Komunikaty PR

Otwarcie Punktu Odbioru Zamówień IKEA w King Cross Praga

2020-06-25  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 2.43 MB )

To unikatowe miejsce i nowy punkt na mapie IKEA, który umożliwia mieszkańcom pobliskich dzielnic m.in.: Praga Południe, Wawer, Wesoła, Rembertów oraz Otwock czy Józefów, realizację marzeń o pięknym, funkcjonalnym i zrównoważonym domu oraz ułatwi odbiór zamówionych produktów.

To kolejny krok, który sprawia, że produkty IKEA są na wyciągnięcie ręki. Teraz w łatwy sposób można złożyć zamówienie na IKEA.pl i odebrać je w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA za jedyne 29 zł, bez względu na wagę i wielkość zamówienia. Gdzie znajduje się nowy Punkt Odbioru Zamówień IKEA?

King Cross Praga, ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa      

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Sobota 9:00-21:00

Niedziele handlowe  9:00-21:00

IKEA chce być coraz bliżej swoich klientów. Poszerzając zasięg usługi Zamów & Odbierz, ułatwia klientom osobisty odbiór zamówień internetowych. W ciągu ostatnich trzech miesięcy uruchomionych zostało dziewięć nowych Punktów Odbioru Zamówień IKEA. Dzisiaj jest ich już razem 17 w całej Polsce, a planowane są kolejne otwarcia. Pozostałe miejsca odbioru zamówień internetowych dla klientów Warszawy i okolic to m.in.:

  • Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA  Targówek
  • Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Janki
  • Punkt Odbioru Zamówień w CH Blue City
  • Punkt Odbioru Zamówień w CH Wola Park

IKEA zapewnia również bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych, które są dostarczane bezpośrednio do domów klientów. Dodatkowo umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Osoby, które potrzebują dobrze zaprojektowanych mebli oraz pomysłów na urządzenie własnego biura mogą skorzystać z usług IKEA dla Firm.

Wygodny i łatwy dostęp do oferowanych usług jest niezwykle istotny w czasach, kiedy większość czasu spędzamy w domu. W trakcie czasowego zamknięcia sklepów stacjonarnych dla klientów, IKEA odnotowała pięciokrotny wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Teraz, po ponad miesiącu od ponownego otwarcia, zainteresowanie tym kanałem sprzedaży nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecna sytuacja kształtuje w nas, konsumentach nowe nawyki zakupowe, które mogą zostać z nami na dłużej. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość (jak zdalne planowanie kuchni czy szaf). Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu. – mówi Aneta Gil, Liderka ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce.

W czasie pandemii nasze domy stały się miejscem wielofunkcyjnym, w którym spędzamy wiele czasu. Oprócz dostosowywania naszych mieszkań do nowej rzeczywistości coraz lepiej zdajemy sobie sprawę, co w nich działa dobrze, co potrzebuje zmiany czy nowej funkcji. IKEA ma jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia. Ta wizja i wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne, jak teraz, gdy wiele osób pozostaje w swoich domach. Praca, nauka, bycie razem, zabawa z dziećmi, gotowanie i jedzenie, spanie... wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywają się teraz tam, gdzie mieszkamy i zdajemy sobie sprawę, że lepsze życie zaczyna się właśnie w naszym domu!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.