PAYBACK gotowy na święta
PAYBACK startuje z corocznym kalendarzem adwentowym! Od 1 do 24 grudnia na uczestników Programu będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty przygotowane przez wybrane sklepy online, w tym między innymi CCC, Decathlon, Empik, eobuwie, H&M, IKEA czy RTV EURO AGD.
Kalendarz adwentowy jest dostępny dla użytkowników PAYBACK na specjalnej stronie internetowej: payback.pl/ekstra/swieta. To tam, każdego dnia, do 24 grudnia uczestnicy Programu będą mogli skorzystać ze specjalnych jednodniowych ofert punktowych - jeden dzień oznacza jedną niepowtarzalną promocję przygotowaną przez wybranego partnera PAYBACK. Dodatkowo, na stronie można sprawdzić, jaka specjalna okazja zakupowa będzie dostępna następnego dnia.
W tegorocznej akcji świątecznej PAYBACK biorą udział największe marki e-commerce w Polsce: Bon Prix, CCC, Douglas, Decathlon, Empik, eobuwie, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, MODIVO, Neonet, Neo24.PL, OleOle, RTV EURO AGD, Samsung, Vobis.
W tym przedświątecznym czasie PAYBACK tradycyjnie już przygotował specjalne promocje Mega Weekend i Turbo Środa, dzięki którym można zdobyć tysiące dodatkowych punktów. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) na uczestników będą czekać specjalne rabaty na nagrody topowych marek, m.in. Ambition, Tefal, Remington, Bosch i Fiskars, oraz oferty zniżkowe na karty podarunkowe do sklepów: Empik, Decathlon, RTV EURO AGD, H&M, Douglas oraz Allegro.
- Święta to wyjątkowy czas dla większości konsumentów i retailerów. W tych przedświątecznych tygodniach warto postawić na zróżnicowane i wielokanałowe działania, które przekładają się na większe zadowolenie klientów i w rezultacie – wyższą sprzedaż. Taką strategię przyjęliśmy w PAYBACK, przygotowując dla uczestników Programu nie tylko dedykowaną stronę z ofertami świątecznymi, ale też wyjątkowe rabaty i dodatkowe promocje, które pozwolą na zebranie bonusowej puli punktów, które będą mogli wykorzystać również po Świętach - tłumaczy Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.