Komunikaty PR

PAYBACK gotowy na święta

2021-12-01  |  09:10
Biuro prasowe

PAYBACK startuje z corocznym kalendarzem adwentowym! Od 1 do 24 grudnia na uczestników Programu będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty przygotowane przez wybrane sklepy online, w tym między innymi CCC, Decathlon, Empik, eobuwie, H&M, IKEA czy RTV EURO AGD.

Kalendarz adwentowy jest dostępny dla użytkowników PAYBACK na specjalnej stronie internetowej: payback.pl/ekstra/swieta. To tam, każdego dnia, do 24 grudnia uczestnicy Programu będą mogli skorzystać ze specjalnych jednodniowych ofert punktowych - jeden dzień oznacza jedną niepowtarzalną promocję przygotowaną przez wybranego partnera PAYBACK. Dodatkowo, na stronie można sprawdzić, jaka specjalna okazja zakupowa będzie dostępna następnego dnia.

W tegorocznej akcji świątecznej PAYBACK biorą udział największe marki e-commerce w Polsce: Bon Prix, CCC, Douglas, Decathlon, Empik, eobuwie, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, MODIVO, Neonet, Neo24.PL, OleOle, RTV EURO AGD, Samsung, Vobis.

W tym przedświątecznym czasie PAYBACK tradycyjnie już przygotował specjalne promocje Mega Weekend i Turbo Środa, dzięki którym można zdobyć tysiące dodatkowych punktów. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) na uczestników będą czekać specjalne rabaty na nagrody topowych marek, m.in. Ambition, Tefal, Remington, Bosch i Fiskars, oraz oferty zniżkowe na karty podarunkowe do sklepów: Empik, Decathlon, RTV EURO AGD, H&M, Douglas oraz Allegro.

- Święta to wyjątkowy czas dla większości konsumentów i retailerów. W tych przedświątecznych tygodniach warto postawić na zróżnicowane i wielokanałowe działania, które przekładają się na większe zadowolenie klientów i w rezultacie – wyższą sprzedaż. Taką strategię przyjęliśmy w PAYBACK, przygotowując dla uczestników Programu nie tylko dedykowaną stronę z ofertami świątecznymi, ale też wyjątkowe rabaty i dodatkowe promocje, które pozwolą na zebranie bonusowej puli punktów, które będą mogli wykorzystać również po Świętach - tłumaczy Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.