Nowoczesny koncept sprzedażowy Super-Pharm - flagowa drogeria w Galerii Mokotów
Super-Pharm już od 20-lat jest obecny na polskim rynku. Sieć od lat cieszy się zaufaniem konsumentów dzięki szerokiej, stale rozwijanej ofercie drogerii oraz profesjonalnemu podejściu do obsługi klienta. Z okazji jubileuszu marka przygotowała wyjątkowy projekt – re-otwarcie flagowego sklepu sieci. Za projekt nowoczesnego konceptu sprzedażowego w Galerii Mokotów odpowiada biuro architektoniczne Schwitzke Górski.
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic – jednym z nich jest flagowa drogeria zlokalizowana w warszawskiej Galerii Mokotów. W nowotowartym sklepie na klientów czeka szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji.
W Super-Pharm od początku stawiamy na innowacyjne rozwiązania sprzedażowe. Nieustannie rozwijamy nasz dział e-commerce, ale nie zapominamy też o wygodzie zakupów stacjonarnych. Jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy unikalny koncept łączący aptekę, drogerię, perfumerię i salon optyczny w jednym. W ubiegłym roku w naszych drogeriach pojawiły się także nowoczesne kasy samoobsługowe. Klienci doceniają komfort zakupów i możliwość załatwienia wielu spraw w jednym sklepie, a my wciąż doskonalimy naszą ofertę, aby jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom. – mówi Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Super-Pharm – Ten rok jest dla nas wyjątkowy. Już od 20 lat jesteśmy obecni na polskim rynku i z tej okazji przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Jedną z nich jest projekt, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy - re-otwarcie naszego flagowego sklepu w Galerii Mokotów. Zależało nam na stworzeniu nowoczesnej przestrzeni, która zapewni naszym klientom customerce experience na najwyższym poziomie, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych specjalistów w tej dziedzinie – biuro architektoniczne Schwitzke Górski.
W centrum projektu nowej odsłony marki Super-pharm od zawsze stał klient. To dla niego wspólne szukaliśmy nowych rozwiązań, to z myślą o nim tworzyliśmy zakupowe ścieżki, to jemu chcieliśmy uprzyjemnić czas spędzony w przestrzeni sklepu. Ale przede wszystkim, to klientocentryczne podejście miało zagwarantować przyjemne, pozytywne doświadczenia w obcowaniu z marką. – mówi Michał Górski, CEO Schwitzke Górski. – W przypadku marki Super-Pharm czerpaliśmy z grupowego, empatycznego podejścia, tworząc koncept nie tylko nowoczesny, ale i odpowiadający na najważniejsze potrzeby konsumentów, tak dynamicznie zmieniające się w obecnej rzeczywistości, a zbadane wspólnie z partnerską firmą Omnisense. Sieć łączy w sobie funkcje drogerii, dermocentrum oraz apteki. Wspólnym elementem dla tej szerokiej oferty jest woda będąca nieodłącznym składnikiem i częścią codziennej pielęgnacji. To właśnie ona stała się naszym motywem przewodnim - kolor błękitny, wraz elementami naturalnymi takimi jak drewno, nawiązują do wysokiej jakości sprzedawanych produktów. Z myślą o jak najlepszym doświadczeniu klienta zaprojektowaliśmy neutralną bazę kolorystyczną w odcieniach szarości, uzupełnioną wspomnianymi elementami niebieskimi i drewnianymi. Daje to poczucie spokoju i uporządkowania, które wspierają proces podejmowania decyzji zakupowych. W myśl transparentności i otwartości na klienta, zaprojektowaliśmy także punkty testowania i doradztwa, które znajdują się w nowym koncepcie zarówno w strefie make-up jak i dermo. Całość łączy ze sobą jasna komunikacja i instorowa nawigacja, ułatwiająca odnalezienie się w świecie produktów i marek Super-Pharm.
Cieszy nas, że Super-Pharm zdecydował się na umiejscowienie swojego najnowocześniejszego, flagowego salonu właśnie w Galerii Mokotów. Jest to dowód na to, że mokotowskie centrum handlowe, to atrakcyjna i prestiżowa lokalizacja dla najemców. Drogeria Super-Pharm to kolejny w tej galerii, flagowy sklep marki o bardzo silnej pozycji na rynku, co pokazuje, że Galeria Mokotów jest idealnym miejscem na tworzenie unikalnych, prestiżowych konceptów i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych. Dodatkowo wybór Galerii Mokotów na tak ważny projekt, jest dla nas dowodem zaufania w doświadczenie i działania grupy Unibail-Rodamco-Westfield, właściciela mokotowskiego centrum handlowego.– mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Galerii Mokotów.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.