NOWY KONCEPT SUPERMARKETU INTERMARCHÉ – POWER
Zmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, dłuższe taśmy kasowe oraz odświeżona szata graficzna wnętrza i elewacji te i inne udogodnienia zostały wprowadzone w supermarkecie Intermarché w Pabianicach. Sklep w nowej odsłonie jest dostępny dla klientów od 12 marca br.
W pabianickim supermarkecie Intermarché został zaprezentowany nowy, zoptymalizowany układ sklepu. Nowatorski koncept „Power” zakłada odpowiadanie na oczekiwania kupujących w możliwie jak najwyższym stopniu. Z badań porównawczych, które agencja Indago przeprowadziła w grudniu 2019 r. i czerwcu br., wynika, że 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie. Największy wzrost zadowolenia został odnotowany w 4 aspektach: wygląd i aranżacja sklepu; nowoczesność; świeżość oraz jakość produktów. Ze spontanicznych wskazań klientów wynika także, że docenili zwłaszcza mniejsze kolejki do kas oraz na dziale tradycja.
Remodeling powierzchni sklepu
W pobliżu wejścia do pabianickiego supermarketu jest obecnie zlokalizowana strefa świeżego ryneczku. W niej dostępne są m.in.: pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. W odpowiedzi na oczekiwania klientów część z tych produktów, tj. wędliny, mięsa czy sery można zakupić zarówno w sprzedaży tradycyjnej, jak również w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, co w efekcie rozładowuje ewentualne kolejki. Nowe elementy wyposażenia i ekspozycji towaru zostały zaproponowane w strefie owoców i warzyw, w tym automatyczna wyciskarka świeżego soku pomarańczowego. Z kolei na dziale pieczywo na klientów czeka samoobsługowa krajalnica. Co więcej, w ramach remodelingu powierzchni sprzedaży przeniesiono urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi bliżej kas. Dzięki temu klienci mogą włożyć je do koszyka bezpośrednio przed podejściem do kasy. Również kasy zostały wymienione na nowe, mają obecnie dłuższe taśmy oraz specjalne miejsce przeznaczone na torby foliowe i reklamówki dla klientów.
– Sklep Intermarché w Pabianicach za sprawą nowego konceptu zyskał zupełnie nowy wizerunek. Świeżość to idea przewodnia wprowadzonych zmian i rozumiemy ją szerzej niż tylko jakość produktów. Chcemy dostarczyć klientom pozytywne doświadczenia zakupowe – mówi Benjamin Ferte, członek Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Dzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że klienci odwiedzają sklepy spożywcze kilka razy w tygodniu, a produkty świeże stanowią dominującą pozycję na ich liście zakupowej. Właśnie dlatego, wszystkie kategorie świeże w pabianickim Intermarché są obecnie dostępne od razu po wejściu do sklepu. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą sprawnie i wygodnie robić zakupy.
Szersza oferta produktowa
W sklepie zostały zaplanowane specjalne miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów, ofertę promocyjną oraz sezonową. Nowa odsłona supermarketu to także szersza gama produktów ekologicznych, bio oraz artykułów przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o zdrowe odżywianie. Nowe produkty znalazły się również w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. Rozszerzono także ofertę wyrobów z własnej wędzarni i dań gotowych. Zgodnie z oczekiwaniami klientów sklep oferuje teraz dodatkowo kwiaty cięte i doniczkowe.
Intermarche Drive – nowa usługa oferowana klientom
Od 5 czerwca sklep dodatkowo oferuje usługę z zakresu e-commerce – Intermarché Drive. Zapewnia ona możliwość zamawiania produktów przez internet i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej strefie, znajdującej się przed supermarketem. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów.
Zmiany wizualne pabianickiego Intermarché
Zmieniona została także komunikacja wizualna, zaprojektowana w nowoczesnej formie i zgodnie z aktualnymi trendami aranżacyjnymi. Zmianie uległo zarówno wnętrze supermarketu, jak i jego elewacja.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.