Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café
Żabka nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Sieć nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabka Café. Produkt dostępny jest w limitowanej serii w 146 sklepach sieci w kraju.
– Hot dog jest naszym sztandarowym produktem w ofercie Żabka Café, którego sprzedajemy w milionach sztuk. Tylko 1 września br., w dniu rozpoczęcia roku szkolnego, sprzedaliśmy ponad ćwierć miliona hot dogów. W tym roku zaproponowaliśmy naszą kultową przekąskę w wersji bez mięsa, natomiast teraz, jako pierwsi na rynku, proponujemy klientom innowacyjną, bezmięsną wersję hot doga, z parówką serową. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy ser dog również podbije podniebienia naszych klientów – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Wyjątkowy smak ser doga to efekt unikalnej kompozycji trzech serów: maasdamera, cheddara oraz sera podpuszczkowego dojrzewającego, z których produkowana jest parówka. Nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem wybranego sosu dostępnego w ofercie Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany, tak aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze, oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”, a także aby były serwowane innymi szczypcami niż tymi do mięsnych parówek.
Produkt dostępny będzie w asortymencie Żabka Café do 30 listopada br. w ramach limitowanej serii. Można go nabyć w 146 sklepach sieci m.in. w Warszawie, w Poznaniu, w Kołobrzegu, we Wrocławiu czy w Katowicach.
Sieć sklepów Żabka nieustannie rozwija ofertę ciepłych przekąsek w Żabka Café. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, dostępne są też cieszące się coraz większą popularnością cheeseburgery, a także panini czy tosty. W jej asortymencie znajdują się także świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte podawane w ekologicznych kubkach.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.