Nowi najemcy w Atrium Biała
W ostatnim czasie Atrium Biała wzbogaciło swoją ofertę o 3 nowe marki. Z początkiem roku w centrum handlowym otworzyły się: salon odzieżowy Pitbull (100 mkw.), butik optyczny Fielmann (117 mkw.), a także salon CCC działający w nowej odsłonie (805 mkw.). W kwietniu z kolei portfolio galerii wzmocni marka odzieży sportowej JD Sports (372 mkw.).
Początek roku w białostockiej galerii obfitował w debiuty popularnych marek. W styczniu br. swoje progi dla klientów otworzył sklep z odzieżą streetwearową i sportową PitBull West Coast. To pierwszy sklep tej znanej sieci w mieście. Firma projektuje ubrania z myślą o osobach aktywnych i pewnych siebie, zwolenników unikalnego stylu. W ofercie znaleźć można różnorodne kolekcje ubrań odpowiednich na każdą porę roku – począwszy od szerokiego przekroju kurtek, po bluzy i spodnie z wytrzymałej bawełny. T-shirty i koszulki typu longsleeve od marki Pitbull uzupełnia treningowa kolekcja termoaktywna, podkreślająca sylwetkę i dająca swobodę podczas wysiłku. Ubrania sportowe PitBull West Coast wykorzystywane są w rozmaitych sportach, takich jak sztuki walki, bmx, downhill, kite-surfing, rugby, motocross, bike trial. Marka ma swój sklep na parterze Atrium Biała, w sąsiedztwie sklepów Big Star i Venezia.
W lutym na otwarcie salonu optycznego zdecydowała się niemiecka marka Fielmann, wybierając na swój lokalny debiut białostocką galerię Atrium Biała. Salon oferuje bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych, a także akcesoria do ich pielęgnacji. Klienci znajdą w nim ponad 2000 oprawek pochodzących z najnowszej własnej kolekcji marki Fielmann oraz od światowych producentów, takich jak Ray-Ban, Rodenstock czy Gucci. To, co wyróżnia markę Fielmann, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Doświadczeni doradcy pomogą w doborze okularów idealnie dopasowanych do kształtu twarzy i indywidualnego stylu. Dodatkowo podczas wizyty w salonie każdy może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku wykonanego przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu. W pierwszym salonie marki Fielmann w Białymstoku można kupić kompletną parę okularów korekcyjnych już od 89 zł, a okularów progresywnych od 279 zł. Butik optyczny usytuowany jest na parterze obok banku Millennium i naprzeciwko wejścia do hipermarketu bi1.
Także od lutego w Atrium Biała można skorzystać z oferty marki CCC, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej, większej lokalizacji, zyskując więcej przestrzeni na ekspozycje asortymentu. Salon zaaranżowano według najnowszej koncepcji marki CCC. Przestronne wnętrza, przemyślane rozwiązania, nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności to atuty nowo otwartego sklepu. W lokalu klienci znajdą szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W bogatym portfolio CCC znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy. Równie ciekawie przedstawia się oferta dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Mają one do wyboru szeroką gamę produktów popularnych brandów sportowych. Ponadto klienci CCC mogą skorzystać z bezpłatnej usługi „zamów do domu” oraz czytnika „esize.me”.
- Dzięki obecności silnych, popularnych marek, możemy oferować atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany asortyment. Zależy nam na tym, aby w Atrium Biała klienci mieli do wyboru ciekawe oferty z różnych sklepów, tak, by odpowiadały one potrzebom zmieniającego się społeczeństwa i stylu życia. Dlatego uważnie przyglądamy się trendom zakupowym kupujących, uwzględniając ich preferencje w naszym portfolio. Aktualna oferta handlowa, wzbogacona o topowe marki idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby klientów w różnym wieku - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
To nie koniec nowości. Już w kwietniu do grona najemców Atrium Biała dołączy znana na całym świecie firma JD Sports, specjalista shoes & apparel. To marka dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. W portfolio JD Sports znajdują się zarówno produkty topowych brandów, między innymi Nike, Adidas, Vans, Timberland, The North Face, jak i autorskie kolekcje marki. W zależności od upodobań oraz gustów, nowo otwarty sklep zaoferuje klientom szeroki asortyment różnych stylów – sporty, streetwear, outdoor czy athleisure. Jednym słowem w JD Sports każdy znajdzie dla siebie coś, co będzie odpowiednikiem must-have nadchodzącego sezonu. Obecność marki JD Sports w Atrium Biała to także możliwość poznania jej własnych brandów, takich jak Pink Soda Sport czy Supply&Demand, a także limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep zlokalizowany będzie obok drogerii Super Pharm.
Więcej informacji: www.atrium-biala.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.