Otwarcie Punktu Odbioru Zamówień IKEA w King Cross Praga
To unikatowe miejsce i nowy punkt na mapie IKEA, który umożliwia mieszkańcom pobliskich dzielnic m.in.: Praga Południe, Wawer, Wesoła, Rembertów oraz Otwock czy Józefów, realizację marzeń o pięknym, funkcjonalnym i zrównoważonym domu oraz ułatwi odbiór zamówionych produktów.
To kolejny krok, który sprawia, że produkty IKEA są na wyciągnięcie ręki. Teraz w łatwy sposób można złożyć zamówienie na IKEA.pl i odebrać je w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA za jedyne 29 zł, bez względu na wagę i wielkość zamówienia. Gdzie znajduje się nowy Punkt Odbioru Zamówień IKEA?
King Cross Praga, ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Sobota 9:00-21:00
Niedziele handlowe 9:00-21:00
IKEA chce być coraz bliżej swoich klientów. Poszerzając zasięg usługi Zamów & Odbierz, ułatwia klientom osobisty odbiór zamówień internetowych. W ciągu ostatnich trzech miesięcy uruchomionych zostało dziewięć nowych Punktów Odbioru Zamówień IKEA. Dzisiaj jest ich już razem 17 w całej Polsce, a planowane są kolejne otwarcia. Pozostałe miejsca odbioru zamówień internetowych dla klientów Warszawy i okolic to m.in.:
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Targówek
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Janki
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Blue City
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Wola Park
IKEA zapewnia również bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych, które są dostarczane bezpośrednio do domów klientów. Dodatkowo umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Osoby, które potrzebują dobrze zaprojektowanych mebli oraz pomysłów na urządzenie własnego biura mogą skorzystać z usług IKEA dla Firm.
Wygodny i łatwy dostęp do oferowanych usług jest niezwykle istotny w czasach, kiedy większość czasu spędzamy w domu. W trakcie czasowego zamknięcia sklepów stacjonarnych dla klientów, IKEA odnotowała pięciokrotny wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Teraz, po ponad miesiącu od ponownego otwarcia, zainteresowanie tym kanałem sprzedaży nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecna sytuacja kształtuje w nas, konsumentach nowe nawyki zakupowe, które mogą zostać z nami na dłużej. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość (jak zdalne planowanie kuchni czy szaf). Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu. – mówi Aneta Gil, Liderka ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce.
W czasie pandemii nasze domy stały się miejscem wielofunkcyjnym, w którym spędzamy wiele czasu. Oprócz dostosowywania naszych mieszkań do nowej rzeczywistości coraz lepiej zdajemy sobie sprawę, co w nich działa dobrze, co potrzebuje zmiany czy nowej funkcji. IKEA ma jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia. Ta wizja i wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne, jak teraz, gdy wiele osób pozostaje w swoich domach. Praca, nauka, bycie razem, zabawa z dziećmi, gotowanie i jedzenie, spanie... wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywają się teraz tam, gdzie mieszkamy i zdajemy sobie sprawę, że lepsze życie zaczyna się właśnie w naszym domu!
Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów
Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
Technologia SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em
Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Problemy społeczne
Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki
Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie, a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.
Ochrona środowiska
Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy
Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.