Komunikaty PR

Nowi najemcy i modernizacje sklepów w CH Focus

2022-02-23  |  13:30

CH Focus wzmacnia portfolio najemców w segmencie modowym i kawowym. Wkrótce do galerii, oprócz sklepów Monnari i PINK BOX z damską odzieżą oraz stylowymi dodatkami, wprowadzi się polska marka odzieżowa Outhorn z ofertą sportową. Do grona najemców dołączy także podbydgoska palarnia kawy Baumgart Kaffee. Metamorfozę przejdą z kolei drogeria Rossmann i perfumeria Douglas.

Monnari dołączy do CH Focus już 23 lutego. To polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. Monnari jest obecnie liderem w segmencie gustownej, markowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, które lubią podkreślać swoją kobiecość. Na unikalne kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. W nowo otwartym sklepie panie znajdą bogaty asortyment ubrań w szerokiej rozmiarówce oraz wiele propozycji z linii Bags&Shoes i stylowych dodatków. Zajmujący powierzchnię 172 mkw. salon Monnari będzie zlokalizowany na parterze, obok perfumerii Douglas.

Kilka dni później swój sklep w Focusie otworzy palarnia kawy Baumgart Kaffee, oferująca najlepszej jakości kawy i herbaty oraz ręcznie robioną, prawdziwą belgijską czekoladę. Baumgart Kaffee to lokalna, rodzinna firma z podbydgoskiego Żołędowa, która od ośmiu lat pasjonuje się wypalaniem kawy i jakościowymi słodyczami. Na powierzchni 43 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment kaw do ekspresu i kawiarki, kawy aromatyzowane oraz dedykowane kawy do przelewów. W sklepie będzie można kupić także różne gatunki herbat, rzemieślnicze tabliczki czekolady, ręcznie robione trufle z autorskim nadzieniem, a także lizaki, draże i naturalne dodatki. Pracownicy sklepu z przyjemnością stworzą zestawy prezentowe według życzenia klienta. Lokal usytuowany będzie na parterze, w pobliżu sklepów SMYK i Reserved Kids.

Ofertę fashion bydgoskiej galerii uzupełni także sklep PINK BOX – modowa marka dla kobiet z pasją i dużymi wymaganiami w zakresie stylu. W nowo otwartym salonie, na powierzchni 189 mkw. klienci znajdą unikatowe kolekcje odzieży damskiej wielu oryginalnych i niepowtarzalnych modeli, jak również szeroki wybór najmodniejszych akcesoriów, takich jak czapki- na każdą porę roku, chusty, apaszki oraz torby damskie. Sklep ulokowany będzie na parterze, obok drogerii Super-Pharm. Otwarcie lokalu zaplanowano na 1 marca br.

- Cieszymy się, że kolejni najemcy docenili atuty naszego centrum handlowego. Wśród nich pojawiły się nowe marki, w tym dwie lokalne – palarnia kawy Baumgart Kaffee oraz sklep z akcesoriami i odzieżą damską PINK BOX – które postanowiły rozszerzyć swoje dotychczasowe e-biznesy o sklepy stacjonarne. Wierzę, że bydgoszczanie docenią ich ofertę handlową, przez co szybko przybędzie im nowe grono klientów. Widzimy, że Focus cieszy się zaufaniem wśród inwestorów, którzy dostrzegają potencjał naszego obiektu. Niezwykle istotne jest dla nas również to, że możemy wspierać lokalny biznes- mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy, i dodaje –Jesteśmy zadowoleni ze wzmocnienia oferty handlowej i współpracy z dotychczasowymi najemcami.

 

Pod koniec marca w bydgoskim Focusie swój sklep otworzy również sportowa marka odzieżowa należąca do grupy 4F. Outhorn to polska firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, produkująca odzież i akcesoria sportowe. Oferta marki obejmuje kolekcje damskie i męskie, dedykowane osobom ceniącym sobie wygodę oraz praktyczne zastosowanie odzieży sportowej każdego dnia. Ubrania i akcesoria Outhorn to produkty wielofunkcyjne dla aktywnych kobiet i mężczyzn w wieku 20-40 lat, przeznaczone do amatorskiego uprawiania sportu, jak i noszenia na co dzień. Odznaczają się perfekcyjnym wykonaniem i wysoką jakością materiałów. Sklep o powierzchni 184 mkw. powstanie na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.

Wiosenne metamorfozy przejdą także drogeria Rossmann oraz perfumeria Douglas. Po modernizacji placówek, ich wnętrza zyskają nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności. Podczas prac remontowych przestrzeń sklepowa dostosowana zostanie do aktualnych trendów i konceptów marek. Zmiany w lokalach pozwolą na lepszą ekspozycję asortymentu oraz poszerzenie dotychczasowej oferty. Dodatkowo - dzięki nowym oznaczeniom - klienci szybciej odnajdą produkty w najatrakcyjniejszych cenach. W trakcie remontu w Douglasie, nadal będzie można zrobić zakupy w części wydzielonej do działalności handlowej, podczas, gdy druga część perfumerii będzie odnawiana. Otwarcie Rossmana zaplanowane jest na 15 kwietnia, natomiast Douglas’a pod koniec kwietnia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.