Komunikaty PR

Oferta Wiosenna marki Wawel

2022-02-23  |  11:30
Biuro prasowe

Na półkach sklepowych pojawiła się już Oferta Wiosenna marki Wawel, a w niej nowości oraz znane i lubiane produkty w mocno owocowej odsłonie. Wszystko to dostępne jest w lekkiej formie opakowań z motywem ręcznie malowanych kwiatów i radosnego zajączka wielkanocnego.

 

Szlachetny smak czekolady

Tej wiosny marka Wawel zaskakuje owocowymi połączeniami smakowymi. Do nowych, limitowanych, szlachetnych smaków czekolad 100 g dołączyły: Czekolada gorzka 43% o smaku Mango 100g, Czekolada mleczna Borówkowa 100g, Czekolada mleczna Malinowa 100g i znana już Czekolada gorzka Advocat 100g, a także nowość wśród dużych tabliczek – Czekolada gorzka 43% Beza z malinami 270g. Czekolada Wawel zawdzięcza swoją wysoką jakość bardzo długiemu i starannemu procesowi konszowania, czyli mieszania, który ją uszlachetnia. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać czekoladzie jedwabistą i gładką konsystencję. Każda z limitowanych tabliczek tegorocznej Oferty Wiosennej znajduje się w subtelnych, jasnych opakowaniach z motywem malowanych kwiatów i owoców, nawiązujących do danego smaku.

Na młodszych konsumentów czekają dwie chrupiące, sezonowe słodkości – puszysty mleczny smak połączony z dodatkiem chrupiących kuleczek ryżowych, które trafiły do wnętrza czekolady dużej Cripsy Milk 258g oraz Czekolada Caramel Popcorn 260g z drobinkami słonego popcornu, oblanego karmelową polewą. Dostępne są w kartonikach z motywem zabawnych zająców i ręcznie malowanych kwiatów. Świetnie sprawdzą się jako prezent dla młodych fanów ciekawych smaków.

Słodkie chwile na luzie

Tegoroczna Oferta Wiosenna marki Wawel to nie tylko nowe smaki, ale również nowe kształty – inspirowane wielkanocnymi jajkami, dostępne w ofercie na wagę. Wśród nich znajdziemy nowe, ciekawe połączenia. Pierwsze to Banan z karmelem, czyli wyjątkowy duet – słodki banan z pysznym karmelem, oblany szlachetną czekoladą Wawel. Druga propozycja to Agrest z czarnym bzem – słodki, lekko kwaskowy smak, dopełniony czarnym bzem. Świetną propozycją na cieplejsze dni jest także czekoladka nadziewana mango.

 

 

 

 

 

 

 

W tym roku do oferty na wagę dołączyły dwa sezonowe smaki M!chałków: KLASYCZNE z chrupkami i BIAŁE z chrupkami. Tradycyjny aromat orzeszków arachidowych w M!chałkach KLASYCZNYCH został teraz wzbogacony o chrupki pszenne, które dodają kruchości. M!chałki BIAŁE z chrupkami to połączenie orzeszków arachidowych z chrupkami pszennymi, polane białą czekoladą.

Słodkie upominki

W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na różne okazje. Świeży powiew wiosny poczujesz też w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210g. Pastelowe kolory limitowanej edycji bombonierek z motywem kwiatów nawiązują do delikatności nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy.

Kolejnym pomysłem na słodki upominek jest Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Śmietankowym i Malinowym. Delikatna słodycz każdego ze smaków podkreśla puszystość pianki, a szkatułkowy wygląd opakowań w kolorze różowym z limitowaną, kwiecistą obwolutą i aksamitnymi wykończeniami nadają piankom prawdziwie królewski charakter.

Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowej Mieszanki Krakowskiej, dostępnej w okazjonalnej bombonierce w kształcie wielkanocnego jaja o gramaturze 150g. Poczuj owocowy zawrót głowy kolekcji galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel. Posmakuj naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa.

Tegoroczna Oferta Wiosenna to również klasyczne smaki z nutą innowacji. M!chałki Klasyczne oraz M!chałki Białe z chrupkami dostępne są także w opakowaniach 350g.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.