Komunikaty PR

Nowi najemcy i modernizacje sklepów w CH Focus

2022-02-23  |  13:30

CH Focus wzmacnia portfolio najemców w segmencie modowym i kawowym. Wkrótce do galerii, oprócz sklepów Monnari i PINK BOX z damską odzieżą oraz stylowymi dodatkami, wprowadzi się polska marka odzieżowa Outhorn z ofertą sportową. Do grona najemców dołączy także podbydgoska palarnia kawy Baumgart Kaffee. Metamorfozę przejdą z kolei drogeria Rossmann i perfumeria Douglas.

Monnari dołączy do CH Focus już 23 lutego. To polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. Monnari jest obecnie liderem w segmencie gustownej, markowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, które lubią podkreślać swoją kobiecość. Na unikalne kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. W nowo otwartym sklepie panie znajdą bogaty asortyment ubrań w szerokiej rozmiarówce oraz wiele propozycji z linii Bags&Shoes i stylowych dodatków. Zajmujący powierzchnię 172 mkw. salon Monnari będzie zlokalizowany na parterze, obok perfumerii Douglas.

Kilka dni później swój sklep w Focusie otworzy palarnia kawy Baumgart Kaffee, oferująca najlepszej jakości kawy i herbaty oraz ręcznie robioną, prawdziwą belgijską czekoladę. Baumgart Kaffee to lokalna, rodzinna firma z podbydgoskiego Żołędowa, która od ośmiu lat pasjonuje się wypalaniem kawy i jakościowymi słodyczami. Na powierzchni 43 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment kaw do ekspresu i kawiarki, kawy aromatyzowane oraz dedykowane kawy do przelewów. W sklepie będzie można kupić także różne gatunki herbat, rzemieślnicze tabliczki czekolady, ręcznie robione trufle z autorskim nadzieniem, a także lizaki, draże i naturalne dodatki. Pracownicy sklepu z przyjemnością stworzą zestawy prezentowe według życzenia klienta. Lokal usytuowany będzie na parterze, w pobliżu sklepów SMYK i Reserved Kids.

Ofertę fashion bydgoskiej galerii uzupełni także sklep PINK BOX – modowa marka dla kobiet z pasją i dużymi wymaganiami w zakresie stylu. W nowo otwartym salonie, na powierzchni 189 mkw. klienci znajdą unikatowe kolekcje odzieży damskiej wielu oryginalnych i niepowtarzalnych modeli, jak również szeroki wybór najmodniejszych akcesoriów, takich jak czapki- na każdą porę roku, chusty, apaszki oraz torby damskie. Sklep ulokowany będzie na parterze, obok drogerii Super-Pharm. Otwarcie lokalu zaplanowano na 1 marca br.

- Cieszymy się, że kolejni najemcy docenili atuty naszego centrum handlowego. Wśród nich pojawiły się nowe marki, w tym dwie lokalne – palarnia kawy Baumgart Kaffee oraz sklep z akcesoriami i odzieżą damską PINK BOX – które postanowiły rozszerzyć swoje dotychczasowe e-biznesy o sklepy stacjonarne. Wierzę, że bydgoszczanie docenią ich ofertę handlową, przez co szybko przybędzie im nowe grono klientów. Widzimy, że Focus cieszy się zaufaniem wśród inwestorów, którzy dostrzegają potencjał naszego obiektu. Niezwykle istotne jest dla nas również to, że możemy wspierać lokalny biznes- mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy, i dodaje –Jesteśmy zadowoleni ze wzmocnienia oferty handlowej i współpracy z dotychczasowymi najemcami.

 

Pod koniec marca w bydgoskim Focusie swój sklep otworzy również sportowa marka odzieżowa należąca do grupy 4F. Outhorn to polska firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, produkująca odzież i akcesoria sportowe. Oferta marki obejmuje kolekcje damskie i męskie, dedykowane osobom ceniącym sobie wygodę oraz praktyczne zastosowanie odzieży sportowej każdego dnia. Ubrania i akcesoria Outhorn to produkty wielofunkcyjne dla aktywnych kobiet i mężczyzn w wieku 20-40 lat, przeznaczone do amatorskiego uprawiania sportu, jak i noszenia na co dzień. Odznaczają się perfekcyjnym wykonaniem i wysoką jakością materiałów. Sklep o powierzchni 184 mkw. powstanie na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.

Wiosenne metamorfozy przejdą także drogeria Rossmann oraz perfumeria Douglas. Po modernizacji placówek, ich wnętrza zyskają nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności. Podczas prac remontowych przestrzeń sklepowa dostosowana zostanie do aktualnych trendów i konceptów marek. Zmiany w lokalach pozwolą na lepszą ekspozycję asortymentu oraz poszerzenie dotychczasowej oferty. Dodatkowo - dzięki nowym oznaczeniom - klienci szybciej odnajdą produkty w najatrakcyjniejszych cenach. W trakcie remontu w Douglasie, nadal będzie można zrobić zakupy w części wydzielonej do działalności handlowej, podczas, gdy druga część perfumerii będzie odnawiana. Otwarcie Rossmana zaplanowane jest na 15 kwietnia, natomiast Douglas’a pod koniec kwietnia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.