Komunikaty PR

Nowy, powiększony salon Monnari otwarty w CH Osowa

2022-10-17  |  16:00
Biuro prasowe

Popularne trójmiejskie Centrum Handlowe Osowa wzmacnia ofertę odzieżową o nowy salon MONNARI. Polska marka właśnie otworzyła sklep na powiększonej powierzchni wraz z rozbudowaną ofertą produktową.

Monnari tworzy razem z innymi najemcami, takimi jak H&M, CARRY, Lee Wrangler, Patrizia Aryton, Bytom, Triumph, Apart, Pepco i 5-10-15 zróżnicowaną kategorię mody i akcesoriów w CH Osowa. Salon marki został otwarty ponownie 14 października w zmienionej lokalizacji i w nowej aranżacji wnętrza.

„Cieszymy się, że nasi stali najemcy dostrzegają potencjał, aby rozbudowywać swoją ofertę w CH Osowa. Monnari to znana marka odzieżowa, odnosząca sukcesy na rynku modowym już od 20 lat. Tym bardziej doceniamy fakt, iż możemy obecnie oferować klientkom naszego centrum jeszcze bardziej urozmaicony asortyment ponadczasowych kolekcji starannie wykonanych i jakościowo wykończonych kobiecych ubrań i dodatków Monnari” - mówi Aleksandra Słowińska, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.

Nowy salon Monnari został zaprojektowany nie tylko na powiększonej powierzchni blisko 400 m kw., ale też w nowoczesnym, ustandaryzowanym dla całej marki koncepcie. Lokalizacja salonu znajduje się w centralnej części galerii, naprzeciwko drogerii HEBE, dzięki czemu widoczność marki w centrum handlowym została dodatkowo wzmocniona.

Monnari to polska marka odzieżowa, która w przyszłym roku będzie świętować jubileusz 25-lecia. Jest to marka z tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Szeroki asortyment ubrań oraz dodatków dostępny jest w ponad 195 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Wszystkie te elementy nasze klientki odnajdą w nowej kolekcji Jesień / Zima 2022. Nowy salon będzie charakteryzował się ustandaryzowanym dla całej marki Monnari konceptem handlowym, do którego nasi klienci są przyzwyczajeni” - mówi Monika Wendorff, Dyrektor Marketingu marki Monnari.

„W styczniu 2022 roku przejęliśmy odpowiedzialność za komercjalizację CH Osowa, w kwietniu podpisaliśmy także umowę na zarządzanie obiektem. Otwarcie nowego salonu Monnari w tej galerii to pierwsza widoczna zmiana zapowiadająca kolejne, jakie będziemy wdrażać w tym obiekcie w niedalekiej przyszłości, a dotyczące dalszej dywersyfikacji i jakości tenant miksu w tym oraz innych centrach typu convenience, zarządzanych przez Sierra Balmain” - dodaje Agata Stańkowska, Head of Leasing w Sierra Balmain Polska.

CH Osowa w Gdańsku jest jednym z pierwszych obiektów handlowych w Trójmieście, korzystającym z dogodnej lokalizacji i zapewniającym klientom wygodny, bezpłatny parking i szybkie zakupy. W obiekcie znajduje się blisko czterdzieści sklepów, w tym sieciowe rozpoznawalne marki polskie i międzynarodowe, stoiska oraz usługi towarzyszące. Tworzą one uzupełniającą się ofertę we wszystkich najważniejszych dla odwiedzających segmentach: spożywczym, mody i akcesoriów, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów oraz usługowym czy gastronomicznym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.