowo otwartym salonie, na powierzchni 189 mkw. klienci znajdą unikatowe kolekcje odzieży damskiej wielu oryginalnych i niepowtarzalnych modeli, jak również szeroki wybór najmodniejszych akcesoriów, takich jak czapki- na każdą porę roku, chusty, apaszki oraz torby damskie. Sklep ulokowany będzie na parterze, obok drogerii Super-Pharm. Otwarcie lokalu zaplanowano na 1 marca br.

- Cieszymy się, że kolejni najemcy docenili atuty naszego centrum handlowego. Wśród nich pojawiły się nowe marki, w tym dwie lokalne – palarnia kawy Baumgart Kaffee oraz sklep z akcesoriami i odzieżą damską PINK BOX – które postanowiły rozszerzyć swoje dotychczasowe e-biznesy o sklepy stacjonarne. Wierzę, że bydgoszczanie docenią ich ofertę handlową, przez co szybko przybędzie im nowe grono klientów. Widzimy, że Focus cieszy się zaufaniem wśród inwestorów, którzy dostrzegają potencjał naszego obiektu. Niezwykle istotne jest dla nas również to, że możemy wspierać lokalny biznes- mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy, i dodaje –Jesteśmy zadowoleni ze wzmocnienia oferty handlowej i współpracy z dotychczasowymi najemcami.

 

Pod koniec marca w bydgoskim Focusie swój sklep otworzy również sportowa marka odzieżowa należąca do grupy 4F. Outhorn to polska firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, produkująca odzież i akcesoria sportowe. Oferta marki obejmuje kolekcje damskie i męskie, dedykowane osobom ceniącym sobie wygodę oraz praktyczne zastosowanie odzieży sportowej każdego dnia. Ubrania i akcesoria Outhorn to produkty wielofunkcyjne dla aktywnych kobiet i mężczyzn w wieku 20-40 lat, przeznaczone do amatorskiego uprawiania sportu, jak i noszenia na co dzień. Odznaczają się perfekcyjnym wykonaniem i wysoką jakością materiałów. Sklep o powierzchni 184 mkw. powstanie na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.

Wiosenne metamorfozy przejdą także drogeria Rossmann oraz perfumeria Douglas. Po modernizacji placówek, ich wnętrza zyskają nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności. Podczas prac remontowych przestrzeń sklepowa dostosowana zostanie do aktualnych trendów i konceptów marek. Zmiany w lokalach pozwolą na lepszą ekspozycję asortymentu oraz poszerzenie dotychczasowej oferty. Dodatkowo - dzięki nowym oznaczeniom - klienci szybciej odnajdą produkty w najatrakcyjniejszych cenach. W trakcie remontu w Douglasie, nadal będzie można zrobić zakupy w części wydzielonej do działalności handlowej, podczas, gdy druga część perfumerii będzie odnawiana. Otwarcie Rossmana zaplanowane jest na 15 kwietnia, natomiast Douglas’a pod koniec kwietnia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.