Oferta miła dla oka – ekspozycje najemców w Domu Mody Klif
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
Nietypową formę zachęty do zakupów zaproponował warszawski Dom Mody Klif. Od kilku dni najemcy galerii mogą prezentować klientom swoje produkty bezpośrednio w częściach wspólnych obiektu.
Dobra współpraca z najemcami jest jednym z priorytetów, realizowanych przez Dom Mody Klif w Warszawie. Działania na ich rzecz są zauważane i doceniane, m.in. poprzez nagrody i wyróżnienia - np. Dyplom Mistrza Dobrych Praktyk w specjalnej edycji magazynu Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awords, a ostatnio wyróżnienie w corocznym raporcie „100 polskich "dobrych praktyk" z obszaru CSR/ESG, które mogą cię zainspirować do działania". Mimo to marka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które mogą wspomóc najemców w ich działaniach marketingowych oraz przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Tym razem Dom Mody Klif stawia na przyciąganie uwagi klientów poprzez zmysł wzroku i do dyspozycji najemców oddaje aż pięć stref ekspozycyjnych, w których mogą bezpośrednio prezentować elementy swojej oferty, np. wiodące czy zwracające uwagę modele kolekcji.
To nowatorski pomysł Domu Mody Klif, niestosowany dotąd w galeriach handlowych. Ekspozycje, niczym dzieła sztuki w muzeach, przyciągają uwagę przechodniów. Dzięki temu klienci częściej wstępują do konkretnego sklepu lub punktu w galerii, chcąc lepiej zapoznać się z ofertą marki, której wystawa rozbudziła ciekawość. Na ten moment Dom Mody Klif udostępnił cztery strefy wystawowe i jedną witrynę. Każdy najemca, rotacyjnie, może zamieścić w nich swoją wystawę na okres dwóch tygodni. Ekspozycje komponowane są każdorazowo przez stylistkę Domu Mody Klif, w związku z czym już same w sobie są inspiracją dla oka.
Dom Mody Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad 20 lat, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream, marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy. Właścicielem Domu Mody Klif jest spółką reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum i firmą odpowiedzialną za komercjalizację jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępnych jest ponad 80 sklepów, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.