Komunikaty PR

PAYBACK gotowy na święta

2021-12-01  |  09:10
Biuro prasowe

PAYBACK startuje z corocznym kalendarzem adwentowym! Od 1 do 24 grudnia na uczestników Programu będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty przygotowane przez wybrane sklepy online, w tym między innymi CCC, Decathlon, Empik, eobuwie, H&M, IKEA czy RTV EURO AGD.

Kalendarz adwentowy jest dostępny dla użytkowników PAYBACK na specjalnej stronie internetowej: payback.pl/ekstra/swieta. To tam, każdego dnia, do 24 grudnia uczestnicy Programu będą mogli skorzystać ze specjalnych jednodniowych ofert punktowych - jeden dzień oznacza jedną niepowtarzalną promocję przygotowaną przez wybranego partnera PAYBACK. Dodatkowo, na stronie można sprawdzić, jaka specjalna okazja zakupowa będzie dostępna następnego dnia.

W tegorocznej akcji świątecznej PAYBACK biorą udział największe marki e-commerce w Polsce: Bon Prix, CCC, Douglas, Decathlon, Empik, eobuwie, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, MODIVO, Neonet, Neo24.PL, OleOle, RTV EURO AGD, Samsung, Vobis.

W tym przedświątecznym czasie PAYBACK tradycyjnie już przygotował specjalne promocje Mega Weekend i Turbo Środa, dzięki którym można zdobyć tysiące dodatkowych punktów. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) na uczestników będą czekać specjalne rabaty na nagrody topowych marek, m.in. Ambition, Tefal, Remington, Bosch i Fiskars, oraz oferty zniżkowe na karty podarunkowe do sklepów: Empik, Decathlon, RTV EURO AGD, H&M, Douglas oraz Allegro.

- Święta to wyjątkowy czas dla większości konsumentów i retailerów. W tych przedświątecznych tygodniach warto postawić na zróżnicowane i wielokanałowe działania, które przekładają się na większe zadowolenie klientów i w rezultacie – wyższą sprzedaż. Taką strategię przyjęliśmy w PAYBACK, przygotowując dla uczestników Programu nie tylko dedykowaną stronę z ofertami świątecznymi, ale też wyjątkowe rabaty i dodatkowe promocje, które pozwolą na zebranie bonusowej puli punktów, które będą mogli wykorzystać również po Świętach - tłumaczy Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.