Komunikaty PR

Oferta Zimowa - słodkości od marki Wawel

2020-11-04  |  10:11
Biuro prasowe

Na nadchodzące święta marka Wawel przygotowała wyjątkową Ofertę Zimową, którą można już odkrywać na sklepowych półkach. W portfolio producenta znajdziemy liczne nowości, znane i cenione produkty w świątecznych opakowaniach oraz limitowane edycje słodkości. Wszystkie powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników, czyli tworzenia słodyczy najwyższej jakości, o krótkim i nieskomplikowanym składzie, przy zachowaniu 100% smaku.

W tegorocznej Ofercie Zimowej, Wawel poszerza gamę swoich produktów, prezentując szeroki wybór dobrze znanych i uwielbianych przez konsumentów słodyczy w świątecznych edycjach, obok których zadebiutują także wyjątkowe sezonowe nowości. Fani czekoladek Malaga, Kasztanki, Tiki Taki mogą kupić swoje ulubione produkty w formie eleganckich bombonierek, zaś M!chałki z Wawelu dostępne są w złotych torebkach. Na sklepowych półkach królować będzie też elegancka linia Collection. Znajdziemy tu m.in. duże czekolady Czarny las i Piernikowa ze śliwką oraz nową czekoladę Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Dla miłośników czekoladek nadziewanych, Wawel także przygotował coś pysznego. Wśród sezonowych wariantów czekoladek: Kawowej, Wiśniowej i Gorzkiej pomarańczy pojawi nowość: Figa z Pomarańczą

Z myślą o najmłodszych marka Wawel przygotowała cieszące się niesłabnącą popularnością owocowe i soczyste Żelki jak SMOK i Mieszankę Krakowską w kolorowych puszkach z radosną zimową grafiką oraz klasyczne Krówki Mleczne w specjalnym, ozdobnym opakowaniu w kształcie cukierka. W „cukierkowym” opakowaniu po raz pierwszy pojawią się także Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami.

Z roku na rok rośnie grono fanów gorzkich czekolad. Ofertę sprawdzonych smaków w tym sezonie wzbogaci nowa limitowana kolekcja prawdziwie aromatycznych gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, stworzonych z zaledwie trzech składników, w oparciu o ziarno kakaowe z regionalnych plantacji w Kamerunie, Ghanie i Wenezueli. Nowe czekolady dostępne są w eleganckich kartonikowych opakowaniach. Na stałe do oferty trafia drugi wariant wyjątkowych okrągłych pianek w czekoladzie, czyli Królewskie Mleczko Śmietankowe. To propozycja, która zaskakuje lekkością i wyrazistym aromatem. Okrągły kształt i płaska forma pianek pozwala w pełni delektować się subtelnym smakiem produktu.

Produkty z Oferty Zimowej Wawel, podobnie jak inne słodkości z portfolio marki to gwarancja najlepszej jakości i czystego składu. Nie znajdziemy w nich emulgatora E476, sztucznych barwników i aromatów. To propozycje idealne na prezent i wspólne przeżywanie świąt razem z bliskimi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.