Nowi najemcy w Atrium Mosty i Atrium Płock
W płockich galeriach należących do Grupy Atrium pojawią się nowi najemcy. Dotychczasowe portfolio Atrium Mosty wzmocnią dwie marki, których otwarcie zaplanowano na koniec wakacji tego roku. Decyzję o współpracy z Atrium podjęła spółka Jeronimo Martins Polska S.A., będąca właścicielem marki Biedronka – znanego i lubianego dyskontu, który zyskał w ostatnich latach ogromną popularność. W Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. Umowę z nowym najemcą zawarło także Atrium Płock - już niebawem ofertę galerii wzmocni Świat Książki.
Atrium Mosty to centrum handlowe przyciągające płocczan zróżnicowaną ofertą usługowo-handlową. Podążając za potrzebami klientów, galeria jednocześnie stawia na atrakcyjność swojej oferty, wprowadzając do niej popularne i chętnie odwiedzane przez nich marki. Efektem tego są zapowiedzi nowych otwarć, ale również debiuty, które niedawno miały miejsce, jak np. Xtreme Fitness Gyms – pierwszy klub fitness tej marki w Płocku czy Centrum Medyczne PZU Zdrowie.
Obecność Biedronki w płockim centrum to znaczące udogodnienie dla mieszkańców, gdyż jest to jeden z najpopularniejszych dyskontów w Polsce. Sklep ulokowany będzie na parterze, na powierzchni 1570 m kw., a jego otwarcie planowane jest na przełomie lipca i sierpnia tego roku.
W podobnym terminie w Atrium Mosty zadebiutuje marka Forpepe House. W ofercie salonu klienci będą mogli znaleźć nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, czy dekoracje do domu. Sklep zajmie powierzchnię 842 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii.
- Nowi najemcy doskonale uzupełnią dotychczasowe portfolio Atrium Mosty, współtworząc tym samym idealne miejsce codziennych, kompleksowych zakupów dla mieszkańców Płocka. Atrakcyjna lokalizacja obiektu i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Mosty, stąd decyzja naszych partnerów o otwarciu swoich sklepów właśnie tutaj - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty i Atrium Płock.
Również galerii Atrium Płock, należącej do Grupy Atrium, przybędzie nowy najemca. Już niebawem portfolio centrum handlowego wzmocni Świat Książki. W nowo otwartym salonie, należącym do ogólnopolskiej sieci księgarń Świat Książki, klienci znajdą szeroki przekrój pozycji wydawniczych – począwszy od nowości, bestsellerów książkowych i klasyki, przez literaturę popularną po książki dla dzieci. Księgarnia zaoferuje także artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne. Lokal Świata Książki o powierzchni 96 m kw., zlokalizowany będzie pomiędzy salonem Essilor Optyk i kolekturą Lotto Salonu Gier. Otwarcie punktu zaplanowano na czerwiec tego roku.
- Atrium Płock to miejsce wygodnych zakupów dla całej rodziny. Bardzo istotnym elementem naszej oferty jest różnorodność miksu najemców, dlatego cieszymy się, że na otwarcie swojego salonu w naszej galerii zdecydowała się sieć Świat Książki. Ciekawa oferta wydawnicza, szeroki asortyment artykułów papierniczych, multimedialnych czy muzycznych z pewnością przyciągnie uwagę klientów – dodaje Magdalena Chęcielewska.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie Atrium Mosty https://atrium-mosty.pl/ oraz Atrium Płock www.atriumplock.pl.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.