Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!
Bogaty aromat świeżo mielonej kawy, starannie dobrane dodatki oraz lód – nieodłączny kompan każdego letniego napoju. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które dostarczą nam energii w upalny dzień i zapewnią pyszne orzeźwienie. Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!
Na osłodę i na ochłodę
Choć klasyczna, gorąca kawa towarzyszy nam cały rok, to w okresie letnim idealną alternatywą może być kawa mrożona. Oferuje ona ten sam pełny charakteru smak, dostarczając przy tym niezwykłego orzeźwienia. Wraz z nową Letnią Kampanią, menu Costa Coffee powiększa się więc o trzy propozycje przygotowane w taki sposób, aby ochłodzić nas nawet podczas największych upałów. Iced Caramel Macchiato to klasyczna pozycja w portfolio kawiarni z serca Londynu. Stali Goście na pewno znają gorącą wersję tego kuszącego napoju, ale teraz mogą się nim cieszyć również podczas letnich spacerów. Niezwykły balans delikatnej wanilii i maślanego karmelu podkreśla lekkość perfekcyjnie spienionego mleka. Wytrawne nuty kawy łączą się tutaj ze słodyczą w formie gęstej, karmelowej polewy. Ta kawa od lat cieszy się dużym zainteresowaniem i łatwo dostrzec dlaczego. Na miłośników propozycji nieco bardziej deserowych czeka natomiast Karmelowe Frostino. Tutaj aromat karmelu został jeszcze bardziej uwydatniony i wzbogacony o bitą śmietanę oraz kawałki złotej czekolady. Choć napój jest słodki, to nie ginie w nim naturalny smak ziaren kawy - każdy łasuch będzie wniebowzięty! Orzeźwiające trio zamyka Latte Mrożona. To kolejna dobrze wszystkim znana pozycja Costa Coffee przeniesiona na nowy, letni grunt. Jej cechą charakterystyczną jest fakt, iż przygotowywana została na bazie gałki lodów śmietankowych – zapewnia to przyjemną, gęstą konsystencję i zaskakujący smak. Każda opcja jest inna, ale równie pyszna – tylko od nas zależy, którą zaprosimy do wspólnych chwil skąpanych słońcem.
Lato na okrągło
Trio niezwykłych kaw mrożonych, jak i całą plejadę przepysznych propozycji od Costa Coffee można zamówić w najbliższej kawiarni, lub z dostawą w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. Co więcej, teraz przy zakupie każdej kawy z menu Costa Coffee, otrzymamy zdrapkę, dzięki której możemy wziąć udział w promocyjnej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.