Komunikaty PR

Oferta Wiosenna marki Wawel

2022-02-23  |  11:30
Biuro prasowe

Na półkach sklepowych pojawiła się już Oferta Wiosenna marki Wawel, a w niej nowości oraz znane i lubiane produkty w mocno owocowej odsłonie. Wszystko to dostępne jest w lekkiej formie opakowań z motywem ręcznie malowanych kwiatów i radosnego zajączka wielkanocnego.

 

Szlachetny smak czekolady

Tej wiosny marka Wawel zaskakuje owocowymi połączeniami smakowymi. Do nowych, limitowanych, szlachetnych smaków czekolad 100 g dołączyły: Czekolada gorzka 43% o smaku Mango 100g, Czekolada mleczna Borówkowa 100g, Czekolada mleczna Malinowa 100g i znana już Czekolada gorzka Advocat 100g, a także nowość wśród dużych tabliczek – Czekolada gorzka 43% Beza z malinami 270g. Czekolada Wawel zawdzięcza swoją wysoką jakość bardzo długiemu i starannemu procesowi konszowania, czyli mieszania, który ją uszlachetnia. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać czekoladzie jedwabistą i gładką konsystencję. Każda z limitowanych tabliczek tegorocznej Oferty Wiosennej znajduje się w subtelnych, jasnych opakowaniach z motywem malowanych kwiatów i owoców, nawiązujących do danego smaku.

Na młodszych konsumentów czekają dwie chrupiące, sezonowe słodkości – puszysty mleczny smak połączony z dodatkiem chrupiących kuleczek ryżowych, które trafiły do wnętrza czekolady dużej Cripsy Milk 258g oraz Czekolada Caramel Popcorn 260g z drobinkami słonego popcornu, oblanego karmelową polewą. Dostępne są w kartonikach z motywem zabawnych zająców i ręcznie malowanych kwiatów. Świetnie sprawdzą się jako prezent dla młodych fanów ciekawych smaków.

Słodkie chwile na luzie

Tegoroczna Oferta Wiosenna marki Wawel to nie tylko nowe smaki, ale również nowe kształty – inspirowane wielkanocnymi jajkami, dostępne w ofercie na wagę. Wśród nich znajdziemy nowe, ciekawe połączenia. Pierwsze to Banan z karmelem, czyli wyjątkowy duet – słodki banan z pysznym karmelem, oblany szlachetną czekoladą Wawel. Druga propozycja to Agrest z czarnym bzem – słodki, lekko kwaskowy smak, dopełniony czarnym bzem. Świetną propozycją na cieplejsze dni jest także czekoladka nadziewana mango.

 

 

 

 

 

 

 

W tym roku do oferty na wagę dołączyły dwa sezonowe smaki M!chałków: KLASYCZNE z chrupkami i BIAŁE z chrupkami. Tradycyjny aromat orzeszków arachidowych w M!chałkach KLASYCZNYCH został teraz wzbogacony o chrupki pszenne, które dodają kruchości. M!chałki BIAŁE z chrupkami to połączenie orzeszków arachidowych z chrupkami pszennymi, polane białą czekoladą.

Słodkie upominki

W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na różne okazje. Świeży powiew wiosny poczujesz też w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210g. Pastelowe kolory limitowanej edycji bombonierek z motywem kwiatów nawiązują do delikatności nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy.

Kolejnym pomysłem na słodki upominek jest Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Śmietankowym i Malinowym. Delikatna słodycz każdego ze smaków podkreśla puszystość pianki, a szkatułkowy wygląd opakowań w kolorze różowym z limitowaną, kwiecistą obwolutą i aksamitnymi wykończeniami nadają piankom prawdziwie królewski charakter.

Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowej Mieszanki Krakowskiej, dostępnej w okazjonalnej bombonierce w kształcie wielkanocnego jaja o gramaturze 150g. Poczuj owocowy zawrót głowy kolekcji galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel. Posmakuj naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa.

Tegoroczna Oferta Wiosenna to również klasyczne smaki z nutą innowacji. M!chałki Klasyczne oraz M!chałki Białe z chrupkami dostępne są także w opakowaniach 350g.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.