Komunikaty PR

Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café

2020-10-16  |  14:00
Biuro prasowe

Żabka nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Sieć nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabka Café. Produkt dostępny jest w limitowanej serii w 146 sklepach sieci w kraju.

– Hot dog jest naszym sztandarowym produktem w ofercie Żabka Café, którego sprzedajemy w milionach sztuk. Tylko 1 września br., w dniu rozpoczęcia roku szkolnego, sprzedaliśmy ponad ćwierć miliona hot dogów. W tym roku zaproponowaliśmy naszą kultową przekąskę w wersji bez mięsa, natomiast teraz, jako pierwsi na rynku, proponujemy klientom innowacyjną, bezmięsną wersję hot doga, z parówką serową. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy ser dog również podbije podniebienia naszych klientów – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Wyjątkowy smak ser doga to efekt unikalnej kompozycji trzech serów: maasdamera, cheddara oraz sera podpuszczkowego dojrzewającego, z których produkowana jest parówka. Nie zawiera dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów. Bezmięsna przekąska serwowana jest w standardowych, znanych klientom Żabki bułkach i z dodatkiem wybranego sosu dostępnego w  ofercie Żabka Café, np. ketchupu łagodnego Heinz. Proces przygotowania hot doga bez mięsa jest realizowany, tak aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze, oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”, a także aby były serwowane innymi szczypcami niż tymi do mięsnych parówek.

Produkt dostępny będzie w asortymencie Żabka Café do 30 listopada br. w ramach limitowanej serii. Można go nabyć w 146 sklepach sieci m.in. w Warszawie, w Poznaniu, w Kołobrzegu, we Wrocławiu czy  w Katowicach.

Sieć sklepów Żabka nieustannie rozwija ofertę ciepłych przekąsek w Żabka Café. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, dostępne są też cieszące się coraz większą popularnością cheeseburgery, a także panini czy tosty. W jej asortymencie znajdują się także świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte podawane w ekologicznych kubkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.