Oferta Wiosenna marki Wawel
Na półkach sklepowych pojawiła się już Oferta Wiosenna marki Wawel, a w niej nowości oraz znane i lubiane produkty w mocno owocowej odsłonie. Wszystko to dostępne jest w lekkiej formie opakowań z motywem ręcznie malowanych kwiatów i radosnego zajączka wielkanocnego.
Szlachetny smak czekolady
Tej wiosny marka Wawel zaskakuje owocowymi połączeniami smakowymi. Do nowych, limitowanych, szlachetnych smaków czekolad 100 g dołączyły: Czekolada gorzka 43% o smaku Mango 100g, Czekolada mleczna Borówkowa 100g, Czekolada mleczna Malinowa 100g i znana już Czekolada gorzka Advocat 100g, a także nowość wśród dużych tabliczek – Czekolada gorzka 43% Beza z malinami 270g. Czekolada Wawel zawdzięcza swoją wysoką jakość bardzo długiemu i starannemu procesowi konszowania, czyli mieszania, który ją uszlachetnia. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać czekoladzie jedwabistą i gładką konsystencję. Każda z limitowanych tabliczek tegorocznej Oferty Wiosennej znajduje się w subtelnych, jasnych opakowaniach z motywem malowanych kwiatów i owoców, nawiązujących do danego smaku.
Na młodszych konsumentów czekają dwie chrupiące, sezonowe słodkości – puszysty mleczny smak połączony z dodatkiem chrupiących kuleczek ryżowych, które trafiły do wnętrza czekolady dużej Cripsy Milk 258g oraz Czekolada Caramel Popcorn 260g z drobinkami słonego popcornu, oblanego karmelową polewą. Dostępne są w kartonikach z motywem zabawnych zająców i ręcznie malowanych kwiatów. Świetnie sprawdzą się jako prezent dla młodych fanów ciekawych smaków.
Słodkie chwile na luzie
Tegoroczna Oferta Wiosenna marki Wawel to nie tylko nowe smaki, ale również nowe kształty – inspirowane wielkanocnymi jajkami, dostępne w ofercie na wagę. Wśród nich znajdziemy nowe, ciekawe połączenia. Pierwsze to Banan z karmelem, czyli wyjątkowy duet – słodki banan z pysznym karmelem, oblany szlachetną czekoladą Wawel. Druga propozycja to Agrest z czarnym bzem – słodki, lekko kwaskowy smak, dopełniony czarnym bzem. Świetną propozycją na cieplejsze dni jest także czekoladka nadziewana mango.
W tym roku do oferty na wagę dołączyły dwa sezonowe smaki M!chałków: KLASYCZNE z chrupkami i BIAŁE z chrupkami. Tradycyjny aromat orzeszków arachidowych w M!chałkach KLASYCZNYCH został teraz wzbogacony o chrupki pszenne, które dodają kruchości. M!chałki BIAŁE z chrupkami to połączenie orzeszków arachidowych z chrupkami pszennymi, polane białą czekoladą.
Słodkie upominki
W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na różne okazje. Świeży powiew wiosny poczujesz też w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210g. Pastelowe kolory limitowanej edycji bombonierek z motywem kwiatów nawiązują do delikatności nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy.
Kolejnym pomysłem na słodki upominek jest Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Śmietankowym i Malinowym. Delikatna słodycz każdego ze smaków podkreśla puszystość pianki, a szkatułkowy wygląd opakowań w kolorze różowym z limitowaną, kwiecistą obwolutą i aksamitnymi wykończeniami nadają piankom prawdziwie królewski charakter.
Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowej Mieszanki Krakowskiej, dostępnej w okazjonalnej bombonierce w kształcie wielkanocnego jaja o gramaturze 150g. Poczuj owocowy zawrót głowy kolekcji galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel. Posmakuj naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa.
Tegoroczna Oferta Wiosenna to również klasyczne smaki z nutą innowacji. M!chałki Klasyczne oraz M!chałki Białe z chrupkami dostępne są także w opakowaniach 350g.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.