Komunikaty PR

Nowoczesny koncept sprzedażowy Super-Pharm - flagowa drogeria w Galerii Mokotów

2021-05-20  |  09:00
Biuro prasowe

Super-Pharm już od 20-lat jest obecny na polskim rynku. Sieć od lat cieszy się zaufaniem konsumentów dzięki szerokiej, stale rozwijanej ofercie drogerii oraz profesjonalnemu podejściu do obsługi klienta. Z okazji jubileuszu marka przygotowała wyjątkowy projekt – re-otwarcie flagowego sklepu sieci. Za projekt nowoczesnego konceptu sprzedażowego w Galerii Mokotów odpowiada biuro architektoniczne Schwitzke Górski.

 

 

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic – jednym z nich jest flagowa drogeria zlokalizowana w warszawskiej Galerii Mokotów. W nowotowartym sklepie na klientów czeka szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji.

 

W Super-Pharm od początku stawiamy na innowacyjne rozwiązania sprzedażowe. Nieustannie rozwijamy nasz dział e-commerce, ale nie zapominamy też o wygodzie zakupów stacjonarnych. Jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy unikalny koncept łączący aptekę, drogerię, perfumerię i salon optyczny w jednym. W ubiegłym roku w naszych drogeriach pojawiły się także nowoczesne kasy samoobsługowe. Klienci doceniają komfort zakupów i możliwość załatwienia wielu spraw w jednym sklepie, a my wciąż doskonalimy naszą ofertę, aby jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom. – mówi Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Super-Pharm – Ten rok jest dla nas wyjątkowy. Już od 20 lat jesteśmy obecni na polskim rynku i z tej okazji przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Jedną z nich jest projekt, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy - re-otwarcie naszego flagowego sklepu w  Galerii Mokotów. Zależało nam na stworzeniu nowoczesnej przestrzeni, która zapewni naszym klientom customerce experience na najwyższym poziomie, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych specjalistów w tej dziedzinie – biuro architektoniczne Schwitzke Górski.

 

W centrum projektu nowej odsłony marki Super-pharm od zawsze stał klient. To dla niego wspólne szukaliśmy nowych rozwiązań, to z myślą o nim tworzyliśmy zakupowe ścieżki, to jemu chcieliśmy uprzyjemnić czas spędzony w przestrzeni sklepu. Ale przede wszystkim, to klientocentryczne podejście miało zagwarantować przyjemne, pozytywne doświadczenia w obcowaniu z marką. – mówi Michał Górski, CEO Schwitzke Górski. – W przypadku marki Super-Pharm czerpaliśmy z grupowego, empatycznego podejścia, tworząc koncept nie tylko nowoczesny, ale i odpowiadający na najważniejsze potrzeby konsumentów, tak dynamicznie zmieniające się w obecnej rzeczywistości, a zbadane wspólnie z partnerską firmą Omnisense. Sieć łączy w sobie funkcje drogerii, dermocentrum oraz apteki. Wspólnym elementem dla tej szerokiej oferty jest woda będąca nieodłącznym składnikiem i częścią codziennej pielęgnacji. To właśnie ona stała się naszym motywem przewodnim - kolor błękitny, wraz elementami naturalnymi takimi jak drewno, nawiązują do wysokiej jakości sprzedawanych produktów. Z myślą o jak najlepszym doświadczeniu klienta zaprojektowaliśmy neutralną bazę kolorystyczną w odcieniach szarości, uzupełnioną wspomnianymi elementami niebieskimi i drewnianymi. Daje to poczucie spokoju i uporządkowania, które wspierają proces podejmowania decyzji zakupowych. W myśl transparentności i otwartości na klienta, zaprojektowaliśmy także punkty testowania i doradztwa, które znajdują się w nowym koncepcie zarówno w strefie make-up jak i dermo. Całość łączy ze sobą jasna komunikacja i instorowa nawigacja, ułatwiająca odnalezienie się w świecie produktów i marek Super-Pharm. 

 

Cieszy nas, że Super-Pharm zdecydował się na umiejscowienie swojego najnowocześniejszego, flagowego salonu właśnie w Galerii Mokotów. Jest to dowód na to, że mokotowskie centrum handlowe, to atrakcyjna i prestiżowa lokalizacja dla najemców. Drogeria Super-Pharm to kolejny w tej galerii, flagowy sklep marki o bardzo silnej pozycji na rynku, co pokazuje, że Galeria Mokotów jest idealnym miejscem na tworzenie unikalnych, prestiżowych konceptów i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych. Dodatkowo wybór Galerii Mokotów na tak ważny projekt, jest dla nas dowodem zaufania w doświadczenie i działania grupy Unibail-Rodamco-Westfield, właściciela mokotowskiego centrum handlowego.– mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Galerii Mokotów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.