Komunikaty PR

Nowy Gordon’s 0.0% - oryginalny smak bez alkoholu

2022-08-18  |  10:45

Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja kultowego ginu. Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się wyjątkowym smakiem jałowcowego trunku. Od teraz wszyscy fani koktajlu Gin&Tonic mogą się nim delektować bez ograniczeń.

Ciesz się smakiem ginu bez kompromisów

Od kilku lat widać wyraźny trend związany z bardziej świadomym spożyciem alkoholu. Konsumenci z różnych przyczyn ograniczają spożycie alkoholu – może to być to spowodowane dietą, prowadzeniem pojazdu czy potrzebą opieki nad dzieckiem lub jego karmienia przez matkę. Jednocześnie w takich sytuacjach życiowych nadal pojawiają się okazje, podczas których chętnie wznieśliby toast lub celebrowali wspólne chwile ze znajomymi przy ulubionego koktajlu. Odpowiedzią na te potrzeby są produkty bezalkoholowe.

Takim produktem jest nowość – Gordon’s 0.0%, który gwarantuje 100% jakości i smaku klasycznego ginu,
a jednocześnie nie zawiera alkoholu i ma jedynie 24 kalorie na porcję. To zatem doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale mają dość kompromisów w kwestii smaku ulubionego koktajlu Gin&Tonic. Od teraz wersja virgin jest już możliwa!

0% alkoholu, 100% Gordon’s

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć wersję Gordon’s bez alkoholu. Do jego produkcji wykorzystuje się te same, wyselekcjonowane składniki roślinne, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry.  Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie mieszane ze sobą tak, aby uchwycić esencję Gordon's w bezalkoholowej alternatywie. Dzięki temu jest to  idealny zamiennik wysokoprocentowego trunku, który można wykorzystywać do kultowego, letniego aperitivo Gin&Tonic i cieszyć się nim niezależnie od okoliczności.

Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.

O marce Gordon's:

GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.

O Diageo:

Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.