Komunikaty PR

Oferta Zimowa - słodkości od marki Wawel

2020-11-04  |  10:11
Biuro prasowe

Na nadchodzące święta marka Wawel przygotowała wyjątkową Ofertę Zimową, którą można już odkrywać na sklepowych półkach. W portfolio producenta znajdziemy liczne nowości, znane i cenione produkty w świątecznych opakowaniach oraz limitowane edycje słodkości. Wszystkie powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników, czyli tworzenia słodyczy najwyższej jakości, o krótkim i nieskomplikowanym składzie, przy zachowaniu 100% smaku.

W tegorocznej Ofercie Zimowej, Wawel poszerza gamę swoich produktów, prezentując szeroki wybór dobrze znanych i uwielbianych przez konsumentów słodyczy w świątecznych edycjach, obok których zadebiutują także wyjątkowe sezonowe nowości. Fani czekoladek Malaga, Kasztanki, Tiki Taki mogą kupić swoje ulubione produkty w formie eleganckich bombonierek, zaś M!chałki z Wawelu dostępne są w złotych torebkach. Na sklepowych półkach królować będzie też elegancka linia Collection. Znajdziemy tu m.in. duże czekolady Czarny las i Piernikowa ze śliwką oraz nową czekoladę Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Dla miłośników czekoladek nadziewanych, Wawel także przygotował coś pysznego. Wśród sezonowych wariantów czekoladek: Kawowej, Wiśniowej i Gorzkiej pomarańczy pojawi nowość: Figa z Pomarańczą

Z myślą o najmłodszych marka Wawel przygotowała cieszące się niesłabnącą popularnością owocowe i soczyste Żelki jak SMOK i Mieszankę Krakowską w kolorowych puszkach z radosną zimową grafiką oraz klasyczne Krówki Mleczne w specjalnym, ozdobnym opakowaniu w kształcie cukierka. W „cukierkowym” opakowaniu po raz pierwszy pojawią się także Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami.

Z roku na rok rośnie grono fanów gorzkich czekolad. Ofertę sprawdzonych smaków w tym sezonie wzbogaci nowa limitowana kolekcja prawdziwie aromatycznych gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, stworzonych z zaledwie trzech składników, w oparciu o ziarno kakaowe z regionalnych plantacji w Kamerunie, Ghanie i Wenezueli. Nowe czekolady dostępne są w eleganckich kartonikowych opakowaniach. Na stałe do oferty trafia drugi wariant wyjątkowych okrągłych pianek w czekoladzie, czyli Królewskie Mleczko Śmietankowe. To propozycja, która zaskakuje lekkością i wyrazistym aromatem. Okrągły kształt i płaska forma pianek pozwala w pełni delektować się subtelnym smakiem produktu.

Produkty z Oferty Zimowej Wawel, podobnie jak inne słodkości z portfolio marki to gwarancja najlepszej jakości i czystego składu. Nie znajdziemy w nich emulgatora E476, sztucznych barwników i aromatów. To propozycje idealne na prezent i wspólne przeżywanie świąt razem z bliskimi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.