ODRZAŃSKIE OGRODY Z BOGATSZĄ OFERTĄ PRZED ŚWIĘTAMI
ODRZAŃSKIE OGRODY Z BOGATSZĄ OFERTĄ PRZED ŚWIĘTAMI
Galeria Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu, rozszerza ofertę przed zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Swoją przestrzeń powiększył Reserved, a uroczyste otwarcie w minioną sobotę miał sklep należący do Action.
Reserved, polska flagowa marka grupy LPP zwiększyła przestrzeń sklepu do niespełna 1300 m2, dzięki czemu klienci mogą podążać za najnowszymi trendami, łącząc klasyczne wzory z oryginalnymi i najświeższymi modowymi propozycjami, w powiększonych w strefach: dziecięcej oraz asortymentu dla mężczyzn.
Holenderska sieć sklepów Action, która w miniony weekend otworzyła swój pierwszy w Kędzierzynie-Koźlu sklep, na blisko 1000 m2 oferuje ponad 6 tys. produktów w 14 kategoriach, takich jak wyposażenie domu, artykuły dekoracyjne, DYI, sport czy hobby w możliwie najniższych cenach. Klienci docenią nowy salon ze względu na duży wybór i stale zmieniający się asortyment. W każdym tygodniu do oferty dołączy ponad 150 nowych artykułów.
„Nasza galeria prężnie się rozwija. Nieustannie szukamy sposobów na uatrakcyjnienie zakupów i dostosowanie się do potrzeb mieszkańców regionu. Niebawem w Odrzańskich Ogrodach zawitają nowi najemcy. Już teraz mogę zdradzić, że jednym z nich będzie znana sieć modnych i markowych ubrań, butów, kosmetyków oraz artykułów do domu, oferująca produkty w obniżonych cenach” mówi przedstawiciel zarządcy galerii Katarzyna Zdunek, prezes zarządu P.A. Nova Management Sp. z o. o.
O spółce:
P.A. NOVA S.A. jest notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie grupą kapitałową z 35 letnim doświadczeniem, która swoją działalnością obejmuje generalne wykonawstwo budowlane, usługi deweloperskie powierzchni handlowych i przemysłowych, pracownię architektury i urbanistyki, zarządzanie obiektami komercyjnymi, rozwój nowych technologii w obszarze cyfryzacji przedsiębiorstw i Przemysłu 4.0. www.panova.pl

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.