Komunikaty PR

Otwarcie pierwszego supermarketu Bricomarché w aglomeracji warszawskiej

2020-07-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agata Piekarz-Urbaś
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
agata.piekarz|havas.com| |agata.piekarz|havas.com
517057545
havaspr.pl

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché – 22 lipca otworzy kolejny, 8. w województwie mazowieckim i 167. w Polsce supermarket z produktami do domu i  ogrodu. Sklep zostanie uruchomiony w miejscowości Babice Nowe, należącej do aglomeracji warszawskiej. Nowy supermarket to wiele korzyści dla okolicznych mieszkańców: dostęp do oferty około 30 tys. produktów, nowe miejsca pracy dla 24 osób oraz dodatkowe benefity z organizowanych przez Grupę akcji społecznych.

Bricomarché w Babicach Nowych będzie pierwszym sklepem sieci w bezpośrednim sąsiedztwie Warszawy, oddalonym zaledwie o 15 km od serca stolicy. Supermarket o powierzchni 2000 m2 głównej hali oraz 500 m2 wiaty budowlanej, pomieści asortyment składający się z około 30 tys. produktów, które ułatwią okolicznym mieszkańcom budowę domu, przeprowadzenie kompleksowego remontu czy udekorowanie każdego z pomieszczeń. Dodatkowo przy sklepie znajdzie się zewnętrzny ogród o powierzchni 1000 m2, który będzie zaopatrywany w rośliny od lokalnych dostawców. Do supermarketu przynależy także parking mieszczący około 50 samochodów. Klienci Bricomarché będą mogli skorzystać z dodatkowych usług takich jak click&collect, transport zamówionego towaru czy cięcie blatów na wymiar.

Jednym z priorytetów Muszkieterów jest zaangażowanie społeczne, dlatego uruchomienie sklepu wiąże się z licznymi dodatkowymi korzyściami dla lokalnych mieszkańców. Wśród nich są: 24 nowe miejsca pracy, organizowanie akcji społecznych, a także zasilanie budżetu gminy dodatkowymi dochodami pochodzącymi z podatkówmówi Kinga Witkowska, właścicielka sklepu Bricomarché w Babicach Nowych.

W dzień uroczystego otwarcia, 22 lipca, przewidziane są atrakcje dla przybyłych klientów, m.in. konkursy z nagrodami oraz odwiedziny gwiazdy telewizyjnej. W tym dniu nowo otwarty supermarket będzie czynny w godzinach 7:00-20:00.

 

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Babicach Nowych:

  • Adres sklepu: ul. Ogrodnicza 2c, 05-082 Babice Nowe
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 7:00-20:00, soboty: 7:00-18:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
  • Liczba pracowników: 24
  • Liczba kas: 3
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Grupa Muszkieterów na rzecz lokalnych społeczności

Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, współpracę z Fundacją WWF na rzecz promowania świadomości związanej z dbaniem o otaczający nas świat flory i fauny, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.