Nowy, powiększony salon Monnari otwarty w CH Osowa
Popularne trójmiejskie Centrum Handlowe Osowa wzmacnia ofertę odzieżową o nowy salon MONNARI. Polska marka właśnie otworzyła sklep na powiększonej powierzchni wraz z rozbudowaną ofertą produktową.
Monnari tworzy razem z innymi najemcami, takimi jak H&M, CARRY, Lee Wrangler, Patrizia Aryton, Bytom, Triumph, Apart, Pepco i 5-10-15 zróżnicowaną kategorię mody i akcesoriów w CH Osowa. Salon marki został otwarty ponownie 14 października w zmienionej lokalizacji i w nowej aranżacji wnętrza.
„Cieszymy się, że nasi stali najemcy dostrzegają potencjał, aby rozbudowywać swoją ofertę w CH Osowa. Monnari to znana marka odzieżowa, odnosząca sukcesy na rynku modowym już od 20 lat. Tym bardziej doceniamy fakt, iż możemy obecnie oferować klientkom naszego centrum jeszcze bardziej urozmaicony asortyment ponadczasowych kolekcji starannie wykonanych i jakościowo wykończonych kobiecych ubrań i dodatków Monnari” - mówi Aleksandra Słowińska, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Nowy salon Monnari został zaprojektowany nie tylko na powiększonej powierzchni blisko 400 m kw., ale też w nowoczesnym, ustandaryzowanym dla całej marki koncepcie. Lokalizacja salonu znajduje się w centralnej części galerii, naprzeciwko drogerii HEBE, dzięki czemu widoczność marki w centrum handlowym została dodatkowo wzmocniona.
„Monnari to polska marka odzieżowa, która w przyszłym roku będzie świętować jubileusz 25-lecia. Jest to marka z tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Szeroki asortyment ubrań oraz dodatków dostępny jest w ponad 195 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Wszystkie te elementy nasze klientki odnajdą w nowej kolekcji Jesień / Zima 2022. Nowy salon będzie charakteryzował się ustandaryzowanym dla całej marki Monnari konceptem handlowym, do którego nasi klienci są przyzwyczajeni” - mówi Monika Wendorff, Dyrektor Marketingu marki Monnari.
„W styczniu 2022 roku przejęliśmy odpowiedzialność za komercjalizację CH Osowa, w kwietniu podpisaliśmy także umowę na zarządzanie obiektem. Otwarcie nowego salonu Monnari w tej galerii to pierwsza widoczna zmiana zapowiadająca kolejne, jakie będziemy wdrażać w tym obiekcie w niedalekiej przyszłości, a dotyczące dalszej dywersyfikacji i jakości tenant miksu w tym oraz innych centrach typu convenience, zarządzanych przez Sierra Balmain” - dodaje Agata Stańkowska, Head of Leasing w Sierra Balmain Polska.
CH Osowa w Gdańsku jest jednym z pierwszych obiektów handlowych w Trójmieście, korzystającym z dogodnej lokalizacji i zapewniającym klientom wygodny, bezpłatny parking i szybkie zakupy. W obiekcie znajduje się blisko czterdzieści sklepów, w tym sieciowe rozpoznawalne marki polskie i międzynarodowe, stoiska oraz usługi towarzyszące. Tworzą one uzupełniającą się ofertę we wszystkich najważniejszych dla odwiedzających segmentach: spożywczym, mody i akcesoriów, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów oraz usługowym czy gastronomicznym.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.