Komunikaty PR

Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!

2021-05-19  |  19:00
Biuro prasowe

Bogaty aromat świeżo mielonej kawy, starannie dobrane dodatki oraz lód – nieodłączny kompan każdego letniego napoju. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które dostarczą nam energii w upalny dzień i zapewnią pyszne orzeźwienie. Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!

 

Na osłodę i na ochłodę

 

Choć klasyczna, gorąca kawa towarzyszy nam cały rok, to w okresie letnim idealną alternatywą może być kawa mrożona. Oferuje ona ten sam pełny charakteru smak, dostarczając przy tym niezwykłego orzeźwienia. Wraz z nową Letnią Kampanią, menu Costa Coffee powiększa się więc o trzy propozycje przygotowane w taki sposób, aby ochłodzić nas nawet podczas największych upałów. Iced Caramel Macchiato to klasyczna pozycja w portfolio kawiarni z serca Londynu. Stali Goście na pewno znają gorącą wersję tego kuszącego napoju, ale teraz mogą się nim cieszyć również podczas letnich spacerów. Niezwykły balans delikatnej wanilii i maślanego karmelu podkreśla lekkość perfekcyjnie spienionego mleka. Wytrawne nuty kawy łączą się tutaj ze słodyczą w formie gęstej, karmelowej polewy. Ta kawa od lat cieszy się dużym zainteresowaniem i łatwo dostrzec dlaczego. Na miłośników propozycji nieco bardziej deserowych czeka natomiast Karmelowe Frostino. Tutaj aromat karmelu został jeszcze bardziej uwydatniony i wzbogacony o bitą śmietanę oraz kawałki złotej czekolady. Choć napój jest słodki, to nie ginie w nim naturalny smak ziaren kawy - każdy łasuch będzie wniebowzięty! Orzeźwiające trio zamyka Latte Mrożona. To kolejna dobrze wszystkim znana pozycja Costa Coffee przeniesiona na nowy, letni grunt. Jej cechą charakterystyczną jest fakt, iż przygotowywana została na bazie gałki lodów śmietankowych – zapewnia to przyjemną, gęstą konsystencję i zaskakujący smak. Każda opcja jest inna, ale równie pyszna – tylko od nas zależy, którą zaprosimy do wspólnych chwil skąpanych słońcem.

 

Lato na okrągło

 

Trio niezwykłych kaw mrożonych, jak i całą plejadę przepysznych propozycji od Costa Coffee można zamówić w najbliższej kawiarni, lub z dostawą w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. Co więcej, teraz przy zakupie każdej kawy z menu Costa Coffee, otrzymamy zdrapkę, dzięki której możemy wziąć udział w promocyjnej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.