Komunikaty PR

Nowy Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce

2020-08-06  |  15:20
Biuro prasowe

Z początkiem lipca Thierry Klupczynski objął oficjalnie stanowisko Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Nowy Prezes związany jest z siecią i Grupą Muszkieterów od ponad 30 lat, w tym przez około 15 lat na polskim rynku. W czasie swojej kariery w Grupie odpowiadał m.in. za wypracowywane obroty oraz rozwój sieci.

Thierry Klupczynski z branżą handlową związany jest od kilkudziesięciu lat. W przeszłości pełnił różne funkcje kierownicze – był m.in. Szefem zakupów w kategorii „Świeże” we Francji czy Szefem zakupów sieci Intermarché i Spar, które wówczas na rynku niemieckim działały w ramach Grupy Muszkieterów. Ostatnie 15 lat poświęcił rozwojowi szyldu Intermarché na rynku polskim. W strukturach Grupy w Polsce pełnił takie funkcje jak: Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów czy członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Dodatkowo od 2010 roku z powodzeniem prowadzi sklep sieci w Gdańsku

Wśród znaczących osiągnięć nowego Prezesa można wymienić między innymi centralizację zakupów sieci we Francji, tj. zorganizowanie jednego centrum zakupowego dla wszystkich sklepów Intermarché w kraju; zakup oraz integrację z działalnością Grupy dwóch zakładów wędliniarskich, a także wprowadzenie do oferty Intermarché kilku marek własnych, takich jak Paturages, Monique Ranou czy Onno.

– Zacząłem pracę w Grupie Muszkieterów jako pracownik magazynu we Francji, dlatego z pełną świadomością mogę powiedzieć, że Grupa Muszkieterów daje prawdziwą możliwość rozwoju zawodowego. Obecnie łączę funkcję Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché z zarządzaniem supermarketem, którego jestem właścicielem mówi Thierry Klupczynski, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché, właściciel sklepu Intermarché w Gdańsku i dodaje – Wierzę, że szeroka i praktyczna wiedza o handlu, którą nabyłem przez lata pracy, najpierw we Francji, Niemczech, a potem w Polsce, pozwoli, mi wspólnie z zespołem, poszukiwać kolejnych możliwości i dalej rozwijać Intermarché jako jedną z kluczowych sieci handlowych na polskim rynku.

Dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu Grupy Muszkieterów kluczowe stanowiska w strukturze firmy są zarezerwowane dla właścicieli supermarketów i to właśnie oni podejmują decyzje o strategicznych kierunkach rozwoju szyldów i całej Grupy. Ponadto jako przedsiębiorcy podejmują niezależne decyzje dotyczące funkcjonowania ich supermarketów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka Biuro prasowe
2024-08-23 | 09:30

W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka

Rosnąca globalizacja zmniejsza znaczenie barier geograficznych, co odczuwają również sprzedający w Internecie. Trend handlu transgranicznego zyskuje na popularności wśród
Handel Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy
2024-08-22 | 15:10

Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy

Lidl Polska to jedna z wiodących sieci handlowych na polskim rynku, która kojarzy się z jakościowymi produktami w atrakcyjnych cenach. Sieć jest także miejscem pracy dla blisko 27 tys.
Handel Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy
2024-08-22 | 14:00

Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy

    Packeta, wiodąca globalna platforma logistyczna dla e-commerce, kontynuuje dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru i automatów paczkowych Z-BOX w Europie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.