Komunikaty PR

Oferta Wiosenna marki Wawel

2022-02-23  |  11:30
Biuro prasowe

Na półkach sklepowych pojawiła się już Oferta Wiosenna marki Wawel, a w niej nowości oraz znane i lubiane produkty w mocno owocowej odsłonie. Wszystko to dostępne jest w lekkiej formie opakowań z motywem ręcznie malowanych kwiatów i radosnego zajączka wielkanocnego.

 

Szlachetny smak czekolady

Tej wiosny marka Wawel zaskakuje owocowymi połączeniami smakowymi. Do nowych, limitowanych, szlachetnych smaków czekolad 100 g dołączyły: Czekolada gorzka 43% o smaku Mango 100g, Czekolada mleczna Borówkowa 100g, Czekolada mleczna Malinowa 100g i znana już Czekolada gorzka Advocat 100g, a także nowość wśród dużych tabliczek – Czekolada gorzka 43% Beza z malinami 270g. Czekolada Wawel zawdzięcza swoją wysoką jakość bardzo długiemu i starannemu procesowi konszowania, czyli mieszania, który ją uszlachetnia. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać czekoladzie jedwabistą i gładką konsystencję. Każda z limitowanych tabliczek tegorocznej Oferty Wiosennej znajduje się w subtelnych, jasnych opakowaniach z motywem malowanych kwiatów i owoców, nawiązujących do danego smaku.

Na młodszych konsumentów czekają dwie chrupiące, sezonowe słodkości – puszysty mleczny smak połączony z dodatkiem chrupiących kuleczek ryżowych, które trafiły do wnętrza czekolady dużej Cripsy Milk 258g oraz Czekolada Caramel Popcorn 260g z drobinkami słonego popcornu, oblanego karmelową polewą. Dostępne są w kartonikach z motywem zabawnych zająców i ręcznie malowanych kwiatów. Świetnie sprawdzą się jako prezent dla młodych fanów ciekawych smaków.

Słodkie chwile na luzie

Tegoroczna Oferta Wiosenna marki Wawel to nie tylko nowe smaki, ale również nowe kształty – inspirowane wielkanocnymi jajkami, dostępne w ofercie na wagę. Wśród nich znajdziemy nowe, ciekawe połączenia. Pierwsze to Banan z karmelem, czyli wyjątkowy duet – słodki banan z pysznym karmelem, oblany szlachetną czekoladą Wawel. Druga propozycja to Agrest z czarnym bzem – słodki, lekko kwaskowy smak, dopełniony czarnym bzem. Świetną propozycją na cieplejsze dni jest także czekoladka nadziewana mango.

 

 

 

 

 

 

 

W tym roku do oferty na wagę dołączyły dwa sezonowe smaki M!chałków: KLASYCZNE z chrupkami i BIAŁE z chrupkami. Tradycyjny aromat orzeszków arachidowych w M!chałkach KLASYCZNYCH został teraz wzbogacony o chrupki pszenne, które dodają kruchości. M!chałki BIAŁE z chrupkami to połączenie orzeszków arachidowych z chrupkami pszennymi, polane białą czekoladą.

Słodkie upominki

W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na różne okazje. Świeży powiew wiosny poczujesz też w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210g. Pastelowe kolory limitowanej edycji bombonierek z motywem kwiatów nawiązują do delikatności nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy.

Kolejnym pomysłem na słodki upominek jest Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Śmietankowym i Malinowym. Delikatna słodycz każdego ze smaków podkreśla puszystość pianki, a szkatułkowy wygląd opakowań w kolorze różowym z limitowaną, kwiecistą obwolutą i aksamitnymi wykończeniami nadają piankom prawdziwie królewski charakter.

Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowej Mieszanki Krakowskiej, dostępnej w okazjonalnej bombonierce w kształcie wielkanocnego jaja o gramaturze 150g. Poczuj owocowy zawrót głowy kolekcji galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel. Posmakuj naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa.

Tegoroczna Oferta Wiosenna to również klasyczne smaki z nutą innowacji. M!chałki Klasyczne oraz M!chałki Białe z chrupkami dostępne są także w opakowaniach 350g.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.