Komunikaty PR

ODRZAŃSKIE OGRODY Z BOGATSZĄ OFERTĄ PRZED ŚWIĘTAMI

2022-11-22  |  01:00

ODRZAŃSKIE OGRODY Z BOGATSZĄ OFERTĄ PRZED ŚWIĘTAMI

Galeria Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu, rozszerza ofertę przed zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Swoją przestrzeń powiększył Reserved, a uroczyste otwarcie w minioną sobotę miał sklep należący do Action.

Reserved, polska flagowa marka grupy LPP zwiększyła przestrzeń sklepu do niespełna 1300 m2, dzięki czemu klienci mogą podążać za najnowszymi trendami, łącząc klasyczne wzory z oryginalnymi i najświeższymi modowymi propozycjami, w powiększonych w strefach: dziecięcej oraz asortymentu dla mężczyzn.

Holenderska sieć sklepów Action, która w miniony weekend otworzyła swój pierwszy w Kędzierzynie-Koźlu sklep, na blisko 1000 m2 oferuje ponad 6 tys. produktów w 14 kategoriach, takich jak wyposażenie domu, artykuły dekoracyjne, DYI, sport czy hobby w możliwie najniższych cenach. Klienci docenią nowy salon ze względu na duży wybór i stale zmieniający się asortyment. W każdym tygodniu do oferty dołączy ponad 150 nowych artykułów.

Nasza galeria prężnie się rozwija. Nieustannie szukamy sposobów na uatrakcyjnienie zakupów i dostosowanie się do potrzeb mieszkańców regionu. Niebawem w Odrzańskich Ogrodach zawitają nowi najemcy. Już teraz mogę zdradzić, że jednym z nich będzie znana sieć modnych i markowych ubrań, butów, kosmetyków oraz artykułów do domu, oferująca produkty w obniżonych cenach” mówi przedstawiciel zarządcy galerii Katarzyna Zdunek, prezes zarządu P.A. Nova Management Sp. z o. o.

O spółce:

P.A. NOVA S.A. jest notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie grupą kapitałową z 35 letnim doświadczeniem, która swoją  działalnością obejmuje generalne wykonawstwo budowlane, usługi deweloperskie powierzchni handlowych i przemysłowych, pracownię architektury i urbanistyki, zarządzanie obiektami komercyjnymi, rozwój nowych technologii w obszarze cyfryzacji przedsiębiorstw i Przemysłu 4.0. www.panova.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.