Nowi najemcy w Atrium Mosty i Atrium Płock
W płockich galeriach należących do Grupy Atrium pojawią się nowi najemcy. Dotychczasowe portfolio Atrium Mosty wzmocnią dwie marki, których otwarcie zaplanowano na koniec wakacji tego roku. Decyzję o współpracy z Atrium podjęła spółka Jeronimo Martins Polska S.A., będąca właścicielem marki Biedronka – znanego i lubianego dyskontu, który zyskał w ostatnich latach ogromną popularność. W Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. Umowę z nowym najemcą zawarło także Atrium Płock - już niebawem ofertę galerii wzmocni Świat Książki.
Atrium Mosty to centrum handlowe przyciągające płocczan zróżnicowaną ofertą usługowo-handlową. Podążając za potrzebami klientów, galeria jednocześnie stawia na atrakcyjność swojej oferty, wprowadzając do niej popularne i chętnie odwiedzane przez nich marki. Efektem tego są zapowiedzi nowych otwarć, ale również debiuty, które niedawno miały miejsce, jak np. Xtreme Fitness Gyms – pierwszy klub fitness tej marki w Płocku czy Centrum Medyczne PZU Zdrowie.
Obecność Biedronki w płockim centrum to znaczące udogodnienie dla mieszkańców, gdyż jest to jeden z najpopularniejszych dyskontów w Polsce. Sklep ulokowany będzie na parterze, na powierzchni 1570 m kw., a jego otwarcie planowane jest na przełomie lipca i sierpnia tego roku.
W podobnym terminie w Atrium Mosty zadebiutuje marka Forpepe House. W ofercie salonu klienci będą mogli znaleźć nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, czy dekoracje do domu. Sklep zajmie powierzchnię 842 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii.
- Nowi najemcy doskonale uzupełnią dotychczasowe portfolio Atrium Mosty, współtworząc tym samym idealne miejsce codziennych, kompleksowych zakupów dla mieszkańców Płocka. Atrakcyjna lokalizacja obiektu i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Mosty, stąd decyzja naszych partnerów o otwarciu swoich sklepów właśnie tutaj - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty i Atrium Płock.
Również galerii Atrium Płock, należącej do Grupy Atrium, przybędzie nowy najemca. Już niebawem portfolio centrum handlowego wzmocni Świat Książki. W nowo otwartym salonie, należącym do ogólnopolskiej sieci księgarń Świat Książki, klienci znajdą szeroki przekrój pozycji wydawniczych – począwszy od nowości, bestsellerów książkowych i klasyki, przez literaturę popularną po książki dla dzieci. Księgarnia zaoferuje także artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne. Lokal Świata Książki o powierzchni 96 m kw., zlokalizowany będzie pomiędzy salonem Essilor Optyk i kolekturą Lotto Salonu Gier. Otwarcie punktu zaplanowano na czerwiec tego roku.
- Atrium Płock to miejsce wygodnych zakupów dla całej rodziny. Bardzo istotnym elementem naszej oferty jest różnorodność miksu najemców, dlatego cieszymy się, że na otwarcie swojego salonu w naszej galerii zdecydowała się sieć Świat Książki. Ciekawa oferta wydawnicza, szeroki asortyment artykułów papierniczych, multimedialnych czy muzycznych z pewnością przyciągnie uwagę klientów – dodaje Magdalena Chęcielewska.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie Atrium Mosty https://atrium-mosty.pl/ oraz Atrium Płock www.atriumplock.pl.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.