Nowi najemcy w Atrium Mosty i Atrium Płock
W płockich galeriach należących do Grupy Atrium pojawią się nowi najemcy. Dotychczasowe portfolio Atrium Mosty wzmocnią dwie marki, których otwarcie zaplanowano na koniec wakacji tego roku. Decyzję o współpracy z Atrium podjęła spółka Jeronimo Martins Polska S.A., będąca właścicielem marki Biedronka – znanego i lubianego dyskontu, który zyskał w ostatnich latach ogromną popularność. W Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. Umowę z nowym najemcą zawarło także Atrium Płock - już niebawem ofertę galerii wzmocni Świat Książki.
Atrium Mosty to centrum handlowe przyciągające płocczan zróżnicowaną ofertą usługowo-handlową. Podążając za potrzebami klientów, galeria jednocześnie stawia na atrakcyjność swojej oferty, wprowadzając do niej popularne i chętnie odwiedzane przez nich marki. Efektem tego są zapowiedzi nowych otwarć, ale również debiuty, które niedawno miały miejsce, jak np. Xtreme Fitness Gyms – pierwszy klub fitness tej marki w Płocku czy Centrum Medyczne PZU Zdrowie.
Obecność Biedronki w płockim centrum to znaczące udogodnienie dla mieszkańców, gdyż jest to jeden z najpopularniejszych dyskontów w Polsce. Sklep ulokowany będzie na parterze, na powierzchni 1570 m kw., a jego otwarcie planowane jest na przełomie lipca i sierpnia tego roku.
W podobnym terminie w Atrium Mosty zadebiutuje marka Forpepe House. W ofercie salonu klienci będą mogli znaleźć nie tylko odzież, bieliznę i obuwie dla całej rodziny, ale także artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz przybory szkolne, kosmetyki, galanterię, a nawet biżuterię, czy dekoracje do domu. Sklep zajmie powierzchnię 842 m kw. i będzie zlokalizowany na I piętrze galerii.
- Nowi najemcy doskonale uzupełnią dotychczasowe portfolio Atrium Mosty, współtworząc tym samym idealne miejsce codziennych, kompleksowych zakupów dla mieszkańców Płocka. Atrakcyjna lokalizacja obiektu i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Mosty, stąd decyzja naszych partnerów o otwarciu swoich sklepów właśnie tutaj - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty i Atrium Płock.
Również galerii Atrium Płock, należącej do Grupy Atrium, przybędzie nowy najemca. Już niebawem portfolio centrum handlowego wzmocni Świat Książki. W nowo otwartym salonie, należącym do ogólnopolskiej sieci księgarń Świat Książki, klienci znajdą szeroki przekrój pozycji wydawniczych – począwszy od nowości, bestsellerów książkowych i klasyki, przez literaturę popularną po książki dla dzieci. Księgarnia zaoferuje także artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne. Lokal Świata Książki o powierzchni 96 m kw., zlokalizowany będzie pomiędzy salonem Essilor Optyk i kolekturą Lotto Salonu Gier. Otwarcie punktu zaplanowano na czerwiec tego roku.
- Atrium Płock to miejsce wygodnych zakupów dla całej rodziny. Bardzo istotnym elementem naszej oferty jest różnorodność miksu najemców, dlatego cieszymy się, że na otwarcie swojego salonu w naszej galerii zdecydowała się sieć Świat Książki. Ciekawa oferta wydawnicza, szeroki asortyment artykułów papierniczych, multimedialnych czy muzycznych z pewnością przyciągnie uwagę klientów – dodaje Magdalena Chęcielewska.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie Atrium Mosty https://atrium-mosty.pl/ oraz Atrium Płock www.atriumplock.pl.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.