Nowy, powiększony salon Monnari otwarty w CH Osowa
Popularne trójmiejskie Centrum Handlowe Osowa wzmacnia ofertę odzieżową o nowy salon MONNARI. Polska marka właśnie otworzyła sklep na powiększonej powierzchni wraz z rozbudowaną ofertą produktową.
Monnari tworzy razem z innymi najemcami, takimi jak H&M, CARRY, Lee Wrangler, Patrizia Aryton, Bytom, Triumph, Apart, Pepco i 5-10-15 zróżnicowaną kategorię mody i akcesoriów w CH Osowa. Salon marki został otwarty ponownie 14 października w zmienionej lokalizacji i w nowej aranżacji wnętrza.
„Cieszymy się, że nasi stali najemcy dostrzegają potencjał, aby rozbudowywać swoją ofertę w CH Osowa. Monnari to znana marka odzieżowa, odnosząca sukcesy na rynku modowym już od 20 lat. Tym bardziej doceniamy fakt, iż możemy obecnie oferować klientkom naszego centrum jeszcze bardziej urozmaicony asortyment ponadczasowych kolekcji starannie wykonanych i jakościowo wykończonych kobiecych ubrań i dodatków Monnari” - mówi Aleksandra Słowińska, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Nowy salon Monnari został zaprojektowany nie tylko na powiększonej powierzchni blisko 400 m kw., ale też w nowoczesnym, ustandaryzowanym dla całej marki koncepcie. Lokalizacja salonu znajduje się w centralnej części galerii, naprzeciwko drogerii HEBE, dzięki czemu widoczność marki w centrum handlowym została dodatkowo wzmocniona.
„Monnari to polska marka odzieżowa, która w przyszłym roku będzie świętować jubileusz 25-lecia. Jest to marka z tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Szeroki asortyment ubrań oraz dodatków dostępny jest w ponad 195 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Wszystkie te elementy nasze klientki odnajdą w nowej kolekcji Jesień / Zima 2022. Nowy salon będzie charakteryzował się ustandaryzowanym dla całej marki Monnari konceptem handlowym, do którego nasi klienci są przyzwyczajeni” - mówi Monika Wendorff, Dyrektor Marketingu marki Monnari.
„W styczniu 2022 roku przejęliśmy odpowiedzialność za komercjalizację CH Osowa, w kwietniu podpisaliśmy także umowę na zarządzanie obiektem. Otwarcie nowego salonu Monnari w tej galerii to pierwsza widoczna zmiana zapowiadająca kolejne, jakie będziemy wdrażać w tym obiekcie w niedalekiej przyszłości, a dotyczące dalszej dywersyfikacji i jakości tenant miksu w tym oraz innych centrach typu convenience, zarządzanych przez Sierra Balmain” - dodaje Agata Stańkowska, Head of Leasing w Sierra Balmain Polska.
CH Osowa w Gdańsku jest jednym z pierwszych obiektów handlowych w Trójmieście, korzystającym z dogodnej lokalizacji i zapewniającym klientom wygodny, bezpłatny parking i szybkie zakupy. W obiekcie znajduje się blisko czterdzieści sklepów, w tym sieciowe rozpoznawalne marki polskie i międzynarodowe, stoiska oraz usługi towarzyszące. Tworzą one uzupełniającą się ofertę we wszystkich najważniejszych dla odwiedzających segmentach: spożywczym, mody i akcesoriów, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów oraz usługowym czy gastronomicznym.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.